Pravda. Samotny zamer zvysit prijmy DPB zavedenim niecoho co bude robit zisky je dobry. Ale nie na ukor toho co je. Lebo pochybujem ze tie zisky pojdu na platy vodicov (= ich zvysenie).
"...Pozemná časť po Bosákovu ulicu sa bude stavať rýchlejšie, pretože pôjde len o položenie koľajových tratí na zemné teleso, alebo estakádu. Dnes zatiaľ nie je podľa T. Fabora jasné, aký tvar dostane Starý most..." čo neni dlhá doba pre stavbu zemného telesa? rok, dva? Nech sa pozre ako dlho sa robila rekonštrukcia toho mini úseku ŽST Vinohrady - Vozovňa Krasňany a potom som zvedavý aký bude optimista ? (apropo, 5 robotníkov o 14:30 asi, dvaja sedia na koľajách, jeden vysedáva v bágri, a ďaľší dvaja opretí o lopaty kecajú, zvyšok nikde) najviac ma zaujíma ako vyriešia križovanie električku s cestou pri Jungmannovej ? či ju "neutopia v ramene alebo nekydnú jej tam dáku estakádu lebo mestu sa nechce upraviť cesty tak aby mala električka pohodlnú trať
Počul som o úvahách od kompetentných vypravovať L70 aj v špičkách so solarismi (teda celodenne) so zahustením intervalu počas špičiek na 10 min, resp. ráno na 8 min. Ale to je iba v teoretickej rovine nateraz.
Aspoň vidím, že si pochopil to o čom som hovoril, ale ja som nechcel ušetriť žiadne km. Podľa toho čo si písal, myslel som, že 70 využívaš často. Vieš koľko cestujúcich nastupuje pod Novým Mostom, pri Malej Scéne a o Nivách nehovoriac, ďalej Miletičova a Prístavný Most? To sú zastávky na ktorých je najväčší nátresk na 70, a prvý najväčší "výlev" cestujúcich je na Vlčom Hrdle. Pravda je, že cestou naspäť vystúpi najväčší počet cestujúcich na Nivách a v podstate pod Most ide voz poloprázdny (ak, je tam Solaris), ale to iba v sedle, v popoludňajšej špičke pokračuje pod Most veľký počet ľudí.
Čo myslíš, koľko ľudí sa ešte zmestí do natrieskaných trolejbusov? Myslíš 202-ku, do ktorej sa natrepe toľko ľudí na Rajskej, že na Nivách si môže cestujúci akurát tak..... ? . 205, 208 to isté. Na prievozskej je potrebné zvýšiť na 70 kapacitu, aj keď v týchto finančných podmienkach sa toho určite nedočkáme.
no tak u mňa je to dané tým,že viem presne ako Blava vyzerá všade, keď som tam nebol tak už aspoň podľa mapy viem a hlavé ulice si pamätám, lebo som čumel dosť do mapy, povozil sa všetkými spojmi.
Ono táto linka vôbec nie je zlá. Ja by som bol za všetkými desiatimi, len za súčasnej situácie vidím jeden zásadný problém a síce vodiči. Kde ich vezmú, keď nie sú schopní ani zabezpečiť kompletnú výpravu v samotnej Bratislave?
Nepreháňajte to s tým zatracovaním linky do Rakúska. Ja viem, že treba riešiť hlavne iné problémy, ale nemyslím si, že kvôli linke do AT sa niečo iné zhorší. Ja to beriem tak, že treba robiť aj PR, a také strašné milióny to nebudú. Osobne by som tú linku aj niekedy využil. A trochu šotoušoviny tiež nezaškodí.
To bol asi vodič tzv. "náhradného spoja" (označený zvyčajne tabuľkou "záložné vozidlo"), ktorý mnôže ísť podľa aktuálnej situácie jazdiť úplne hocikam (hocijakú linku), kotrú práve nemusí poznať, lebo nie je povinný poznať všetky trasy všetkých liniek v celej BA. (A kľudne to mohol byť vodič zo stredného alebo východného Slovenska, čo je v BA dohromady ani nie rok aj s cestou.) ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
zlobor123