Reply on: S499.1023 #68844:
Jéj. Každý zamestnanec automobilky ti povie - nekupuj si voz hneď po začatí výroby - ani tesne pred jej skončením. Ja nevelebím 14 T ?, ale je ani nezatracujem. Napísal som, že sa v nej dobre cítim a ani raz som sa nepokúsil vyvrátiť fakt o nevhodnom usporiadaní interiéru a pod. V prípade "15 T" som len ukázal - že 14 T započala možno úspešnú cestu - a po dvoch vyrobených prototypoch a "zopár" najazdených kilometroch vynášať súdy nad "novým" vozidlom - to sa mi zdá rýchle a ani ty by si si to nemal dovoliť (ale keď sa cítiš... ?).
K tým nárečiam - Bratislavské používam keď som doma často - rozprávam aj horehronským, visc menej aj Prešovským. A to Pétržka som možno použil aj s malou dávkou sarkazmu - pretože ako vieš, veľmi sa mi nepáči riešenie lektričkovej trate do tejto MČ.
No, keď sa mám k Plynárenskej a Pribinovej vrátiť - tak sám som si niekedy nakreslil trať vedúcu od šafka - okolo divadla - po ulici mlynské nivy s premostením Bajkalskej na Tučkovu a s následným vetvením na Bajkalskú / Prievozskú - Tomášikovu - to by sa mi páčilo.
S499.1023
A že by ti niekto dával ako dobrovoľne nejaké platené prestávky navyše alebo ako to myslíš?
Ja už živo vidím vodiča, ktorý zaťahuje do vozovne, má ešte rezervu na to, aby mohol spraviť kolo navyše, ako mu volá dispečer "Tu UAN1, päťka jedenásta, spravte ešte jedno kolo navyše za 5/6, ktorá je na poruche" a vodič nadáva dispečerovi, výpravcovi, hlavnému výpravcovi, vedúcemu prevádzky, že on nie je povinný atď.
Takže sorry, ale nič takéto nejde a primárne kvôli vodičom to nejde, na to, aby som niečomu takému uveril, som robil v BEÚS-e príliš dlho. Dobrovoľníkov a koníčkarov, ako si ty, PePa či KLF je menšina a rozhodujúcim typom vodiča je taký Salinger alebo Majling, aby som zostal v cíferských reáliách, ktorý sa bude sťažovať z princípu, aj keby mu chceli plat zvýšiť.