J #12474: Klidek... neviem, preco by nemal nadavat na Blavu, ked je to tu na pazu. Napriklad: Ked uz mame vsetky vyhybky vyhrievane, preco nam zamrzaju, hm? Mozno to v ramci setrenia energiou vypli. (Po tomto zdrazenie energii sa asi v ramci setrenia zavedie listok lacny (doterajsie ceny), ked bude treba voz/vlak tlacit a drahy (10x viac), ked si moze clovek aj pol cesty odpocinut.) ;-)))
Igorko #12472: Tu konkretnu zastavku nevnimam zle - skor ako pozitivum, lebo nemusim pri prestupe behat hore-dolu po nadchodoch ako splaseny kon, aby mi neusiel pripoj, ako to treba tu v tejto pazi. Co sa tyka smykania, tak sorry, vyjadril som sa nepresne - zacinalo prsat, t.j. bol sliz (za sucha sa naprasi, potom sa to zmiesa s vodou a kym sa to nesplachne dalsimi kvapkami, tak smyka). A preco nepieskoval, to netusim, mozno si uz piesok minul a nestihol doplnit.
Ad vodicak: Mozno aj u nas... ja som robil autoskolu v '97 a odvtedy nesledujem zmeny vo vyhlaskach. (Teda to je hanba...)
PS: Motel Motol je dost dobre meno
Martyk: Neviem o čo ti ide keď neustále nadávaš na Bratislavu ale mne to lezie na nervi. Porovnávať dve mestá s inými klimatickými podmienkami je zavádzajúce. Vieš Bratislava je dosť veterná a keďže sneží nepretržite už vyše 24 hodín tak sú tu miesta kde je vidieť trávu ale aj miesta so závejami do výšky 50-60cm. A kde sa nejlepšie tvoria záveje. Áno správne tušíš, tam kde sa má sneh dobre chytiť, to znamená aj pri výhybkach, kvôli ich V-čkovytému tvaru. Tak prosím ťa sa radšej staraj do toho, že ako je možné že zaplavilo metro, keĎ magistrát Prahy dával 90mil.CZK ročne na protipovodňový systém metra. Vykurovanie výhybok je všade okrem jednej vozovne, ale nie som si istý v ktorej(tuším Krasňany) Sorry za ten sarkazmus ale už ma vyslovene ***alo (d3k0 sorry) že na Bratislavu nadávaš. Reko na asynchrónny pohon sa robí pri modernizácií na typ T3Mod v Žos Zvolen
s výzbrojou od Dubnice. Jedna sa skúša ďalšia má prísť.
Turbo :diky moc to mi pomohlo. Budem rátať s 70km/hod. Potom ak by si bol taký dobrý, tak by som potreboval s nejakými technickými vecami pomôcť.
Samozrejme s rátam so zrušením zástavok a prejazdou a PLNOU preferenciou.
si: je zbytočné polemizovať, či ten most zdvihnúť alebo nie, je to podmienka, napr. aj nešej vlády a mi chceme štátnu dotáciu.
#12383: Nie, na Lange Teile sa počíta s 21TrACI, aby mohli na traktorový motor prdkať z HROBUST-ova do Karlolovej Vši. #12396: Do BA došli 21Tr alebo jew to apríl v januári? Inak objednané boli 21TrAC s možnosťou dostavby agragátu na 21TrACI. #12401: Počuj robíš si srandu či si taký nechápavý? Keď je vysoké nástupište tak do električky už nie sú žiadne schodíky - nástup je v úrovni. A na vysoké nástupište sa dôchodca dostane po naklonenej rovine, eskalátorom alebo výťahom. #12406: Turbo, za zbúranie Starého mosta by som Ťa vlastnoručne zaškrtil! Veď to je technická pamiatka. Provizórium, ktoré slúži už skoro 60 rokov! Nie si Ty rodina s tým DeBilčíkom, čo chcel šrotovať Sanosy? #12451: Šuhajko a máš predstavu, koľko také trafo váži? Tramvaj má už dnes skoro 6 ton na nápravu a zvýšenie nápravového tlaku by pri TRABUSToch bolo fatálne! #12460: Ad Žižkov - áno presne tak. Potom je ešte výborná sústava zastávok Motol+Krematorium Motol+Vozovna Motol. Ešte že sa motel Golf nejako volá, lebo by bol aj Motel Motol:-). Ad VP D - Na Slovensku neviem ale v ČR je to tak. Práve sa chystám dorábať si D, lebo za mojich čias na trol stačilo C a ja by som si rád niekde brigádnicky zajazdil s paličákom. Ad šmýkanie električiek - tramvájam sa za mokra nešmýka. Len za slizka, na lístí a na smole. A na to je piesok. Ale v Bratislave jednak príliš veľa šalinám pieskovače nefungujú, jednak z nejakého nepochopiteľného dôvodu je každý vodič hrdý na to, že "on odjazdí aj bez piesku" a sliz sa tak rozvláči po celom meste. #12465: Neoplany sú nielen zájazdové. Sú aj mestské. Aj v PRahe sú 3 NP Neoplany. Aj SOLARIS pôvodne patril NEOPLAN-u. ALe ak máš rád tieto menejcenné dopravné prostriedky, vhodné na doplnenie siete elektrickej trtakcie v takých dierach, kam sa nevyplati ani drôty Ťahať, tak si hovor pre mňa za mňa aj RENAULT SRÁGORA CINTYSLINTYHNUSKLOUBUS z VRAKOSY Rezavé Mýto:-)).
