Co sa tyka BA tak podla predpisov je to tak (toto plati pre elektricky na 100%, na 90% aj pre busy) ze vodic musi absolovovat zacvik na vsetky vozidla ktore vozovna ma A vsetky LINKY ktore vozovna vypravuje..
Zvláštne je že tu, v Prahe, vodič musí poznať trasy všetkých liniek, na ktoré sa môže dostať, čiže všetky linky svojej vozovne. To obvykle predstavuje viac liniek ako je celá MHD v Bratislave . V prípade, že by mal ísť na linku inej vozovne, môže odmietnuť. Vodič električky musí poznať úplne všetky linky.
"Ďakujem veľmi pekne", že nočný spoj N56 zo Zlatých Pieskov "VŽDY" počká kým prídu ostatné nočáky z Hlavnej stanice. Priala by som vám zažiť tú cestu domov o 0:50 zo Zlatých až na Východné, keď je vonku MÍNUS. Ďakujem váš pravidelný cestujúci ?
Keď už silou - mocou tam niečo ťahať, tak L78. Jej súčasná konečná je bližšie ako konečná L87, takže by to nestálo tak veľa. Ale to je nereálne. Lebo je tu problém, ktorý som dnes už niekoľkokrát spomenul a síce vodiči. Keď sa predĺži L83, bude na ňu treba viac vodičov. A keby si k tomu predĺžil aj L78 (o L87 ani nehovoriac), tak...
Keď bude 83-ka presmerovaná k Technopolu, čo myslíte, dajú niečo k Dostihovej dráhe? Ja dúfam, že tam predĺžia 78-ku alebo 87-ku... Ktorá z nich by tam bola užitočnejšia?
Obe totiž podľa mňa obsluhujú príliš malú časť Petržalky a takúto zmenu by viacerí Petržalčania privítali určite pozitívne. Alebo si tam viete predstaviť niektorú inú linku?
Ak dobre predpokladám, lacnejšie by tam bolo predĺžiť 78-ku.
Tá 87-ka by sa tam teoreticky mohla zísť kvôli spojeniu tamojšieho internátu s Ekonomickou univerzitou, ale to by asi nebolo najrozumnejšie, keďže v pešej dostupnosti odtiaľ priamo k EUBA ide 88-ka aj 96-ka.
Re #87555 Emo: Presne tak. Nedávno som zažil aj také, že SL odišiel ZO ZAČIATOČNEJ ZASTÁVKY O MINÚTU SKôR! A to mi išli hodinky na sekundu presne...
2xT3SUCS