Inak, moj osobny nazor je, ze keby sa nechcelo silou mocou setrit, tak by sa dala 82 z Pristavu potiahnut na Bajkalsku, Prievozsku a Mileticovu az na Hlavnu stanicu. Rovnako by mohla premavat aj ista nahrada za 205 na trase Rajska - Prievozska - Mileticova - Jelacicova. Som totiz zvedavy, ako 202 zvladne napor cestujucich, ked uz teraz jazdila na Rajsku natrieskana. Aj ked, vraj bude nejake zlepsenie intervalu

Sarko
Áno, to aj naďalej tvrdím, že to nie je použiteľné ZA SÚČASNÝCH PODMIENOK. Použiteľné by to však bolo za splnenia určitých predpokladov, čo som doplnil v nasledujúcich príspevkoch po tomto tvrdení.
Zhrnúť by sme to mohli do dvoch všeobecných bodov, za akých okolností by to možné bolo:
1) papiere pre daný typ vozidla a prax dispečera ako vodič MHD;
2) zmena za predpokladu ľahkého a bezpečného používania cúvacích zariadení (minimálne Igorkom spomínané upravené zapojenie ovládania cúvacích zariadení v Prahe vylučujúcom nefunkčnosť EDB, optimálne k tomu naviac v zjednodušenom obsluhovaní prepínača PCZ z predného vozidla, nie v zadnom).