Reply on: Vladimír #20533:
Áno, to aj naďalej tvrdím, že to nie je použiteľné ZA SÚČASNÝCH PODMIENOK. Použiteľné by to však bolo za splnenia určitých predpokladov, čo som doplnil v nasledujúcich príspevkoch po tomto tvrdení.
Zhrnúť by sme to mohli do dvoch všeobecných bodov, za akých okolností by to možné bolo:
1) papiere pre daný typ vozidla a prax dispečera ako vodič MHD;
2) zmena za predpokladu ľahkého a bezpečného používania cúvacích zariadení (minimálne Igorkom spomínané upravené zapojenie ovládania cúvacích zariadení v Prahe vylučujúcom nefunkčnosť EDB, optimálne k tomu naviac v zjednodušenom obsluhovaní prepínača PCZ z predného vozidla, nie v zadnom).
Igorko
Ty proste nehľadáš spôsoby, ako to urobiť, ale dôvody, prečo sa to či ono nedá. To sú železničiarske metódy. Mojich, resp. mnou prevzatých 7 pravidiel železnice iste poznáš.
I.