Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #61902:
hej, ale z prevadzkoveho hladiska by bol stratovy... pozri sa...
1) na kazdej zastavke by musel byt dispecer a zistoval by, kolko ludi ide na sorku
2) nevhodna trasa
Hlavna stanica - tazko zistis kto z ludi ide na tu Sorku, a vyclenit separovane nastupiste by bolo asi komplikovane
3) potom dlho ziadna zastavka + na Sancovej sa na Karpatsku odbocit neda
4) ist cez Jeleniu by sa tiez nedalo... jednak by asi obyvatelia protestovali, jednak tu ledva prejde osobne auto, a dalej je tu zatacka ktora zviera 45° uhol
5) defakto cela trasa je pod trolejovym vedenim (okrem Kamziku)

skor by bol lepsi tvoj napad ale len medzi kolibou a kamzikom s kapacitnejsim vozidlom...

ale aj tak si myslim ze tam hore by mal byt klbovy bus, ktory by bol viazany na 203/213
Reply on: hoppusmark #61903:
A 15Tr tam nemozu dotiahnut kvoli tomu, co sa tu uz davnejsie preberalo - ze obratisko Molecova nebude (dobre citas, nebude!) zatrolejovane, napriek tomu, ze je to do neba volajuci nezmysel 🙂
Reply on: hoppusmark #61899:
Ad tender: Je to sice len moja domnienka, ale je mozna este aj alternativa, ze to, ze sa v tendri kamsi stratila zmienka o dvoch hnacich napravach, je tiez praca lobbingu Irisbusu, kedze sragora sa v takej konfguracii nevyraba (pretoze je to autobus, a ono sa to bez vyraznych konstrukcnych zasahov neda). A oni ju sem predsa chceli za kazdu cenu umiestnit, a ziskat tak dalsi trh, no nie? 😉
Hmm, Škoda nemala v ponuke drevené sedadlá, tak DPB objednal aspoň sedadlá v bezdomoveckých farbách.
Reply on: Beus #61898:
Možno tam budú potom musieť dotiahnuť 15Tr ?
Reply on: Ike #61897:
ale ved ten sor tam moze premavat podla potreby a nie podla CP - skratka naplni sa a ide (najma rodiny s detmi a geriatriči) - pripadne sa ihned otoci pre dalsich - ostatni mozu ist peso... vsak preto tam na ten Kamzik isli.
Sme kulturny narod schopny kulturnej dopravy - mame niekolkorocny kruty dopravny vycvik. ?
Jediné pozitívum z toho všetkého je ten žlto-zelený solaris, ktorý sa mne osobne veľmi páči ?
Reply on: hoppusmark #61899:
inak, preco minibusy vypravuje 1.kolona? nebola by lepsia tretia? sak je to blizsie, maju volne ciselne rady a bolo by to pochopitelne, lebo ved 3.kolona vypravuje take "menej_plnohodnotne" linky
p.s. vidno, ako "dopredu" v DPB rozmýšľajú. Vedeli, že na DD treba 2 hnacie nápravy, ale vykašľali sa na to, napísať to do tendra. Takisto vedeli, že solarisy budú prestriekavať, ale nikoho nenapadlo, aby sa to spravilo už vo výrobe.
Tiež vedeli, že prídu Solarisy, ale hlavne, že obsadili číselnú radu 19** dvoma minibusmi.
Reply on: hoppusmark #61896:
V lete vytiahne, ale je dost pravdepodobne, ze akonahle zacne byt v zime troska smyklavejsie, tak sa to tam bude krutit a krizit a robit vsetko mozne, len nie tahat smerom hore...uz sa tesim 🙂
Reply on: E499.3056 #61891:
to je uplna blbost z prevadzkoveho a envinromentalneho hladiska...

ved elektrika je ekologicky cistejsia (najcistejsia forma energie) a relativne lacna... ked su droty, treba ich vyuzit... a este mi povedz, kto by z Hlavnej stanice isiel na kolibu a kde by tvoje Sorky odbocovali na Kolibu.... pokial viem, na sancovej je prikazany smer rovno (na Racko), a ist cez Jeleniu - tak to chce odvahu.... pochybujem ze by to MČ Stare mesto dovolilo...
myslim si ze klbovy plynovy autobus medzi Kolibou a Kamzikom je najlepsie riesenie...

Sorka by nestacila, ver mi, par krat som na kolibe cez vikend v lete bol a bol problem sa narvat do klbaku.... a to bolo na Kolibe, nie na Kamziku
Reply on: Beus #61890:
Čiže je možné, že ten 25Tr to na Dlhé Diely nevytiahne?

Ináč tie sedačky v 25Tr sú fakt humus ?
Reply on: E499.3056 #61891:
Tu ide aj počet vozov. Čím dlhšia trasa, tým viac vozov. Si zober, pri peknom počasí v zime alebo v lete by sa všetci napchali do SORky, ktorá by tým pádom nestačila a trolejbus by šiel poloprázdny. SORke by sa musel zhustiť interval s potrebou viacerých vozov, alebo nasadiť klasický krátky autobus, ktorý by nacpaný musel šľapať do kolibského kopca a tiež by nestačil jeden. Trasa Koliba - Kamzík by sa dala vyriešiť s jedným vozidlom resp. pri väčšej potrebe dvoma vozidlami.
Reply on: intony.sk #61889:
Čo sa ti nezdá? ?
Reply on: intony.sk #61889:
Len, aby tam nezacal chodit minibus. To by ste potom co vypravali?? ?
Reply on: Beus #61890:
Ja tam bývam a viem ,že cestovanie je hrôza no neviem čo ten strarosta hovorí ,že ráno to zlepší dopravu. Ako to môže zlepšiť dopravu? Však tie kolóny potom kôli "duobusom" ako zmiznú? Nechápem ako môže niekto dovoliť rozkopať hlavný ťah na DD a dole z DD až na 3 miestach zároveň. Potom tá doprava aj tak vizerá. Ráno musím ísť o pól hodinu skôr aby som normále stíhal do školy. Také sú Dlhé diely volakedy prezívané Longital a Karlova Ves prezívaná Karldorf. ?
Reply on: intony.sk #61889:
Keby som takto uvazoval, polovica autobusovych liniek nejazdi tak, ako jazdi. Vsak naco? Chapes, ono v podstate posilni 203-ku v useku Sancova-Koliba... ale trasa 4 minutova je tiez nanic... a 25TRku tam predsa nedaju.
Reply on: Andy #61887:
Postranne informacne kanaly ti nieco hovoria? 🙂 A prisposobovanie svojej ponuky tak, aby vyhovela viac nez ta od konkurencie...

Re #61665 ufo: Samozrejme, ze tym, ze do podmienok tendra DPB nezaradil to, ze vozy maju mat 2 hnacie napravy, si sam nakakal do vlastnych ust...ale to je uz ich problem... ja som len zvedavy, dokedy im Dlhodielcania tie medove motuzy budu jest...
Reply on: E499.3056 #61888:
Ale keby chodila SOR po tej tvojej trase 45, zbytočne by chopdila pod drátmi. Takto by chodil len medzi Kolibou a Kamzíkom, kde nie sú dráty.
Reply on: intony.sk #61872:
Ziadna 24TR! To smradi rovnako ako nejaky SOR! Istotne si myslim, ze SORka je tam akurat!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.