Reply on: aquila #55555:
tunak kazdy zabuda ze po roku 2010 - 2015 bude uz viac nez nutne stavat nulty obcvhat mesta bratislavy, ktory byde stat odhadom 40-80 miliard korun a to bude tiez musiet financovat mesto, popripade BSK.Rád by som tu počul trochu viac zdôvodnenia. Prečo bude "nutné" stavať nultý okruh, a prečo by mesto na toto malo prispievať značným množstvom peňazí, ktoré by sa radšej mohli investovať do cyklistických sietí a verejnej dopravy?
Pokiaľ viem, tak po spojazdnené tunela Sitiny a po možných úpravách Prístavného mostu už bude existovať plnohodnotný diaľničný obchvat mesta (aj keď niektoré časti sú diaľnica v obci, čo znamená viac miestnej dopravy).
aquila
ono po zdvihnuti mosta este o ten meter bude vobec zaujimave ako elektricka vybehne a napoji sa na terajsiu siet na tych cca 100 metroch od konca mosta po safko ten sklon je cca 5% ak si dobre spominam
btw. ujasni si ze v petrzalke tu nikto o tazkom metre nehovori. minimalne po bosakovu nie.
stat mal pripravene 17 miliard nie na metro, ale na NOSNY dopravny system. petrzalska radiala NIE JE _nosny_ system. je to len dalsia radiala, nic viac a hlavne nic nevyriesi. a ako ma yale pravdu, veci skor skomplikuje. a kedze stat na normalnu elektricku neprispeje, dovolim si tvrdit ze to dopadne ako napisal yale a taktiez ma yale pravdu, ze nosny system si ziadne mesto nebuduje samo. je to vzdy statna aktivita. to ze mesto BA ukazalo svoju neschopnost a zrieklo sa pomoci stati je uz hold problem bratislavy.
btw. vies co znamena nosny dopravny systeme ? zrejme nie
2 emo: ja som tu svoje argumenty uz predostrel. ja uzemny plan ako modlu neberiem
2 tr3mp: ZSR by neprevadzkovala tunel, mne islo len o spoupracu pri vystavbe. potom by kazdy mal svoj extra tunel, len jeden pre druhy by bol zachranny. tot vsjo.
p.s. aj tak by ma zaujimalo naco chce mesto znovu vyhodit 120 milionov korun na posudzovanie elektricky do petrzalky ? co tam chcu analyzovat ?