Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dopravák #62448:
Zase chceš cestujúcim nariaďovať, čo majú robiť miesto toho, aby si ich prosil, aby sa odviezli? Prácu nepotrebuješ, peniaze nechceš? By si sa na železnici uplatnil....
Sorry ak to uz niekto pisal ale co za amatera prekladal pokyny co su v mhd na oknach? ZASUNTE CESTOVNY LISTOK DO STRBINY A CHVILKU POCKAJTE prelozit ako PUSH THE VOUCHER INTO THE GAP AND WAIT A MINUTE... sa turisti nacakaju drziac listok v strbine, mozno aj zmeskaju vystupnu zastavku 🙂
Reply on: aquila #62348:
Lenže také mestá ako Viedeň či Budapešť majú svoju architektonickú koncepciu už 150 rokov... BA má problém mať ju dodnes...
Reply on: luky133 #62347:
Tie svetlá v chodníku, za to by som tiež niekomu po papuli dal. Páli to rovno do očí a v zime sa to tak šmýka, že sa raz-dva zabiješ.
Reply on: aquila #62346:
No, musím s orlominerálkou súhlasiť. Viedenské riešenie "všetko na prevesoch" som vždy obdivoval a výhovorky so statikou (fobust vie) mi prišli dosť pritiahnuté za vlasy... Akurát rozdiel medzi rakúskym a SK zákonom - Rakúšan MUSÍ strpieť za náhradu domový záves.
Reply on: Andy #62282:
Problém je v tom, že diskusný potenciál pána ing. Viktora Neomylného Konárika JE nižší, než nejakého vyberača košov.
Reply on: Ámos #62279:
Hmm, už vidím nadšených záujemcov o stavbu nejakého business centra 6 m širokého a zo 300 m dlhého ? ? ? .
Reply on: fobust #62276:
Sorry, si úplne mimo. So Sommelierom sa práve začína dať konštruktívne diskutovať a Ty sa tu prejavuješ ako malé decko - hystericky kopeš okolo seba a vreštíš, lebo slobodní ľudia odmietajú Tvoj rozkaz, aby sa diskutovalo o električkách.
Reply on: fobust #62268:
Musím Ti oznámiť, že si vybavený nulovou sociálnou inteligenciou. Preštuduj si, čo to znamená a zamysli sa nad sebou.
Reply on: S499.1023 #62495:

To by bola defacto už zmena systému. Tam by som šiel cestou širšej skrine (2.8 metra) a samozrejme na 1435-ke. Aj tak by si na novovybudovanej trati nemohol používať aj Kachny, takže s prevádzkového hľadiska je to jedno. Otázne je, kedy by sa takýto systém prebudoval v celomestskom rozsahu a koľko by takáto sranda stála.

Dnes je trend všeobecne k NP vozidlám. Napriek tomu že s tým čo si napísal v podstate súhlasím, zaujímal by ma názor na NP koncpepcie (existujú aj NP s otočnými podvozkami).
Reply on: Sommelier #62239:
Električka vo Viedni je užšia o 20 cm. Vo dvoch koľajách je to 40 cm. To je veľa????
V Prahe sú všeobecne širšie ulice? Napríklad také nábržie okolo Karlovho mosta? Alebo Malá Strana?
Reply on: SZKV #62167:
Plácáš nesmysly, Citaro se vyrábí DLE PŘÁNÍ ZÁKAZNÍKA i ve verzi se zvýšenou podlahou v zadní části vozidla, i ve verzi 100% NP. Není důvod, aby si německý dopravce kupoval třídveřovou klobásu se 100% nízkou podlahou, když vzadu nemá dveře...
Reply on: SZKV #62155:
Konkrétně KTERÉ 100% NP vozidlo s hladkým průjezdem oblouky Vaše excelence doporučuje? Pro méně chápavé: Takové zatím neexistuje.
Reply on: fobust #62152:
Môj názor: VYSOKÁ podlaha, vysoké peróny, v meste do zakopania pod zem používať skladaco-výklopné schodíky. Vozidlo štandardné nemecké Stadtbahnové (tuším B80 sa to volá?), 1000 mm verzia je k dispozícii. Na rýchlodráhe úrovňový bnástup, neporovnateľne lacnejšie na nákup aj prevádzku ako NP vozidlá, možnosť vyššieho výkonu, otočné podvozky atď....
Reply on: E499.3056 #62064:
Ak mi autobus nahradí 3 autá, tak radšej nech nie je. 3 kultúrne autá akosi spália a naemitujú menej než najekologickejší autobus.
Reply on: Sommelier #62061:
Tentokrát plný súhlas s Tebou.
Reply on: Papyr #61977:
Ten pán (Burger) NIE JE starý ani chorý. Keby bol starý a chorý, tak by cestoval zadarmo. A tých sekúnd je 15, nie 3. Pravidlá sú dané.
Reply on: ufo #61926:
V knajpe môžem niekedy porozprávať.
Reply on: KLF #61917:
Prepáč, pred chvíľou som sa vrátil zo Solingenu, kde som v trolejbusoch Berkhof Premier AT 18 Traxis a Van Hool AG 300 T Kiepe, obidvoch vytvorených z autobusov, s JEDNOU hnacou nápravou, absovloval také jazdy serpentínami, na aké žiadna 15Tr len tak mať nebude.
Reply on: Beus #61890:
A ponuku od konkurencie ako zistíš?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.