Reply on: fobust #62516:
Erik,nikto nespochybňuje Tvoje vysoké ambície ohľadom nosného systému, ale na Teba presne platí úslovie "Po vojne je každý generálom".
Ukájaš sa nad nejakým pseudosystémom, ktorý je v Bratislave zatiaľ scifi, avšak vo svojich, ako si napísal, dimenziách, nie si schopný realizovať akýkoľvek rozumný prechod na tento systém. Pri týchto heroických rečiach by to skončilo ako ten fenomenálny "duo"bus...
V prvom rade by si si mal uvedomiť, že každý systém aj nesystém musí vychádzať zo súčasnej reality, či už je systémová, alebo nesystémová. Malomyselným vrieskaním si sa znížil hlboko pod úroveň niektorých iných diskutérov, ktorým bude tento ideozločin ľahko odpustený, keďže konali v nevedomosti.
Nesúhlasím ani prinajmenšom s tým, čo tam popísal miestami napr. Andy, ktorý zase afektoval v rámci svojej IGK lobby. Narozdiel od Teba však mali diskutujúci viacmenej vytvorené určité predstavy o blízkej budúcnosti... i keď mnoho ideológií bolo balkanizačných. Ty si však nabehol ako malé dieťa a začal si vrieskať piate cez deviate o tramvaji... no comment ?
fobust
To by bola defacto už zmena systému. Tam by som šiel cestou širšej skrine (2.8 metra) a samozrejme na 1435-ke. Aj tak by si na novovybudovanej trati nemohol používať aj Kachny, takže s prevádzkového hľadiska je to jedno. Otázne je, kedy by sa takýto systém prebudoval v celomestskom rozsahu a koľko by takáto sranda stála.
Dnes je trend všeobecne k NP vozidlám. Napriek tomu že s tým čo si napísal v podstate súhlasím, zaujímal by ma názor na NP koncpepcie (existujú aj NP s otočnými podvozkami).