Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marcelllooo #99450:
Laminátka uviedol kompetentné a presné stanovisko. Nekompetentnosť tu predvádzaš ty. Trate majú kategórie únosnosti – 14 t, 16 t, 18 t ...
Bežné osobné vozne ZSSK majú nápravové tlaky do 11 t na nápravu, ťažšie sú len vozne špeciálnej stavby (lôžkové, ležadlové, reštauračné) - do 14 t na nápravu. Ale rušeň, ktorý tento vlak ťahá, nejde pod 20 t (rušne radov 110 a 210 majú 18 t na nápravu, ale nepôsobia v osobnej doprave), takže s nejakými 15-timi tonami uvažovať nemožno ani náhodou. Tvoji poradcovia ti nahovorili bludy.
Reakcia na: Marcelllooo #99416:
Cestu (a iné dopravné stavby) navrhuje zvyčajne kolektív. Jedným z jeho členov je autorizovaný stavebný inžinier v odbore Dopravné stavby. Dopravnú kvalifikáciu zvyčajne nemá.
Reakcia na: Marcelllooo #99352:
Ad Re #99263: Zákonná norma, ktorú si uviedol v #96650, hovorí o autorizovaných architektoch a autorizovaných STAVEBNÝCH inžinierov. Ja som sa pýtal a stále sa pýtam na autorizovaných DOPRAVNÝCH inžinierov. Takže sa pýtam znovu: Kto je to "AUTORIZOVANÝ dopravný inžinier"? AUTORIZOVANÝ kým a na čo? Na základe akého predpisu? (prosím číslo predpisu a paragraf).

A ku konkrétnym odborníkom:
Dr. Ing. Schlosser, PhD. – máš na mysli Dr. Ing. Petra Schlossera, alebo Prof. Tibora Schlossera, PhD.?

#96511: ing. Dulla - ekonom stavieb
#98768: ing. Dulla ... spochybnil korektnost prave tohoto vykresu

Takže je ekonóm? Alebo architekt či stavebný inžinier, keď spochybňuje korektnosť výkresu?
Reakcia na: Marcelllooo #99352:
Ad Re #99259: Mohol by si byť konkrétnejší a uviesť, v ktorej kapitole? Nie všetky som podrobne študoval a je možné, že mi niečo ušlo, ale nikde v zámere som konštatovanie, že električka nebude riešiť dopravné potreby už za 10 rokov, nenašiel.
Reakcia na: Marcelllooo #99351:
„Hovoris, ze elektricka bude lepsie obsluhovat uzemie Bratislavy. Bude tomu tak aj vo vyhlade 2015, 2025, 2030? Preco?“
Pretože vlakový NDS bude obsluhovať jedine severojužný smer, kým nosný systém na báze električiek rieši aj smer západo-východný. Na tom čas nič nezmení.
Reakcia na: enumaelish #99644:
DPB môže odkúpiť vyradené C744 SADistov a vhodne ich zrekonštruovať ? ? http://blog.sme.sk/blog/1456/138079/VZNkarosa.jpg
(Fotku som si dovolil použiť, pre svoje osobné šotoúčely vrámci voľnočasovej aktivity počas chorobného stavu, hádam mi bude odpustené) ☺

Ale inak neviem kto.
PRVÁ REGIONÁLNA LINKA BID

Som rád, že sa nám začína "zBIDnievať" ☺

1; To na 630-ku nebude platiť príplatok na BID k električenke?! Dúfam, že si to kompetetntní dobre premyslia...

2; Nemala ísť náhodou 630-ka aj do Slovenského Grobu? Či to až v 1. etape BID pôjde?

3; Vajnory - Šinkovské -> vznikne tam aj nová zastávka? Na mape som našiel len krátku ulicu "Šinkovské", čo teda neviem, či to je tam niekde...

4; Čierna Voda - Čerešňové -> a to je kde? Pôjdu tam aj spoje pokračujúce do Chorvátskeho Grobu?
Reakcia na: Majo #99628:
Jááj jasné, už je mi to jasné. ?
Reakcia na: Marcelllooo #99641:


"Rentabilnost NS MHD/elektricky analyzuje (by mala) technicko-ekonomicka studia. "

a

Re #99616 Marcelllooo:
"20 (to je aj tych 50) % je sakramentsky malo na to, aby investicia bola rentabilna a aby dopravne riesenie bolo opodstatnene."

