Co som pocuval na TA3 o moste Kosicka, tak ten clovek z Doprastavu (meno som zabudol) povedal "Podla mojho nazoru je skoda ze na moste nie je pas pre kolajovu dopravu, lebo metro je hudba buducnosti a po tom moste mohla do Petrzalky ist aspon elektricka." Niesom si isty ci to formuloval presne tak, ale je vidiet ze ma rozum.
KOVALCIK A LUNACEK su hajzlovia!!! Vdaka nim dvom nieje na Moste Kosicka tramvaj. Ja sa iba divim ze nikto nic proti nim neurobi. Teda Kovalcika uz odvolali, ale co je s Lunackom?!?!? Odstrelit ho! Alebo ako navrhoal J, napisat staznosti. Do toho by som isiel.
Inac, KLF, pod pojmom vysoke nastupiste sa mysli nastupna hrana vo vyske 900 mm nad temenom kolajnice. Teda boly by nutne nove vozidla, s posuvnymi schodikmi, pripadne by sa dali upravit este T6A5. Na starych kachnach a T3 to vyznam nema, nakolko sa bocnica ohyba k streche oblukom (nemas kam dat dvere, ked ich dvihnes o 60 cm). Keby sa mali tymto sposobom prestavavat trate, tak potom mozeme zmenit aj rozchod a vsetky prestavane trate robit na probil 2.8 metra a napajanie 750 V. Cize elektricka by zanikla a bola by nahradena rychlodrahou s vysokymi nastupistami. To je jediny pripad kde som za zmenu rozchodu, lebo je to aj zmena celeho systemu. Ale ked to ma ostat tramvaj, aj rychlodrazna, tak nevidim nutnost zmeny rozchodu.
KOVALCIK A LUNACEK su hajzlovia!!! Vdaka nim dvom nieje na Moste Kosicka tramvaj. Ja sa iba divim ze nikto nic proti nim neurobi. Teda Kovalcika uz odvolali, ale co je s Lunackom?!?!? Odstrelit ho! Alebo ako navrhoal J, napisat staznosti. Do toho by som isiel.
Inac, KLF, pod pojmom vysoke nastupiste sa mysli nastupna hrana vo vyske 900 mm nad temenom kolajnice. Teda boly by nutne nove vozidla, s posuvnymi schodikmi, pripadne by sa dali upravit este T6A5. Na starych kachnach a T3 to vyznam nema, nakolko sa bocnica ohyba k streche oblukom (nemas kam dat dvere, ked ich dvihnes o 60 cm). Keby sa mali tymto sposobom prestavavat trate, tak potom mozeme zmenit aj rozchod a vsetky prestavane trate robit na probil 2.8 metra a napajanie 750 V. Cize elektricka by zanikla a bola by nahradena rychlodrahou s vysokymi nastupistami. To je jediny pripad kde som za zmenu rozchodu, lebo je to aj zmena celeho systemu. Ale ked to ma ostat tramvaj, aj rychlodrazna, tak nevidim nutnost zmeny rozchodu.
KLF
Vysoke zastavky: ked to spomenul J v prispevku, myslel som si, ze to mysli ako srandu, ale ked na to reagoval tuleniq, asi to sranda nebola. Nizkopodlazne vozy nahradit vysokymi zastavkami ?!?!?!?! Viete v 1. rade NACO sa vyrabaju nizkopodlazne vozy ?!?! PRE POHODLIE CESTUJUCEHO ! A to HLAVNE starsieho ! Im trva dlho vystup po schodikoch, keby boli vozy bez schodikov (NP), boli by vo voze OVELA rychlejsie a zrychlyla by sa tym aj doprava. A co sa vyriesi zvysenymi nastupistami ? Nic. Schodiky do voza ostanu a este mozno pribudnu schody na nastupiste. Treba rozmyslat predtym nez sa nieco napise hosi.
Ceny cestovneho: J - ako mozes porovnavat cenu v Parizi s cenou u nas ? Tam to pre tych ludi nie je tak vela - tych 130 EUR. Zarabaju PRAVE EURO a v prepocte niekolkonasobne viac ako my. (to teraz konkretne parizania).
Inak cestovne pojde od polovice roka hore aj v BA. Sak to DP avizuje. Len nech idu hore aj platy zamestnancov DP...