Reply on: Vladimír #20533:
Áno, to aj naďalej tvrdím, že to nie je použiteľné ZA SÚČASNÝCH PODMIENOK. Použiteľné by to však bolo za splnenia určitých predpokladov, čo som doplnil v nasledujúcich príspevkoch po tomto tvrdení.
Zhrnúť by sme to mohli do dvoch všeobecných bodov, za akých okolností by to možné bolo:
1) papiere pre daný typ vozidla a prax dispečera ako vodič MHD;
2) zmena za predpokladu ľahkého a bezpečného používania cúvacích zariadení (minimálne Igorkom spomínané upravené zapojenie ovládania cúvacích zariadení v Prahe vylučujúcom nefunkčnosť EDB, optimálne k tomu naviac v zjednodušenom obsluhovaní prepínača PCZ z predného vozidla, nie v zadnom).
Vladimír
My sme sa bavili o spojkách, tak si nám tvrdil, že naše riešenie je nepoužiteľné, pretože je tam obrovský problém, aby sme sa nakoniec prepracovali k tomu, že v tom problém nie je? Ja som možno prepracovaný, v tomto prípade prosím o odpustenie a pochopenie, ale stále nevidím POL DÔVODU, prečo by sa nakoniec spojky podľa Igorkovej myšlienky realizovať v BA nemohli. Alebo tam ani žiaden problém nebol?
Bratislavčania:
prečítal som si oznam o zmenách v súvislosti s Mostom Košická. Mohol by mi niekto vysvetliť, prečo sa v úvislosti s touto výlukou skrátila L82 len po Prístav? V pomerne dlhom úseku nie je nahradená. Alebo budú L201 a 205 nejako výrazne posilnené?