Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ik #87549:
Na Prievozskej by bolo lepšie zvýšiť kapacitu predĺžením 210 do Ružovej doliny.
Reply on: Ike #87527:
Ja som takú bielu Karosu videl tuším na linke Rohožník - Pernek - Malacky.

Re #87507 Peon: Dávnejšie som jeden taký Mercedes stretol na linke Malacky - Pezinok, ale minule tam už bola Karosa.
Reply on: Mike #87553:
Čo by potom čisto teoreticky dali na L96? Kĺbáky?
Reply on: 810zssk #87524:
MHD môže chodiť aj medzi mestami (viď napr. v Čechách električky na trase Liberec - Jablonec nad Nisou).
Reply on: milannco #87530:
Oni sa často tak boja meškania, že idú až s náskokom ? Ale o tom sa tu už hovorilo.
"...Pozemná časť po Bosákovu ulicu sa bude stavať rýchlejšie, pretože pôjde len o položenie koľajových tratí na zemné teleso, alebo estakádu. Dnes zatiaľ nie je podľa T. Fabora jasné, aký tvar dostane Starý most..." čo neni dlhá doba pre stavbu zemného telesa? rok, dva? Nech sa pozre ako dlho sa robila rekonštrukcia toho mini úseku ŽST Vinohrady - Vozovňa Krasňany a potom som zvedavý aký bude optimista ? (apropo, 5 robotníkov o 14:30 asi, dvaja sedia na koľajách, jeden vysedáva v bágri, a ďaľší dvaja opretí o lopaty kecajú, zvyšok nikde) najviac ma zaujíma ako vyriešia križovanie električku s cestou pri Jungmannovej ? či ju "neutopia v ramene alebo nekydnú jej tam dáku estakádu lebo mestu sa nechce upraviť cesty tak aby mala električka pohodlnú trať
Reply on: Ik #87549:
Počul som o úvahách od kompetentných vypravovať L70 aj v špičkách so solarismi (teda celodenne) so zahustením intervalu počas špičiek na 10 min, resp. ráno na 8 min. Ale to je iba v teoretickej rovine nateraz.
Reply on: Amoral #87551:
Síce hej, teraz som si všimol #87535 ?
Reply on: Emo #87550:
Ale skrátil by som L70 !
Reply on: Amoral #87537:
Ale na predĺženie 74 potrebuješ vodičov a vozy.
Reply on: Sommelier #87539:
Aspoň vidím, že si pochopil to o čom som hovoril, ale ja som nechcel ušetriť žiadne km. Podľa toho čo si písal, myslel som, že 70 využívaš často. Vieš koľko cestujúcich nastupuje pod Novým Mostom, pri Malej Scéne a o Nivách nehovoriac, ďalej Miletičova a Prístavný Most? To sú zastávky na ktorých je najväčší nátresk na 70, a prvý najväčší "výlev" cestujúcich je na Vlčom Hrdle. Pravda je, že cestou naspäť vystúpi najväčší počet cestujúcich na Nivách a v podstate pod Most ide voz poloprázdny (ak, je tam Solaris), ale to iba v sedle, v popoludňajšej špičke pokračuje pod Most veľký počet ľudí.

Čo myslíš, koľko ľudí sa ešte zmestí do natrieskaných trolejbusov? Myslíš 202-ku, do ktorej sa natrepe toľko ľudí na Rajskej, že na Nivách si môže cestujúci akurát tak..... ? . 205, 208 to isté. Na prievozskej je potrebné zvýšiť na 70 kapacitu, aj keď v týchto finančných podmienkach sa toho určite nedočkáme.
Reply on: Emo #87547:
no tak u mňa je to dané tým,že viem presne ako Blava vyzerá všade, keď som tam nebol tak už aspoň podľa mapy viem a hlavé ulice si pamätám, lebo som čumel dosť do mapy, povozil sa všetkými spojmi.
Reply on: Amoral #87545:
Ja osobne mám dve skupiny liniek: také ktorých trasu a poznám do bodky a také, u ktorých síce viem konečné zastávky, ale presnú trasu už nie. ☺
Reply on: drink #87543:
Ono táto linka vôbec nie je zlá. Ja by som bol za všetkými desiatimi, len za súčasnej situácie vidím jeden zásadný problém a síce vodiči. Kde ich vezmú, keď nie sú schopní ani zabezpečiť kompletnú výpravu v samotnej Bratislave?
Reply on: Emo #87544:
Ona nie ale ja skoro áno, skoro preto lebo mám chaos v L51 ?
Reply on: linda69 #87533:
No čo, stáva sa (zvlášť, ak to bolo Záložné vozidlo, ako písal Mike). Ty tiež určite nepoznáš trasu každej jednej linky v Bratislave.
Reply on: Ike #87529:
Nepreháňajte to s tým zatracovaním linky do Rakúska. Ja viem, že treba riešiť hlavne iné problémy, ale nemyslím si, že kvôli linke do AT sa niečo iné zhorší. Ja to beriem tak, že treba robiť aj PR, a také strašné milióny to nebudú. Osobne by som tú linku aj niekedy využil. A trochu šotoušoviny tiež nezaškodí.
Linku 67 by mohli presmerovať z Dolných Honov na ulicu hradskú na zastávky Stavbárska a Estónska ?
Reply on: linda69 #87533:
To bol asi vodič tzv. "náhradného spoja" (označený zvyčajne tabuľkou "záložné vozidlo"), ktorý mnôže ísť podľa aktuálnej situácie jazdiť úplne hocikam (hocijakú linku), kotrú práve nemusí poznať, lebo nie je povinný poznať všetky trasy všetkých liniek v celej BA. (A kľudne to mohol byť vodič zo stredného alebo východného Slovenska, čo je v BA dohromady ani nie rok aj s cestou.) ?
Plny suhlas!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.