Turbo: tak sa snim aj ráta, že ho zväčšia a zvýššia ale povodnej konšturkcie. A čo je stymi 4 21Tr sú alebo si robil srandu. A prosím odpovedz mi na to stými elinami, koľko dokážu ísť.
riko:
Suhlasim! Stary most treba zburat a na jeho mieste postavat most novy. Ale kludne moze byt takej istej konstrukcie - tzv. prutovka. Myslim ze technologia by mohla ostat, uz sme si na Stary most zvykli tak ako je. Iba by bol vyssie a vacsi.
#12404 Turbo:
na TA3 bol Šesták, šéf Doprastavu
-tých dvoch géniov z magistrátu by mali na svitaní obesiť na Primaciálnom námestí a nechať ich tam visieť (teraz je zima ani by nesmrdeli )pre výstrahu ostatným úradníkom, aby boli denne konfrontovaní s touto realitou, keby chceli nasledovať ich činy, že by mohli takto dopadnúť!!!
-ako som už pred časom písal, električky na moste Košická sú pasé, preto sa treba sústrediť na presadenie električiek na znovupostavenom Starom moste. Píšem znovupostavenom, pretože tento starý od vojny, nemá zmysel vôbec rekonštruovať, lebo už v čase vzniku bol stavaný ako vojnové provizórium, ktoré má byť nahradené novým mostom. Tento most nespĺňa už žiadne parametre (šírka jazdných pruhov, zaťažitelnosť, plavebný gabarit-výška od vodnej hladiny) dnešnej doby a je nezmysel ho nechávať z nostalgických dôvodov.
Co som pocuval na TA3 o moste Kosicka, tak ten clovek z Doprastavu (meno som zabudol) povedal "Podla mojho nazoru je skoda ze na moste nie je pas pre kolajovu dopravu, lebo metro je hudba buducnosti a po tom moste mohla do Petrzalky ist aspon elektricka." Niesom si isty ci to formuloval presne tak, ale je vidiet ze ma rozum.
KOVALCIK A LUNACEK su hajzlovia!!! Vdaka nim dvom nieje na Moste Kosicka tramvaj. Ja sa iba divim ze nikto nic proti nim neurobi. Teda Kovalcika uz odvolali, ale co je s Lunackom?!?!? Odstrelit ho! Alebo ako navrhoal J, napisat staznosti. Do toho by som isiel.
Inac, KLF, pod pojmom vysoke nastupiste sa mysli nastupna hrana vo vyske 900 mm nad temenom kolajnice. Teda boly by nutne nove vozidla, s posuvnymi schodikmi, pripadne by sa dali upravit este T6A5. Na starych kachnach a T3 to vyznam nema, nakolko sa bocnica ohyba k streche oblukom (nemas kam dat dvere, ked ich dvihnes o 60 cm). Keby sa mali tymto sposobom prestavavat trate, tak potom mozeme zmenit aj rozchod a vsetky prestavane trate robit na probil 2.8 metra a napajanie 750 V. Cize elektricka by zanikla a bola by nahradena rychlodrahou s vysokymi nastupistami. To je jediny pripad kde som za zmenu rozchodu, lebo je to aj zmena celeho systemu. Ale ked to ma ostat tramvaj, aj rychlodrazna, tak nevidim nutnost zmeny rozchodu.
Ahojte,som velmi znechuteny z MHD.Vobec nie som spokojny s kulturou cestovania.Vezeme sa ako take prasce.Spina,zima,nema kto prikurit,vynechavanie spojov...Je to proste na zaplakanie.A za tu sumu,ako zadarmo.Tesim sa na dalsiu spolupracu.
Elektricky cez Dunaj: cez most Kosicka definitivne nepojdu. ALE ! Mame tu predsa este jedno riesenie a podla mna IDEALNEJSIE a to je pustit elektricky cez zrekonstruovany STARY MOST ! Idealne napojenie v meste a idealne pokracovanie na Petrzalskej casti !
Vysoke zastavky: ked to spomenul J v prispevku, myslel som si, ze to mysli ako srandu, ale ked na to reagoval tuleniq, asi to sranda nebola. Nizkopodlazne vozy nahradit vysokymi zastavkami ?!?!?!?! Viete v 1. rade NACO sa vyrabaju nizkopodlazne vozy ?!?! PRE POHODLIE CESTUJUCEHO ! A to HLAVNE starsieho ! Im trva dlho vystup po schodikoch, keby boli vozy bez schodikov (NP), boli by vo voze OVELA rychlejsie a zrychlyla by sa tym aj doprava. A co sa vyriesi zvysenymi nastupistami ? Nic. Schodiky do voza ostanu a este mozno pribudnu schody na nastupiste. Treba rozmyslat predtym nez sa nieco napise hosi.
Ceny cestovneho: J - ako mozes porovnavat cenu v Parizi s cenou u nas ? Tam to pre tych ludi nie je tak vela - tych 130 EUR. Zarabaju PRAVE EURO a v prepocte niekolkonasobne viac ako my. (to teraz konkretne parizania).
