Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #62495:

To by bola defacto už zmena systému. Tam by som šiel cestou širšej skrine (2.8 metra) a samozrejme na 1435-ke. Aj tak by si na novovybudovanej trati nemohol používať aj Kachny, takže s prevádzkového hľadiska je to jedno. Otázne je, kedy by sa takýto systém prebudoval v celomestskom rozsahu a koľko by takáto sranda stála.

Dnes je trend všeobecne k NP vozidlám. Napriek tomu že s tým čo si napísal v podstate súhlasím, zaujímal by ma názor na NP koncpepcie (existujú aj NP s otočnými podvozkami).
Reply on: Sommelier #62239:
Električka vo Viedni je užšia o 20 cm. Vo dvoch koľajách je to 40 cm. To je veľa????
V Prahe sú všeobecne širšie ulice? Napríklad také nábržie okolo Karlovho mosta? Alebo Malá Strana?
Reply on: SZKV #62167:
Plácáš nesmysly, Citaro se vyrábí DLE PŘÁNÍ ZÁKAZNÍKA i ve verzi se zvýšenou podlahou v zadní části vozidla, i ve verzi 100% NP. Není důvod, aby si německý dopravce kupoval třídveřovou klobásu se 100% nízkou podlahou, když vzadu nemá dveře...
Reply on: SZKV #62155:
Konkrétně KTERÉ 100% NP vozidlo s hladkým průjezdem oblouky Vaše excelence doporučuje? Pro méně chápavé: Takové zatím neexistuje.
Reply on: fobust #62152:
Môj názor: VYSOKÁ podlaha, vysoké peróny, v meste do zakopania pod zem používať skladaco-výklopné schodíky. Vozidlo štandardné nemecké Stadtbahnové (tuším B80 sa to volá?), 1000 mm verzia je k dispozícii. Na rýchlodráhe úrovňový bnástup, neporovnateľne lacnejšie na nákup aj prevádzku ako NP vozidlá, možnosť vyššieho výkonu, otočné podvozky atď....
Reply on: E499.3056 #62064:
Ak mi autobus nahradí 3 autá, tak radšej nech nie je. 3 kultúrne autá akosi spália a naemitujú menej než najekologickejší autobus.
Reply on: Sommelier #62061:
Tentokrát plný súhlas s Tebou.
Reply on: Papyr #61977:
Ten pán (Burger) NIE JE starý ani chorý. Keby bol starý a chorý, tak by cestoval zadarmo. A tých sekúnd je 15, nie 3. Pravidlá sú dané.
Reply on: ufo #61926:
V knajpe môžem niekedy porozprávať.
Reply on: KLF #61917:
Prepáč, pred chvíľou som sa vrátil zo Solingenu, kde som v trolejbusoch Berkhof Premier AT 18 Traxis a Van Hool AG 300 T Kiepe, obidvoch vytvorených z autobusov, s JEDNOU hnacou nápravou, absovloval také jazdy serpentínami, na aké žiadna 15Tr len tak mať nebude.
Reply on: Beus #61890:
A ponuku od konkurencie ako zistíš?
Reply on: Andy #61882:
Andy, Beus, Sommelier, skyline29: Strašné nezmysly o 22Tr a 25Tr, o tunelovaní a zániku ŠO, o záujme a nezáujme zákazníkov tu trepete všetci. Nechajte si to od niekoho vysvetliť.
Reply on: ufo #61873:
Obráť sa na hloding Irisbus. To je autobus Citelis 18 CNG s doplnenými elektročrevami a nikto sa s nejakými designovými úpravami hrať nebude.
Reply on: Beus #61875:
Ty niečo vieš o skutočných príčinách pádu Škodovky Ostrov (plne podriadenej holdingu Škoda) alebo len tak trepkáš? Lebo ja viem a bolo to ÚPLNE inak.
Reply on: Sommelier #61861:
Slepo kopírovať Prahu v Bratislave?
Reply on: skyline29 #61740:
KONKRÉTNE ktorých východniarov vo vedení DPB máš na mysli?
Reply on: aquila #62390:
dobre... skusit najst alternativy ku vsetkemu Ti dava moznost zohladnit vyhody inych v realizovanej.
Reply on: Papyr #62391:
nevidim do toho... Je to velky problem ?
Reply on: si #62389:
davnejsie som sa dival na ortho mapu a na Petrzalskej strane by elektricka z noveho mosta nebola problem - napojit na koridor
V meste je to na rozhodnuti - ci ju napojit na karlovesku radialu, vytvorit prestup...
Od zochovej pokracuje normalne po planovanej trase na hlst...
Nemzslim si, ze by novy most nemohol zniest leketrickovu trat - ale mozem sa mylit. Odpoved nepoznam ani ja, ani ty.
Novy most je stale kapacitne podvyzivenym mostom. System by sa dal realizovat - elektrickovy pruh by mohli vyuzivat auta s tym, ze by ho bolo mozne elektronickymi tabulamiu uzatvorit len pre elektricku. Viem, ze by bolo idealnejsie mat ju v jednom uzatvorenom koridore. Neda sa svietit. (najradsej by som jej postavil uplne novy most)

Preco to tak chcem riesit...
Chcem obist mesto
Nechcem stavat trojite kolajove spojenie - pristavny most, stary most a tunel pod dunajom.
Reply on: frenky #62477:
Hlavne keď na mapke DPB je zastávka Slovanet premenovaná na Račianske mýto... 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.