I.
A pokial jazdi linka c. 21 na zast. SAV/Predstanicne nam., nevidim dovod, preco by malo nieco jazdit z DNV aj na Hlavnu stanicu. Ved hlavna stanice je z tej zastavky v pesej dostupnosti.
Neoplan: Kolko Ti Nemci za ten Tvoj novy nick zaplatili?
Tak vazeni, dnes ma zaujalo Dopravne spravodajstvo v televiznej relacii TV Markiza "Korzo" (ako Presovcanovi mi pripadalo nanajvys aktualne):
divaci sa celkovo:
- pozreli ako to vyzera na dialnici z Bratislavy do Brna
- dozvedeli, ze Patronke sa treba radsej vyhnut
- oboznamili s aktualnymi zabermi z ulic hlavnejňho mesta.
Zrejme niekomu uniklo, ze nesnezilo len v BA...
Kockac> ja ked som zaciatko sk.roka nastupoval a vystupoval na zástvke Vápenka (zástavka v poli, momentálne asi zaviata), tiež som to tak robil! Ale šofer mi potom začal robiť to, že nezastavoval!
Inač to je fakt dobrá zástavka! Mohli by aspoň 92ku potiahnuť cez DNV. Podla mňa má 21ka takuto fukciu: keď VW meni smeny (dufam ze nie zmeny ) tak rozvaza ludi medzimeskymi busmi po celom zapadnom SK. A 21ka sluzi pre obyv Ba, ale chodi na Nivy preto, aby smradosi mohli ist medzimestskym aj inam!!!
Frenky> podla mna by stacilo, keby isiel nejaky bus na Hlavnu Stanicu (napr. 25 alebo 24ka , keby nechodila pod New Bridge). Na Predstanicnom nam. vystupuje takmer 2/3 a-busu (par na racku a na Nivy ide prazdny). Aj na SAVke do 21ky nastupuje vela ludi. Mohol by chodit aj tak, ze spoj za hodinu v spicke.
Dnes som na Predstanicnom nám videl elinu "507"!!! vysvetli dakto???
Inac v meste je vela nedisciplinovanych vodicov, ktory lezu na oranzovu na krizovatku, len preto aby sa posunuli o 20m (pritom ale blokuju celu krizovatku)
Cesta do DNV je jedno velke klzisko! Iste viete, ze popri ceste su zapichnute koliky, aby pluh vedel, odkial-pokial ma odhrnat! Ale dnes som videl pluh, ktory jeden po druhom strhaval! jaka haluz!!!
Vladimir-v DNV je miest na obrtisko vela! Napr: to co si hovoril, ZST DNV (po mensej uprave-dalej ms) Namestie 6.Aprila, Cintorin (ms) Novoveska-pred postou (ms) a Milana Marecka-Podhorske (po väčšej :-))
MarekG: trabust = TRAtovy BUzerant S Toleranciou (dufam, ze to mam dobre) , vrbust = VRcharsky ..., krabust = KRAsnansky ... S Tyristormi (eventualne cokolvek ine, co je na T a je to specialita elektrickarov v Krasnanoch)... (autorom vacsiny *bustov (je ich viac, ale neovladam) je tusim Turbo).
Serbel = voz, ktory je, bez prepacenia, na hovno. Co kto povazuje za serbel, je uz jeho vec.
MarekG: takze aspon k oznaceniam vozov:
kacica (k2) - klbova elektricka typu K2 (pripadne K2S, to ja ta po generalke v PARSe)
tetris (t3) - elektricka typu T3S (T3 po generalke)
serbel.... - to za visi od toho kto to pouzije, kazdy povazuje za serbel nieco ine :-)) (ja napriklad ikarusy radu 4x5:-)) )
Zdravim... vidim a chapem ze vsetci zijete tou "kalamitkou" co zuri za oknami, ale toto mi uz zopar dni nedava spavat :))
Vysvetli mi niekto co znamenaju niektore slangove vyrazy pouzivane na tomto diskusnom fore?
napr
trabust
krabust (na to som prisiel
vrbusti
a potom oznacenia vozov, resp ich stavu
kacica (k2)
tetris (t3)
serbel....
a tak
co tak uverejnit mini slangovy slovnik citatela (prispievatela) iMHD.sk? :))
diky
a uspesnu cestu MHDckou
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J
s výzbrojou od Dubnice. Jedna sa skúša ďalšia má prísť.
Turbo :diky moc to mi pomohlo. Budem rátať s 70km/hod. Potom ak by si bol taký dobrý, tak by som potreboval s nejakými technickými vecami pomôcť.
Samozrejme s rátam so zrušením zástavok a prejazdou a PLNOU preferenciou.
si: je zbytočné polemizovať, či ten most zdvihnúť alebo nie, je to podmienka, napr. aj nešej vlády a mi chceme štátnu dotáciu.