ja by som kludne aj celu tu sumu nechal revizorom, pokuty by nemali sluzit ako jeden z prijmov DPB, ale na odstrasenie neplaticov
a tych revizorov by bolo treba omnoho viacej aj v dennych spojoch
Re #60425 Ike: no tak by polovica skoncila (mozno) na zachytke a druha by zdrhla, domov by sa vsak z nich nedostal priamo nik a pokial by sa im to stavalo pravidelne kazdy krat, tak by si bud zacali platit cestovne alebo by sa spoje vyprazdnili, obe moznosti su urcite lepsie ako to co je teraz...
ale na druhej strane je to zacarovany kruh...
- v noci si listok hockde nekupis
- ak by revizori robili zatah, tak na dalsej zastavke by vystupovala polovica autobusu a z tej polovice by bola polovica pod v plyvom alkoholu a druha polovica by utiekla...
no proste, chce to diskusiu a nie povedat ze "takto sa to nerobilo, takto to nejde, ludia by to nepochopili, vsetci su na obede"
tak potom tak, ale v tom pripade nechapem, preco sa tie kontoroly nedeju....
neviem kolko revizorov zamestnava DPB, ale osobne by som do vsetkych 18 spojov nasadil revizorov a ver tomu ze za noc by sa DPB slusne nabalil... neviem sice do coho su investovane peniaze z pokut, ale ak si s nimi DPB moze robit co chce, tak potom nechapem preco sa taketo kontroly nedeju...
ja by som nocnu tarifu velmi nemenil, radsej sa zamerat na kontrolu toho ci cestujuci aj platia, myslim ze aj cez den su v tomto dost velke diery a v noci s vynimkou tych co maju elektricenky asi v spojoch MHD nenajdes platiacich... nechapem preco by si diskriminoval tych co aspon nieco platia (elektricenka) pred tymi co sa tomu snazia vyhybat tym zeby si obmedzil platnost predplatnych listkov (elektriceniek) len na den...
s tarifou sa toho moc naexperimentovat neda, osobne som vyznavac neprestupnej tarify, teda tej, co tu bola pred rokom 2000...
je lepsie platit len za cestovanie, ako statie na zastavke... Ajked, prestupna je zdrojom vyssich prijmov pre dpb...
Osobne by som co to poriesil s nocnou tarifou a skusobne na urcitu dobu zaviedol specialnu nocnu tarifu (uz som to tu kdesi pisal) na spoje oznacene 5XX a do nocnej premavky pustil viac spojov (kazdu pol hodinu jeden) - myslim si ze prave nocna doprava je brzditkom nocneho zivota v BA. Ak by sa to neosvedcilo, vratil by som to naspat...
Inak "by the way"....Ak mate zaujem,v lete by sa mal dostat do kin slovensky film MUZIKA.Na jeho natacani sa zucastnila aj jedina bratislavska Karosa SM 11 -3350-,ktora prisla aj odisla po vlastnych az do Vysokej pri Morave,kde sa konalo natacanie.Autobus je v lepsom stave,nez by sa ocakavalo.Motor,hydraolika,prevodovka,vsetko OK.Jedine potrebuje surne opravit kasnu,ktora je dost prehnita.Ak mate zaujem vidiet v akom je stave na vlastne oci,pozrite si film.Zabery boli robene v interiery aj exteriery vozidla...
este som ich nedaval na papier, povazujem to za stratu casu, ale ked sa k tomu prinutim a bude konecne po prijimackach, tak mozno nieco skopem dokopy.
Da sa v podstate povedat, ze tento system nie je najhorsi, ale je nedopracovany... proste stagnuje, neexperimentuje sa... akoby bolo vedenie prilis konzervativne
S499.1023