riko: pluhy chodia - je ich po meste okolo 100. Sam ich tu kazdu chvilu vidim, ale nie je to vela platne. Naspodku radlice je guma a ta sa ohyba - nema to dobry pritlak. teraz ostala visiet 39 pri strojarine - nemoze sa vyhrabat zo zastavky, ostatne busy tam prestali stat. Podla mna by sa mali pouzivat retaze. Kua, sak naco sa vyrabaju ? ja som po meste jazdil v TAKOMTO snehu z retazami a siel som ako v lete !!!
Stary most - kokos sak jak ja, tak aj dalsi tu uz nejaky cas piseme o tom, ze elektricky cez Stary most by bolo to NAJLEPSIE riesenie - lepsie ako cez most Kosicka ! Kosicka je pasé, treba s ateraz zamerat na Stary most. Prestavba - ano - dokonca by bolo fajn keby vyzerala ako pisal Riko, cize povodny tvar s oblukom. POtesili by sa nostalgici a stary prespuraci (co som aj ja) a potesili by sa DVOJNASOBNE, keby cez ten most sla aj elektricka. Myslim, ze modernych mostov budeme mat v BA uz teraz pomerne dost, patrilo by sa mat aj nejaky historicky a tym by ROZHODNE mal byt Stary most. O vyhodnosti elinoveho napojenia nan som uz pisal a niet o tom asi pochyb.
Btw. posobim na Stavebnej fakutle a tak ci chcete, ci nie mam informacie o moznostiach priamo od odbornikov. Ak sa teda spytam. No a na niektore veci sa zvyknem pytat - na Stary most som sa pytal asi pred rokom aj daco a mozem skusit znova, ale vela sa asi nazorovo nezmenilo. Katedra dopravnych stavieb ma celkom dobre kapacity...
Stary most - kokos sak jak ja, tak aj dalsi tu uz nejaky cas piseme o tom, ze elektricky cez Stary most by bolo to NAJLEPSIE riesenie - lepsie ako cez most Kosicka ! Kosicka je pasé, treba s ateraz zamerat na Stary most. Prestavba - ano - dokonca by bolo fajn keby vyzerala ako pisal Riko, cize povodny tvar s oblukom. POtesili by sa nostalgici a stary prespuraci (co som aj ja) a potesili by sa DVOJNASOBNE, keby cez ten most sla aj elektricka. Myslim, ze modernych mostov budeme mat v BA uz teraz pomerne dost, patrilo by sa mat aj nejaky historicky a tym by ROZHODNE mal byt Stary most. O vyhodnosti elinoveho napojenia nan som uz pisal a niet o tom asi pochyb.
Btw. posobim na Stavebnej fakutle a tak ci chcete, ci nie mam informacie o moznostiach priamo od odbornikov. Ak sa teda spytam. No a na niektore veci sa zvyknem pytat - na Stary most som sa pytal asi pred rokom aj daco a mozem skusit znova, ale vela sa asi nazorovo nezmenilo. Katedra dopravnych stavieb ma celkom dobre kapacity...
Kockac
xXx #12267: Niektori su za, niektori proti. Ale nechapem, ako im to moze narusat statiku, ved ta ulica je dost velka?? Ze by zasa nejaka kvalitna praca, tentokrat "statikov"?
frenky #12294: Mas na to predpis... ak by sa niekoho napadlo stazovat, este ti strhnu premie. Inak ja sa vzdy, ked vidim bus, ktory nie je pre mna a stojim na znamenie, aspon otocim chrbtom alebo kusok poodidem zo zastavky, aby sa nemusel zdrzovat brzdenim a lustenim, co mu tym mavanim xcem povedat.
Este som dostal jeden zlepsovak: Zastavka na znamenie, pokial na nej stoji iny autobus (trolik, tramvaj), sa meni na stalu. Lebo v case, ked som este robil na FTVS, mi tak parkrat zdhrla 504, ked som omylom zastavil 503, ktorej som nevidel na cislo...
Si #12316: Ale podla mna je to netrivialne
Vladimir #12324: A nesmykaju sa? Napriklad za mokra? Lebo to som uz v Prahe videl. I ked sa nakoniec rozbehol, ale uz len tak-tak. (Voz nejaka T3.)
Igorko #12334: Aj na Slovensku? (Musim sa priznat, ze nesledujem novely toho zakona, takze neviem...)
Turbo #12369: Mozno mal na mysli nezrekonstruovane 45xx, tie na 92ke jazdili (neviem, ci este jazdia), boli to stare sunky a prefukovalo v nich (aspon sa mi tak zda).
KLF #12401: Platy prepocitas asi tak, ze 1 EUR == 12 SKK... (Pre NL, ine krajiny to mozno maju inak.) Takze mi to pride nie az take lacne.