-nezda sa ti ze si protirecis?

a povedz mi ake dopravne prudy riesi ten NDS? to vsetky skoly budu na Nivach? vsetky pracovne prilezitosti budu na nivach?...

ja narazam na to ze tvrdis ze elektricka je nerentabilna ale vlak ano, pritom vzdialenost zastavanych ploch v petrzalke je v oboch pripadoch totozna... nejde mi to do hlavy, ale prepac, asi mi v IQ Teste naroda nevyslo 135 ako tebe.

dokonca si protirecis v jednom prispevku


AD "Re #99636 Kami: To je malo pre atraktivitu elektricky a jej rentabilitu." - ved to posudzuje technicko-ekonomicka studia a nie ty...
a este... pre elinu je to malo atraktivne ale pre tvoj vlak je to uzasne atraktivne?

z teba musia mat radast ti najomnici, vyzeras byt riadny spekulant
Reakcia na: Majo #99645:
Keby som mohol ja dať do pľacu svoj návrh na náter tak na jednej dvojičke T6A5 ostal podklad z reklamy Tatra Banka, taký tmavomodrý s bielymi pruhmi, tak také dačo by sa mi veľmi páčilo na našich vozidlách ?
Reakcia na: intony #99638:
T6A5 3. generácie sa doň lakovať stále budú... Aj niektoré K2S by mali ostať v starom nátere kvôli reklamám...
Reakcia na: intony #99627:
niesi sám, ale položil som otázku, že kto poskytne vozidlá na 630?
Reakcia na: Marcelllooo #99641:
Už vidím ako sa skladajú... možno tak skladajú puzzle doma...
Reakcia na: intony #99640:
Tiež si myslím..
Reakcia na: Ike #99620:
Ten NS MHD najme riesi ine dopravne prudy a ma ine kvalitativne parametre a charakteristiky ako elina, preto sa jeho opodstatnenost (na rozdiel od elektricky, ktora ma riesit lokalnu i nosny i strednu dopravu) nedovija od pesej dostupnosti tak ako opodstatnenost elektricky.

Nezdielam tvoj nazor hyperbolizacie.

Rentabilnost NS MHD/elektricky analyzuje (by mala) technicko-ekonomicka studia.

Re #99621 Majo: Pariz ale aj Vieden (ale nielen ony) su praktickymi ukazkami a naplnenim teoretickych predpokladov a vychodisk a systematickeho dopravneho planovania. V Amsterdame som bol, ale tam som sa pohyboval autom a nesledoval som tuto stranku mesta este. Zurich n

Mericeho nazor je mozno laicky, ale nie je v rozpore s odbornymi nazormi.

Nie kazdy, kto ma iny nazor je clenom kindermafie.

Re #99622 enumaelish: Prave v pripade zdruzenej investicie by sa na riesenie skladali aj oni z celostatneho rozpoctu.

Re #99623 enumaelish: Ja som vyrovnany. Ze ostatni nie, je svedectvom jednak emocionalnej nevyzretosti a jednak zufalstva z neschopnosti adekvatne reagovat. Kompenzovane je to prave takto.

Re #99636 Kami: To je malo pre atraktivitu elektricky a jej rentabilitu.
Reakcia na: Solider #99639:
Čo? ? Najlepší náter aký kedy električky v BA mali...
Reakcia na: intony #99638:
"... sa prestal používať"...

Vďaka bohu!! 😶
Reakcia na: Majo #99634:
Súhlasím ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=4565&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=260 Toť, ešte pre linku 304 treba vetvu.

Inak, tento električkový náter sa už prestal / prestáva používať, však? ?
Reakcia na: Majo #99633:
Takze zastavka "DPMB" sa konecne zmeni na "(Vozovna) Jurajov Dvor" a budeme mat 4 Bajkalske? ?
Reakcia na: Marcelllooo #99616:
nie, 20-50% je pesia dostupnost, zvysok je dostupny s prestupom.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.