Inak, moj osobny nazor je, ze keby sa nechcelo silou mocou setrit, tak by sa dala 82 z Pristavu potiahnut na Bajkalsku, Prievozsku a Mileticovu az na Hlavnu stanicu. Rovnako by mohla premavat aj ista nahrada za 205 na trase Rajska - Prievozska - Mileticova - Jelacicova. Som totiz zvedavy, ako 202 zvladne napor cestujucich, ked uz teraz jazdila na Rajsku natrieskana. Aj ked, vraj bude nejake zlepsenie intervalu

Sarko
S týmto súhlasím. Z predchádzajúceho príspevku #20529) konkrétnejšie doplním, že v prípade výskytu situácie, kde by bol potrebný zásaj dispečera s potrebou jazdy s cestujúcimi, sa za posledných 5 rokov nevyskytla takáto situácia V PRÍPADE ÚRAZU vodiča MHD, s následnou nemožnosťou odstaviť na najbližšej voľnej manipulačnej koľaji, resp. dojazdom do vozovne.
Všeobecne súhlasím s názorom, že sa v súčasnosti môže vyskytnúť akákoľvek príčina, ktorá môže mať za následok zbytočne vysoké náklady súvisiace so súčasným stavom organizácie. V tomto smere by však na každom ekonomickom úseku DP mal pracovať človek, ktorý ročne vyhodnotí DN a ich následky aj po finančnej stránke. Ak bude aspoň sčasti obchodník, verím, že dokáže priemerne zrátať, koľko ho stojí "BUĎ", "ALEBO".