Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: E499.3056 #61888:
Ale keby chodila SOR po tej tvojej trase 45, zbytočne by chopdila pod drátmi. Takto by chodil len medzi Kolibou a Kamzíkom, kde nie sú dráty.
Reply on: intony.sk #61872:
Ziadna 24TR! To smradi rovnako ako nejaky SOR! Istotne si myslim, ze SORka je tam akurat!
Reply on: Beus #61884:
Aké praktiky? Však Škoda proste ponúkla nižšiu cenu ako Solaris, na tom hádam nie je možné nejaké uplácanie. Alebo hej?
Reply on: Ike #61869:
Na tej stránke uverejnujem len to čo na iných stránkach chýba alebo moju tvorbu!
No nech 25Tr vyzerá akokoľvek, tá jedna hnaná náprava mi akosi nejde dohromady s argumentami DPB, pre ktoré nemohli jazdiť na Langteil kĺbové autobusy.
Reply on: Andy #61882:
Ehm ehm...laskavo neskresluj, sam dobre vies, ake nekale praktiky pouziva Irisbus pri tendroch... takze o nejakej dobrovolnosti by som skutocne pomlcal. A keby sa 22Tr vyrabali, tak by si ich kupovali aj teraz. Kym sa vyrabali, mas pocit ze nesli na odbyt? 🙂 Vsetky vyrobene kusy sa na trhoch uspesne umiestnili, a boli objednavky na dalsie, ktore uz bohuzial zostali len objednavkami.
Okrem toho, este v ziadnom tendri nemali ani nebudu mat sancu byt 22Tr a 25Tr sucasne, kedze ta druha sa zacala vyrabat az po skonceni vyroby prvej. Takze o nejakom uprednostnovani by som tiez na tvojom mieste mlcal. Troska sa zamysli nad tym, co hovoris...
Reply on: frenky #61881:
vynimka.. ?
Reply on: Beus #61878:
Tú Agoru nepchá Irisbus nasilu, ju si totiž kupujú dobrovoľne a keď ju uprednostňujú, asi tí zákazníci majú nejaký dôvod... Keby boli 22Tr také super, tak by si ich možno počas ich výroby aj niekto kúpil, nie?
Reply on: Emo #61867:
Oficialne by sa mali vodici striedat na konecnych. Jedina vinimka o ktorej ja viem, je L5, tam sa vodici podla oficialov striedaju na ZST Vinohrady smer mesto, z nejakeho ukrutne debilneho dovodu.
Reply on: Ike #61879:
No veď tak nejako to myslím..
Reply on: intony.sk #61872:
Podla mna by bolo jednoduchsie obetovat jeden klbak... ktory by pendloval medzi Kolibou a Kamzikom a nadvazoval by na trofle... jazdil by len cez vikend...

a normalne by to bola "zvlastna jazda - kamzik"...
Reply on: skyline29 #61874:
Problem je len v tom, ze 21 a 22Tr sa uz bohuzial nevyrabaju. Keby ano, vela ludi by ich bralo vsetkymi desiatimi. Takto aspon dufam, ze ak bude niekedy dalsi tender na NP troly, tak vyhra Solaris s Trollinom, a nie skareda francuzska Sragora, ktoru blby Irisbus pcha vsade kde moze...

Re #61876 Sommelier: Fakt neviem cim prispela k padu skodovky, ked bola ziadana vsade kde mohla byt...a uz vonkoncom by som netvrdil, ze prave to polozilo fabriku, skus si nastudovat fakty 🙂 Problem bol v debilnom managemente fabriky, nie v kvalite vyrobku. A vyroba je, ak sa nemylim, zastavena definitivne, fabrika vytunelovana a rozpredana. Cest jej pamiatke...
Reply on: Sommelier #61876:
Nielen zastavená výroba, ale aj zrušená celá fabrika, takže už ani obnovenie nehrozí.. 😉
Reply on: Beus #61875:
netvrdil by som, ze 22Tr je nejako extremne vydarena nadhera, tato koncepcia skor prispela k (polo)padu skodovky. Ak sa nemylim, tak z tej generacie sa toho vela kupit neda, myslim, ze vyroba t.c. zastavena.
Reply on: ufo #61873:
Ta 22Tr je pre mna subjektivne krajsia snad vo vsetkych smeroch a detailoch, nielen v zadnom cele 🙂 Navyse ma kopec lepsich vlastnosti, ale holt, ked mala Skoda Ostrov debilny management, ktory nechal fabriku padnut, tak...si tu budeme namiesto modernych a mimoriadne vydarenych 22Tr (pripadne aspon Trollin) uzivat Sragory s 20 rokov starou koncepciou, po stvrtom (a dost nevydarenom) facelifte, a s az jednou hnacou napravou. Vivat inteligencia... ?
Reply on: ufo #61873:
aj ja si myslim...budu sa vlastne dokupovat okrem 25 TR aj tie 22TR???lebo si myslim,ze by sa casom malo aj mysliet co bude s trolejbusmi v meste a co s ich nahradou..myslim,ze 22Tr by ich aj mohli nahradit....
25Tr vyzerá nejako hnusne zozadu. To sa nedalo nejako pohrať s tým dizajnom? 22Tr je na tej fotke vedľa toho krajší. ?
Reply on: E499.3056 #61865:
Tá SORka by nestačila vo väčších intervaloch (možno v lete cez týždeň, ale cez víkendz a najmä zimné nie). Žeby to bola 4min. trasa, veď na tom nič nieje, nemusel by autobus zbytočne smradiť do kopca po drátmi. Ďalšia možnosť je trolejbus s pomocným naftovým pohonom, s tým, že by niektoré spoje išli až na Kamzík... ako AAA spomínal.
Maju tie nove Skodovky a nowe Citelisy vnutorne Buse BS 170 ?

Dufam ze ano, ale co som dnes videl na tych fotkach sedadla v 6702 (futuro), tak to je krasny prirastok do Bratislavskej dopravnej zoo.
Reply on: Emo #61868:
No lebo nie je 10 minút ako 10 minút a tá zastávková tarifa by mohla byť vcelku príjemná. No a v prípade, že by niekto chcel prestupovať musi pouzit prestupny listok - 30 minut.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.