Inak cestovne pojde od polovice roka hore aj v BA. Sak to DP avizuje. Len nech idu hore aj platy zamestnancov DP...
J: Hmmm... Zmena danoveho systemu. Vela sa uz o tom popisalo (aj na tomto fore). Tak lahko to nepojde, je tam milion nedoriesenych veci...
XxX: A to v celej DNV niet miesta, kde by sa hypoteticka linka c. 122 mohla otocit??? Co ja viem, tipnem si ...Eisnerova - Istrijska - Uhrovecka - Kalistna - Novoveska - Istrijska - Eisnerova...
Uznavam ze vybudovanie vysokych nastupist by bolo mozno o daco lacnejsie a aj zvrsok by to znasal lepsie, akurat si neviem celkom predstavit take nastupiste trebars na Kamennom namesti, ci na namesti SNP...
Vladimir:Podla mňa to vôbec nie je optimistické. Ja to vidím ako nevyhnutnú reáliu. Samozrejme ak vláda splní záväzok o zmene daňového systému. Kde sa čo vyprodukuje tam aj zostane.
XxX: nie je ponej, len sa musí nájst iné riešenie prechodu cez dunaj. Napr. aj tunel pod ním.
Turbo: O.K. a dokážu ísť nae T6 a T3 v pohode po rovine alebo miernom stúpaní napr. 80km/h. Potrebujem to kvôli jednému projektu, čo zrejme budem robiť, až dokončím ten čo robím teraz- nákres nočákov (tak ako sa robí metro) už robím 510 ale je to fuška to ti poviem. Potom to dám Karolovi Kájdimu (tak sa volá? som blbí na mená)
A čo sa Lunáčka týka, treba vyvolávať nejaky tlak aby ho naozaj už niekto prepustil. Napíšme všetci sťažnosť primátorovi, že úradník magistrátu, si dovoluje klamať obyvateľom Bratislavy. Alebo sa zložme a dajme desať tisíc albánskej mafii tá ho už vybaví
Z: Ty napoznáš legendárne hríbiky. Hanbi sa
igorko:Ja by som bol tiež za to aby sa nekupovali nízkopodlažné eliny ale vybudovali vysoké zastavky.
Mám info otom, že ceny cestovného pôjdu hore o 40%. Čo na to hovoríte. (ale je to také: mojej kamarátky mama má známu na ...)
Andy- súčasná kvalita zodpovedá cene. Vieš čo stojí električenka v Paríži- 130EURO to je 5500 Sk.
Vladimir, moze to byt aj horsie! Predstav si, ze by sme zacali kratke aftobusy nahradzat klbovimi midibusmi (alebo mini?)
To musi byt potesenie viezt sa v takom klbovom SORe (ak taky existuje) Tie 4 dvere by sa otvarali 10 minut! Take by som odporucal v spicke na 21ku!!!
Ale teraz fakt! Na 21ku by sa hodili busy po specialnej uprave, kde by boli sedacky sklapacie a v spicke by vseci stali! (frenky/vladimir/turbo: to jedine im asi zostava, ked nepostavia obratisko M.Marecka/Podhorske)
A to by kvoli tej Mokrohajskej mohli pustit do premavky ten "bezbarierovy Ik-437(??), ten klbovy, co chodil na 121 a mal previciacie cisla, ako boli v Priory prve digitalne hodiny! Ten co som pri nom kazdu chvilu videl Dispecing! Sa kazil viac jak trolejbus s nalomenimi palicami! To by som potom chvalil dopravny podnik keby taky + klbove sory (alebo nedajboze kratke) vypravil na 21ku rano v spicke!
Ale musim pochvalit DPB za tie 4 21ky, ktore dosli vcera. Fakt ma to prekvapilo.
wurmi, quakeman> A predstavte si, ze nulova dioda sa nahodou neotvori nacas (pokial viem, nie je to typ schottky). Potom krabust prejde cez vzdusnu krizovatku, trochu pofoti a je po statickom menici...
Papyr> lacna ta 22Tr. takych 10-20 by sa mi na 201ku hodilo
Vladimir: Take pesimisticke to vyzeralo aj v roku 1997 a kolko busov potom prislo o rok... Teraz je to pesimistickejsie, ale som presvedceny, ze minimalne za tych 50 hrdzavych Ikarusov 280 sa nahrada najst musi. Redukovat intervaly uz totiz nie je kde... (Ak samozrejme nezrusia napr. taku 85ku )
J: #12361 > Zasnem. Ja si hovorim optimista, ale na take som ani nepomyslel. Chces vediet, v akom stave bude MHD v BA v roku 2006? ...bude o 15 SORov viac...
ALL: Pozerali ste dnes TA3 ??????? Takze most Kosicka je uz definitivne co sa projektu tyka odklepnuty ! Zaciatok vystavby 25.2.2003. Elektricky po nom mohli chodit, ale bol schvaleny iny navrh a uz je to nemenne - definitivum. Takto to bolo dnes povedane.
juro: Ja viem, preco o nich nehovoril, ze nie su potrebne (teda vylozene nutne) , len som chcel napisat vsetky fakty z clanku
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Eliza