Keď bude 83-ka presmerovaná k Technopolu, čo myslíte, dajú niečo k Dostihovej dráhe? Ja dúfam, že tam predĺžia 78-ku alebo 87-ku... Ktorá z nich by tam bola užitočnejšia?
Obe totiž podľa mňa obsluhujú príliš malú časť Petržalky a takúto zmenu by viacerí Petržalčania privítali určite pozitívne. Alebo si tam viete predstaviť niektorú inú linku?
Ak dobre predpokladám, lacnejšie by tam bolo predĺžiť 78-ku.
Tá 87-ka by sa tam teoreticky mohla zísť kvôli spojeniu tamojšieho internátu s Ekonomickou univerzitou, ale to by asi nebolo najrozumnejšie, keďže v pešej dostupnosti odtiaľ priamo k EUBA ide 88-ka aj 96-ka.
Re #87555 Emo: Presne tak. Nedávno som zažil aj také, že SL odišiel ZO ZAČIATOČNEJ ZASTÁVKY O MINÚTU SKôR! A to mi išli hodinky na sekundu presne...
Pravda. Samotny zamer zvysit prijmy DPB zavedenim niecoho co bude robit zisky je dobry. Ale nie na ukor toho co je. Lebo pochybujem ze tie zisky pojdu na platy vodicov (= ich zvysenie).
"...Pozemná časť po Bosákovu ulicu sa bude stavať rýchlejšie, pretože pôjde len o položenie koľajových tratí na zemné teleso, alebo estakádu. Dnes zatiaľ nie je podľa T. Fabora jasné, aký tvar dostane Starý most..." čo neni dlhá doba pre stavbu zemného telesa? rok, dva? Nech sa pozre ako dlho sa robila rekonštrukcia toho mini úseku ŽST Vinohrady - Vozovňa Krasňany a potom som zvedavý aký bude optimista ? (apropo, 5 robotníkov o 14:30 asi, dvaja sedia na koľajách, jeden vysedáva v bágri, a ďaľší dvaja opretí o lopaty kecajú, zvyšok nikde) najviac ma zaujíma ako vyriešia križovanie električku s cestou pri Jungmannovej ? či ju "neutopia v ramene alebo nekydnú jej tam dáku estakádu lebo mestu sa nechce upraviť cesty tak aby mala električka pohodlnú trať
Počul som o úvahách od kompetentných vypravovať L70 aj v špičkách so solarismi (teda celodenne) so zahustením intervalu počas špičiek na 10 min, resp. ráno na 8 min. Ale to je iba v teoretickej rovine nateraz.
Peon