Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
OBSLUHA PETRŽALSKEJ LOKALITY STARÝ HÁJ

Keď bude 83-ka presmerovaná k Technopolu, čo myslíte, dajú niečo k Dostihovej dráhe? Ja dúfam, že tam predĺžia 78-ku alebo 87-ku... Ktorá z nich by tam bola užitočnejšia?

Obe totiž podľa mňa obsluhujú príliš malú časť Petržalky a takúto zmenu by viacerí Petržalčania privítali určite pozitívne. Alebo si tam viete predstaviť niektorú inú linku?

Ak dobre predpokladám, lacnejšie by tam bolo predĺžiť 78-ku.

Tá 87-ka by sa tam teoreticky mohla zísť kvôli spojeniu tamojšieho internátu s Ekonomickou univerzitou, ale to by asi nebolo najrozumnejšie, keďže v pešej dostupnosti odtiaľ priamo k EUBA ide 88-ka aj 96-ka.

Re #87555 Emo: Presne tak. Nedávno som zažil aj také, že SL odišiel ZO ZAČIATOČNEJ ZASTÁVKY O MINÚTU SKôR! A to mi išli hodinky na sekundu presne...
Reply on: Ike #87467:
kde si, prosím ťa, videl spoločnú zastávku trolejbusu a elek3čky? ?
Reply on: risko1 #87499:
Uz potom zostava, len SOR (mozno jeden z tych co pridu este do konca roku ? ), alebo jeden resp. oba Medvede ?
Reply on: milannco #87530:
že meškanie nezabíja vysvetli láskavo cestujúcim, ktorí sa naň sťažujú. a vedúcim, ktorí zaň berú vodičom odmeny.. ?
Reply on: Peon #87562:
Ved prave. Vtedy ide aspon o ciastocne priradenie k MHD. Problem je ze tato linka sa nebude lisit od inych liniek napr. SAD Dunajska Streda..
Reply on: Emo #87556:
A tam dokonca platí na celej trase bežná tarifa Dopravného podniku mesta Liberec (bez akýchkoľvek príplatkov).
Reply on: Emo #87556:
Lenze potom to nie je MHD, ale primestska linka. Ked to ma tarifu MHD tak sa o tom este da polemizovat, ale toto co chce DPB nema s MHD vobec NIC.
Reply on: Emo #87546:
Pravda. Samotny zamer zvysit prijmy DPB zavedenim niecoho co bude robit zisky je dobry. Ale nie na ukor toho co je. Lebo pochybujem ze tie zisky pojdu na platy vodicov (= ich zvysenie).
Reply on: Ik #87549:
Na Prievozskej by bolo lepšie zvýšiť kapacitu predĺžením 210 do Ružovej doliny.
Reply on: Ike #87527:
Ja som takú bielu Karosu videl tuším na linke Rohožník - Pernek - Malacky.

Re #87507 Peon: Dávnejšie som jeden taký Mercedes stretol na linke Malacky - Pezinok, ale minule tam už bola Karosa.
Reply on: Mike #87553:
Čo by potom čisto teoreticky dali na L96? Kĺbáky?
Reply on: 810zssk #87524:
MHD môže chodiť aj medzi mestami (viď napr. v Čechách električky na trase Liberec - Jablonec nad Nisou).
Reply on: milannco #87530:
Oni sa často tak boja meškania, že idú až s náskokom ? Ale o tom sa tu už hovorilo.
"...Pozemná časť po Bosákovu ulicu sa bude stavať rýchlejšie, pretože pôjde len o položenie koľajových tratí na zemné teleso, alebo estakádu. Dnes zatiaľ nie je podľa T. Fabora jasné, aký tvar dostane Starý most..." čo neni dlhá doba pre stavbu zemného telesa? rok, dva? Nech sa pozre ako dlho sa robila rekonštrukcia toho mini úseku ŽST Vinohrady - Vozovňa Krasňany a potom som zvedavý aký bude optimista ? (apropo, 5 robotníkov o 14:30 asi, dvaja sedia na koľajách, jeden vysedáva v bágri, a ďaľší dvaja opretí o lopaty kecajú, zvyšok nikde) najviac ma zaujíma ako vyriešia križovanie električku s cestou pri Jungmannovej ? či ju "neutopia v ramene alebo nekydnú jej tam dáku estakádu lebo mestu sa nechce upraviť cesty tak aby mala električka pohodlnú trať
Reply on: Ik #87549:
Počul som o úvahách od kompetentných vypravovať L70 aj v špičkách so solarismi (teda celodenne) so zahustením intervalu počas špičiek na 10 min, resp. ráno na 8 min. Ale to je iba v teoretickej rovine nateraz.
Reply on: Amoral #87551:
Síce hej, teraz som si všimol #87535 ?
Reply on: Emo #87550:
Ale skrátil by som L70 !
Reply on: Amoral #87537:
Ale na predĺženie 74 potrebuješ vodičov a vozy.
Reply on: Sommelier #87539:
Aspoň vidím, že si pochopil to o čom som hovoril, ale ja som nechcel ušetriť žiadne km. Podľa toho čo si písal, myslel som, že 70 využívaš často. Vieš koľko cestujúcich nastupuje pod Novým Mostom, pri Malej Scéne a o Nivách nehovoriac, ďalej Miletičova a Prístavný Most? To sú zastávky na ktorých je najväčší nátresk na 70, a prvý najväčší "výlev" cestujúcich je na Vlčom Hrdle. Pravda je, že cestou naspäť vystúpi najväčší počet cestujúcich na Nivách a v podstate pod Most ide voz poloprázdny (ak, je tam Solaris), ale to iba v sedle, v popoludňajšej špičke pokračuje pod Most veľký počet ľudí.

Čo myslíš, koľko ľudí sa ešte zmestí do natrieskaných trolejbusov? Myslíš 202-ku, do ktorej sa natrepe toľko ľudí na Rajskej, že na Nivách si môže cestujúci akurát tak..... ? . 205, 208 to isté. Na prievozskej je potrebné zvýšiť na 70 kapacitu, aj keď v týchto finančných podmienkach sa toho určite nedočkáme.
Reply on: Emo #87547:
no tak u mňa je to dané tým,že viem presne ako Blava vyzerá všade, keď som tam nebol tak už aspoň podľa mapy viem a hlavé ulice si pamätám, lebo som čumel dosť do mapy, povozil sa všetkými spojmi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.