Reply on: Turbo #20546:
Toto mi neda nereagovat...neviem, co sa stalo a preto nemozem objektivne zhodnotit mieru Tvojej roztrpcenosti, ale...mam k tomu nieco:za tu pomerne uz dlhu dobu, co spolupracujeme (myslim, ze da sa tak komunikacia a vymienanie si poznatkov medzi nami nazvat), NEMAM pocit, ze tituly, ktorymi si sa nazval, by som k Tebe objektivne mohla priradit...Naopak, vela z Tvojich nazorov mi pomohlo zorientovat sa v niektorych mne vzdialenejsich problematikach dopravy a su pre mna cennym prinosom. Vazim si Ta ako kolegu a myslim, ze by bola skoda, keby si z nejakych pricin v Klube chybal!
Howgh!!!
Igorko
Ak totiž dôjdeˇtrebárs k DN, kde polícia bude vyžadovať prítomnosť vodiča na mieste DN do spísania zápisnice, tak sa to v súčasnosti rieši buď tak, že
1) sa vozidlo odstaví na najbližšiu voľnú manipulačnú koľaj a na jeho poradie (samozrejme s oneskorením) vyrazí záložné vozidlo)
2) sa vozidlo odstaví na najbližšiu voľnú manipulačnú koľaj a na vozidlo vyrazí z vozovne (samozrejme s oneskorením, aj keby ho tam hneď za cenu zbytočných km priviezli dispečeri) záložný vodič
3) sa vozidlo odstaví na najbližšiu voľnú manipulačnú koľaj a až do uvoľnenia kmeňového vodiča nie je dané poradie hradené.
Zatiaľ čo ak by mohol vodiča nahradiť dispečer, tak by na miesto DN dorazilo vozidlo nehodového oddielu dopr. dispečingu, ktoré jazdí obsadené dvoma dispečermi, jeden by sadol do električky a s minimálnym zdržaním by pokračoval v jazde s cestujúcimi, zatiaľ čo by druhý dispečer na mieste DN riešil.
I.