No nech 25Tr vyzerá akokoľvek, tá jedna hnaná náprava mi akosi nejde dohromady s argumentami DPB, pre ktoré nemohli jazdiť na Langteil kĺbové autobusy.
Ehm ehm...laskavo neskresluj, sam dobre vies, ake nekale praktiky pouziva Irisbus pri tendroch... takze o nejakej dobrovolnosti by som skutocne pomlcal. A keby sa 22Tr vyrabali, tak by si ich kupovali aj teraz. Kym sa vyrabali, mas pocit ze nesli na odbyt? Vsetky vyrobene kusy sa na trhoch uspesne umiestnili, a boli objednavky na dalsie, ktore uz bohuzial zostali len objednavkami.
Okrem toho, este v ziadnom tendri nemali ani nebudu mat sancu byt 22Tr a 25Tr sucasne, kedze ta druha sa zacala vyrabat az po skonceni vyroby prvej. Takze o nejakom uprednostnovani by som tiez na tvojom mieste mlcal. Troska sa zamysli nad tym, co hovoris...
Tú Agoru nepchá Irisbus nasilu, ju si totiž kupujú dobrovoľne a keď ju uprednostňujú, asi tí zákazníci majú nejaký dôvod... Keby boli 22Tr také super, tak by si ich možno počas ich výroby aj niekto kúpil, nie?
Oficialne by sa mali vodici striedat na konecnych. Jedina vinimka o ktorej ja viem, je L5, tam sa vodici podla oficialov striedaju na ZST Vinohrady smer mesto, z nejakeho ukrutne debilneho dovodu.
Podla mna by bolo jednoduchsie obetovat jeden klbak... ktory by pendloval medzi Kolibou a Kamzikom a nadvazoval by na trofle... jazdil by len cez vikend...
a normalne by to bola "zvlastna jazda - kamzik"...
Problem je len v tom, ze 21 a 22Tr sa uz bohuzial nevyrabaju. Keby ano, vela ludi by ich bralo vsetkymi desiatimi. Takto aspon dufam, ze ak bude niekedy dalsi tender na NP troly, tak vyhra Solaris s Trollinom, a nie skareda francuzska Sragora, ktoru blby Irisbus pcha vsade kde moze...
Re #61876 Sommelier: Fakt neviem cim prispela k padu skodovky, ked bola ziadana vsade kde mohla byt...a uz vonkoncom by som netvrdil, ze prave to polozilo fabriku, skus si nastudovat fakty Problem bol v debilnom managemente fabriky, nie v kvalite vyrobku. A vyroba je, ak sa nemylim, zastavena definitivne, fabrika vytunelovana a rozpredana. Cest jej pamiatke...
netvrdil by som, ze 22Tr je nejako extremne vydarena nadhera, tato koncepcia skor prispela k (polo)padu skodovky. Ak sa nemylim, tak z tej generacie sa toho vela kupit neda, myslim, ze vyroba t.c. zastavena.
Ta 22Tr je pre mna subjektivne krajsia snad vo vsetkych smeroch a detailoch, nielen v zadnom cele Navyse ma kopec lepsich vlastnosti, ale holt, ked mala Skoda Ostrov debilny management, ktory nechal fabriku padnut, tak...si tu budeme namiesto modernych a mimoriadne vydarenych 22Tr (pripadne aspon Trollin) uzivat Sragory s 20 rokov starou koncepciou, po stvrtom (a dost nevydarenom) facelifte, a s az jednou hnacou napravou. Vivat inteligencia... ?
aj ja si myslim...budu sa vlastne dokupovat okrem 25 TR aj tie 22TR???lebo si myslim,ze by sa casom malo aj mysliet co bude s trolejbusmi v meste a co s ich nahradou..myslim,ze 22Tr by ich aj mohli nahradit....
Tá SORka by nestačila vo väčších intervaloch (možno v lete cez týždeň, ale cez víkendz a najmä zimné nie). Žeby to bola 4min. trasa, veď na tom nič nieje, nemusel by autobus zbytočne smradiť do kopca po drátmi. Ďalšia možnosť je trolejbus s pomocným naftovým pohonom, s tým, že by niektoré spoje išli až na Kamzík... ako AAA spomínal.
No lebo nie je 10 minút ako 10 minút a tá zastávková tarifa by mohla byť vcelku príjemná. No a v prípade, že by niekto chcel prestupovať musi pouzit prestupny listok - 30 minut.
Beus
Okrem toho, este v ziadnom tendri nemali ani nebudu mat sancu byt 22Tr a 25Tr sucasne, kedze ta druha sa zacala vyrabat az po skonceni vyroby prvej. Takze o nejakom uprednostnovani by som tiez na tvojom mieste mlcal. Troska sa zamysli nad tym, co hovoris...