Reply on: Vladimír #20533:
Áno, to aj naďalej tvrdím, že to nie je použiteľné ZA SÚČASNÝCH PODMIENOK. Použiteľné by to však bolo za splnenia určitých predpokladov, čo som doplnil v nasledujúcich príspevkoch po tomto tvrdení.
Zhrnúť by sme to mohli do dvoch všeobecných bodov, za akých okolností by to možné bolo:
1) papiere pre daný typ vozidla a prax dispečera ako vodič MHD;
2) zmena za predpokladu ľahkého a bezpečného používania cúvacích zariadení (minimálne Igorkom spomínané upravené zapojenie ovládania cúvacích zariadení v Prahe vylučujúcom nefunkčnosť EDB, optimálne k tomu naviac v zjednodušenom obsluhovaní prepínača PCZ z predného vozidla, nie v zadnom).
Sarko
Ohľadne spojok som tvrdil, že riešenie je nepoužiteľné prípade, pokiaľ sme sa bavili O CÚVANÍ VLAKOV S CESTUJÚCIMI a O JAZDE DISPEČEROV S CESTUJÚCIMI. Treba exaktne rozlišovať, o čom som tvrdil, že to nie je možné a nehádž toto moje tvrdenie do jedného vreca so všeobecným zamietavým tvrdením, ktoré sa mi tu snažíte vložiť do úst!!!
Znova a znova opakujem, že som sa vyjadril ZA POUŽITIE koľajových spojok. V prípade argumentov po organizačnej stránke sa tu začali množiť vyslovene zľahčujúce príspevky o tom, aké to je jednoduché. Ja som k tomu iba NAMIETOL, AKÝ JE SÚČASNÝ STAV, na čo som sa dozvedel, že to blokujem, že s tým nesúhlasím, ba dokonca, že tvrdím, že sa to nedá...