inak, preco minibusy vypravuje 1.kolona? nebola by lepsia tretia? sak je to blizsie, maju volne ciselne rady a bolo by to pochopitelne, lebo ved 3.kolona vypravuje take "menej_plnohodnotne" linky
p.s. vidno, ako "dopredu" v DPB rozmýšľajú. Vedeli, že na DD treba 2 hnacie nápravy, ale vykašľali sa na to, napísať to do tendra. Takisto vedeli, že solarisy budú prestriekavať, ale nikoho nenapadlo, aby sa to spravilo už vo výrobe.
Tiež vedeli, že prídu Solarisy, ale hlavne, že obsadili číselnú radu 19** dvoma minibusmi.
V lete vytiahne, ale je dost pravdepodobne, ze akonahle zacne byt v zime troska smyklavejsie, tak sa to tam bude krutit a krizit a robit vsetko mozne, len nie tahat smerom hore...uz sa tesim
to je uplna blbost z prevadzkoveho a envinromentalneho hladiska...
ved elektrika je ekologicky cistejsia (najcistejsia forma energie) a relativne lacna... ked su droty, treba ich vyuzit... a este mi povedz, kto by z Hlavnej stanice isiel na kolibu a kde by tvoje Sorky odbocovali na Kolibu.... pokial viem, na sancovej je prikazany smer rovno (na Racko), a ist cez Jeleniu - tak to chce odvahu.... pochybujem ze by to MČ Stare mesto dovolilo...
myslim si ze klbovy plynovy autobus medzi Kolibou a Kamzikom je najlepsie riesenie...
Sorka by nestacila, ver mi, par krat som na kolibe cez vikend v lete bol a bol problem sa narvat do klbaku.... a to bolo na Kolibe, nie na Kamziku
Tu ide aj počet vozov. Čím dlhšia trasa, tým viac vozov. Si zober, pri peknom počasí v zime alebo v lete by sa všetci napchali do SORky, ktorá by tým pádom nestačila a trolejbus by šiel poloprázdny. SORke by sa musel zhustiť interval s potrebou viacerých vozov, alebo nasadiť klasický krátky autobus, ktorý by nacpaný musel šľapať do kolibského kopca a tiež by nestačil jeden. Trasa Koliba - Kamzík by sa dala vyriešiť s jedným vozidlom resp. pri väčšej potrebe dvoma vozidlami.
Ja tam bývam a viem ,že cestovanie je hrôza no neviem čo ten strarosta hovorí ,že ráno to zlepší dopravu. Ako to môže zlepšiť dopravu? Však tie kolóny potom kôli "duobusom" ako zmiznú? Nechápem ako môže niekto dovoliť rozkopať hlavný ťah na DD a dole z DD až na 3 miestach zároveň. Potom tá doprava aj tak vizerá. Ráno musím ísť o pól hodinu skôr aby som normále stíhal do školy. Také sú Dlhé diely volakedy prezívané Longital a Karlova Ves prezívaná Karldorf. ?
Keby som takto uvazoval, polovica autobusovych liniek nejazdi tak, ako jazdi. Vsak naco? Chapes, ono v podstate posilni 203-ku v useku Sancova-Koliba... ale trasa 4 minutova je tiez nanic... a 25TRku tam predsa nedaju.
Postranne informacne kanaly ti nieco hovoria? A prisposobovanie svojej ponuky tak, aby vyhovela viac nez ta od konkurencie...
Re #61665 ufo: Samozrejme, ze tym, ze do podmienok tendra DPB nezaradil to, ze vozy maju mat 2 hnacie napravy, si sam nakakal do vlastnych ust...ale to je uz ich problem... ja som len zvedavy, dokedy im Dlhodielcania tie medove motuzy budu jest...
No nech 25Tr vyzerá akokoľvek, tá jedna hnaná náprava mi akosi nejde dohromady s argumentami DPB, pre ktoré nemohli jazdiť na Langteil kĺbové autobusy.
Ehm ehm...laskavo neskresluj, sam dobre vies, ake nekale praktiky pouziva Irisbus pri tendroch... takze o nejakej dobrovolnosti by som skutocne pomlcal. A keby sa 22Tr vyrabali, tak by si ich kupovali aj teraz. Kym sa vyrabali, mas pocit ze nesli na odbyt? Vsetky vyrobene kusy sa na trhoch uspesne umiestnili, a boli objednavky na dalsie, ktore uz bohuzial zostali len objednavkami.
Okrem toho, este v ziadnom tendri nemali ani nebudu mat sancu byt 22Tr a 25Tr sucasne, kedze ta druha sa zacala vyrabat az po skonceni vyroby prvej. Takze o nejakom uprednostnovani by som tiez na tvojom mieste mlcal. Troska sa zamysli nad tym, co hovoris...
Tú Agoru nepchá Irisbus nasilu, ju si totiž kupujú dobrovoľne a keď ju uprednostňujú, asi tí zákazníci majú nejaký dôvod... Keby boli 22Tr také super, tak by si ich možno počas ich výroby aj niekto kúpil, nie?
Oficialne by sa mali vodici striedat na konecnych. Jedina vinimka o ktorej ja viem, je L5, tam sa vodici podla oficialov striedaju na ZST Vinohrady smer mesto, z nejakeho ukrutne debilneho dovodu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Beus
Re #61665 ufo: Samozrejme, ze tym, ze do podmienok tendra DPB nezaradil to, ze vozy maju mat 2 hnacie napravy, si sam nakakal do vlastnych ust...ale to je uz ich problem... ja som len zvedavy, dokedy im Dlhodielcania tie medove motuzy budu jest...