Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #230283:
Tak potom plati, co pisal Mike. Len nejake interne nariadenie podla ktoreho DPB ich nedava do "dennej premavky"
Reakcia na: akela #230284:
ja ti do toho nechcem kecat... ale udaje z roku 2000 nie su "starsieho data" ale totalna hlupost... nemozes v akejkolvek debate podkladat argumenty 20 rokov starymi datami a tvarit sa ako odbornik
Reakcia na: akela #230284:
Aktuálne schémy sú napríklad v územnom genereli dopravy. Ináč poznám osobne viacero ľudí, ktorí boli zamestnaní na ÚDI (zanikol v 1995), ale všetci sa prispôsobili a idú s dobou. Sem tam si povzdychli, že čo všetko kedysi bolo lepšie, ale nikto stále nenariekal, že dobre už bolo a všetko ide dolu vodou ...
Reakcia na: S499.1023 #230270:

Ťažko sa debatuje o odborných témach s človekom ktorý nevie nič o dopravnom-inžinierstve, ktorý si pletie dojmy s pojmami, nevie nič o cieľovej a zdrojovej doprave, nevie nič o špičkovej doprave ráno a obrátenej poobede, o jej rozdielnej dĺžke, ako sa počíta 3-hodinová a ako hodinová špička, prípadne hyperšpička, ako sa zisťuje, ako sa počíta interval, nevyhnutná potreba vozidiel v prevádzke, zálohy, opravárenské kapacity, maximálna a cestovná rýchlosť a musí tieto nedostatky nahradiť úbohými, čoby vtipnými komentármi. Dôkazom totálneho "nerozumu" je konštatovanie "nehromadia sa ale sa vracajú". Tuším sa aj zem zatriasla. No nič psy brešú a karavána ide ďalej, odporúčam držať sa riadiaceho kontrolóra a dúfam, že nenastúpim do vlaku ktorý budeš .... Ó tempora o mores.
Reakcia na: Ike #230272:

Ako som uviedol údaje sú staršieho dáta (okolo roku 2000), odvtedy cca zanikol Útvar dopravného inžinierstva a aj Útvar hlavného architekta, ktorý boli odborne vybavené a Magistrát zabezpečoval spracovanie nevyhnutných podkladov pre plánovitý rozvoj mesta. Potom to už išlo dole vodou a funkcií sa ujali „odborníci“, ktorí varili všetko z vody, alebo nevarili vôbec a išlo to s predpokladaným rozvojom mesta dole vodou. Už to začali formovať developeri.

V grafike je uvedený odborný odhad (aj na základe sociologicko-dopravného prieskumu) počtu osôb ktorí v rannej špičkovej 3-hodine cestujú mimo svoj okres nakoľko v okrese nie je dostatok pracovných príležitostí (vr. škôl vyššieho typu) a odhadovaný počet tých ktorí za prácou do toho ktorého okresu prichádzajú. Sumárna grafika za okresy je zjednodušená a je výsledkom matice tuším 45 dopravno-urbanistických okresov v ktorých sa dopravné chovanie mesta analyzovalo. Myslím si, že matica 45x45 v meste s veľkosťou pol milióna obyvateľov bola dostatočne podrobná a dala na tú dobu dobré výsledky. Táto grafika však neobsahuje cieľovú dopravu z obcí mimo Bratislavy. Je tragédiou mesta a VUC-ky, že v rámci budovania integrovanej dopravy sa venovala hlavná pozornosť ako sa budú deliť tržby za predané lístky, ale dopravno-inžinierske prieskumy a ich výsledky a interpretácie do dopravno-technických podkladov chýbali, alebo boli varené z vody pre nedostatok financií resp. pre nedohodu kto to zaplatí.
Reakcia na: Petto #230277:
Ocividne nie je, kedze 14Tr a 15Tr su pravidelne vypravovane.
Reakcia na: david1 #230279:
Zvláštne, že Valec má iné podklady. A to je dôveryhodnejší zdroj.
Reakcia na: Mike #230280:
Tak mesto by malo zdr*avat DPB, zato ze nedodrzuje kapacitu permanetne na tbus klb. linkach. Aspon na 33tke to dodrziava 😃
Reakcia na: Petto #230277:
Všetko môžu, aj 14 a 15 Tr. Teda možno si vydali nejaké interné nariadenie v rámci DPB. Akurát jaspers (ktorý dohliada na čerpanie EU fondov) sa pýta, máme 120 nových tbusov, koľko z toho je výprava a ak by sa nedokázala zabezpečiť, tak aká je správkovosť v DPB a všeobecne fungovanie.
Reakcia na: S499.1023 #230275:
Došli argumenty? Či si len menej chápavý. Vrátia sa naspäť na stanice odkiaľ prišli. Tie nosné a najviac využívané máš v okrese 1 a 3.

Štúdia kam sa najviac cestuje za prácou je už pár rokov známa.
Reakcia na: Ike #230272:
Tak. Najmä keď BA II začína už prakticky skoro pri Filálke a končí koncom Podunajských Biskupíc.
Reakcia na: 810zssk #230267:
Neplati uz nahodou ze 14,15tr nesmu jazdit na tbus linkach ? Kedze EU fondy nam zabezpecili 100% obnovu vozoparku (okrem 33tky).
Reakcia na: 3pa3ck3 #230266:
Toto sa stalo v dennej L83. Kamery sa dajú predsa domontovať do všetkých vozidiel.
Reakcia na: david1 #230273:
A podklady získal metódou felácie digitu. A čo, tí cezpoľní tam ostanú, domov sa vracať nebudú?
Reakcia na: Ike #230272:
nieco podobne som mal uz rozpisane, ale potom som si kusol do jazyka ze nebudem krmit trolla a neodoslal som to...
Reakcia na: S499.1023 #230270:
On píše predsa o cieľovej doprave vzhľadom k téme presunov cezpoľných zo staníc.
Reakcia na: Valec #230271:
Ono vôbec uvažovať v mierke Bratislavy s okresmi ako observačnými jednotkami je ako na úrovni Slovenska analyzovať dopravu medzi VÚCkami.
Reakcia na: akela #230268:
"Cieľom ciest v Bratislave sú už dlhodobo okresy Bratislava I, Bratislava III a čiastočne aj Bratislava II."

A preto je v tvojej mape v BA I 30% cieľov ciest, v BA II 28 % a v BA III len 20 %?
Reakcia na: akela #230268:
Máš novú mantru? Šoto miesto kubáčkovcov? Si dostal predpísané nové lieky? Si predstav, že tí ľudia sa v žiadnych miestach cieľovej dopravy nehormadia lae zasa sa vracajú aj späť, takže z princípu všetky miest generujú rovnakú zdrojovú aj cieľovú dopravu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement