Reply on: Mike #87541:
Zvláštne je že tu, v Prahe, vodič musí poznať trasy všetkých liniek, na ktoré sa môže dostať, čiže všetky linky svojej vozovne. To obvykle predstavuje viac liniek ako je celá MHD v Bratislave . V prípade, že by mal ísť na linku inej vozovne, môže odmietnuť. Vodič električky musí poznať úplne všetky linky.
Peon
Keď bude 83-ka presmerovaná k Technopolu, čo myslíte, dajú niečo k Dostihovej dráhe? Ja dúfam, že tam predĺžia 78-ku alebo 87-ku... Ktorá z nich by tam bola užitočnejšia?
Obe totiž podľa mňa obsluhujú príliš malú časť Petržalky a takúto zmenu by viacerí Petržalčania privítali určite pozitívne. Alebo si tam viete predstaviť niektorú inú linku?
Ak dobre predpokladám, lacnejšie by tam bolo predĺžiť 78-ku.
Tá 87-ka by sa tam teoreticky mohla zísť kvôli spojeniu tamojšieho internátu s Ekonomickou univerzitou, ale to by asi nebolo najrozumnejšie, keďže v pešej dostupnosti odtiaľ priamo k EUBA ide 88-ka aj 96-ka.
Re #87555 Emo: Presne tak. Nedávno som zažil aj také, že SL odišiel ZO ZAČIATOČNEJ ZASTÁVKY O MINÚTU SKôR! A to mi išli hodinky na sekundu presne...