Ja myslím, že to hlavne musí mesto odsúhlasiť, aby sa mohlo rozbehnúť projektovanie, EIA a podobné veci. Keď osm počul, ako DP chcel predĺžiť trolejbusový trať od Voj. nem. k TRESKU Vlamač, TRESKO to bolo ochotné zaplatiť a istí súdruhovia na meste povcedali "netreba", tak by som fakt niekoho bil...
Ja už naoaj nevidím dôvod s tebou diskutovať, keďže proste veci, ktoré nesúphlasia s tvojimi doktrínami, proste ignoruješ. Napríklad: "tých 300 tarmvají (ktoré podľa Teba nikto ešte nevidel, ale je veľmi pravdepodobne, že budú)". Takže PODĽA TEBA (aby som to postavil do opozície s tým "podľa mňa") tie vozidlá už niekto videl? Je možné, že niektoré zo závad vymiznú, ale nejako nechápem ,akú to má súvislosť s tovjím velebením SÚČASNEJ 14T (a nie T 14, rovnako ako trolejbus nie je Tr14 ale 14
Tr). Nehovoriac o tom, že v predchádzajúcej časti príspevku, adresovanej galiyoshovi, si hlásal, že "tú 14tku už nechávam tak".
A k tomu písomnému prejavu - veľmi dobre to rozlišujem. Ale ty máš nejaký blok, keď niekam nasilu implantuješ nárečie, ktoré ani nepoužívaš.
A Plynárenskej a Pribinovej som sa nevyhol - naopak, pýtal som sa ťa, ako im dopravne pomôže nejaká tangenciálna trasa, čo si nec hal (samozrejme) bez odpovede.
Predpokladám, že zatrolejovanie Patrónky stojí na peniazoch. Keď už mesto nedáva peniaze, nedokáže nájsť DPB vlastné zdroje, ako tento rok tuším na rekonštrukciu Nám. SNP? Alebo DPB môže financovať len opravy a nové stavby nie?
Z tohto hľadiska je už lepšie ísť a odovzdať prázdny lístok (alebo s prešktnutými všetkými kandidátmi). Keď bude z 50 000 lístkov takýchto napr. 30 000, tak to bude znak všetkým kandidátom, aby sa nad sebou zamysleli Naviac víťaz nebude môcť povedať, že ho podporuje mlčiaca väčšina. Lebo presne to v prípade neúčasti na voľbách si ?
Najvyšší čas. Križovatka pred Hrobustovom by sa mala robiť na budúci rok spolu s Hrobustím hniezdom, takže to je ďalšie plus. Som zvedavý, či sa dožijem niekedy aj rekonštrukcie križovatky Pri Suchom Mlyne (najnovšia výhovorka je, že sa čaká na zatrolejovanie Patróny v smere od Vojenskej nemocnice do centra, ako keby tá križovatka nemohla byť na to už pripravená), drôteného zmätku na Valašskej a v okolím, opravy niektorých paskvilných riešení typu nesymetrická výhybka na šírej pláni a podobne.
ELZA je firma evidentne schopná, projektant tiež prestáva pchať všade krátke svorky a nesymetrické výhybky, brzdí to len pán majster Vodnák so svojou náklonnosťou ku všetkému bezúdržbovému a kladivoopraviteľnému, rozjazdovým výhybkám s uhlom odbočenia 20°, pevným krížom, mechanickým krížom v rozjazdových výhybkách a tak.
Asi tak, že sme sa opäť zhodli. A keďže ja si ešte veľmi dobre pamätám na začiatky kariéry pani Flašíkovej v Muftiriťolezeckom Rádiu Koliba, tak voľba je jasná. Pani Flašíkovej ide o funkciu bez ohľadu na to, koho a kde bude zastupovať.
1) Nie je to rovnako zlá možnosť. Máme menšie a väčšie zlo. Pre MŇA je menším zlom voliť Ďurkovské=ho ako Beňovú. Nikomu inému to nevnucujem. Bodka.
2) Skutočne? Niečo ako bezdrôtový trolejbus ti to nepripadá?
K tomu zdržaniu: Nebudem riešiť technické detaily typu Vmax. = 70 ale fakt, že ak v centre zrýchlim linku o trebárs tri minúty, tak tie tri minúty k dobru mám, aj keby sa to hneď za centrom menilo na MagLev. A ak tým zakopaním súčasne eliminujem vplyv nepravidelností, tak som na tom výborne. Snáď nechceš, aby som vplyv nepravidelností eleiminoval vyvatovaním jazdných časov na riadiálach?
Kde mimo (širšie) centrum chceš zakopávať, aby to pomohlo aj IAD?
Lenže tu sa rozprávalo o CMO - nie od Pionierskej, Trnavskom mýte, Račianskom mýte a podobne.
Nesmieš sa hnevať, ale vjazd cez park na Šafku - to je zhýralosť, proti ktorej sa postavím - a zrejme nebudem sám.
Myslím si, že výkopové práce typu od "Pionierskej po Nový Most" sú vzdialené na Hony (neviem či dožijeme) považujem ich za reálnejšie (aj napriek "neschváliteľnému" územnému plánu). Zásadne tu brojím proti tunelonápadom v uliciach, ktoré som popísal - a ako si poznamenal - na krátke úseky to nielenže nemá zmysel, ale značne to predĺži a skomplikuje dopravu v rámci CMO - jedno-dvojzastávkový presun - ☠.
Re #68811 galiyosha: Ospravedlňujem sa, ale ako si mohol vycítiť, nie celý príspevok (najmä jeho druhá časť) nebola adresovaná výlučne Tebe.
Tú 14tku už nechávam tak.
Tvrdím, že doprava do centra je oproti doprave v ostatných častiach mesta a regiónu dostatočne a najlepšie vyriešená.
"...podporovať treba práve premenu "mŕtvych" priestorov v jeho centre, a nie lacnú výstavbu mimo neho, ktorej chýba akákoľvek mestotvornosť. "
"...veľká časť Istrochemu či areál Tesly pri Račianskom mýte..." - to je centrum ??? Wake up človeče !
Ako chceš túto premenu podporovať ? Aké využitie by si dal Bazke či cvernovke, kablu ? Sa pozri na záujem slovače o kultúru a na aktivitu ministerstiev pre podporu výstavby kultúrnych (a pod.) centier ! Budeme radi keď niečo spravia v sklade č. 7 !
Alebo napíš na severný pól, možno na vianoce príde...
Ľudí naspäť do centra ??? Sa pozri čo sa deje úplne všade vo svete - od Benátok po Moskvu. Všetci sa z centra sťahujú - lebo to je drahé a pod oknami ti vrieskajú ožratí anglickí turisti.
Priradiť nové úlohy ? Ty si komunista či neofickovec ? Ako chceš budovám priraďovať nové úlohy, pokiaľ sú v súkromných rukách ? Svatá prostoto !
Si uvedom, že Slovenská spoločnosť žere ! To nie je môj ani tvoj problém. A pokiaľ slováci budú žrať Tesco, Carrefour, Hypernova - nič sa na nákupných centrách nezmení. Vrieskaš tu jak malé usoplené decko, "nepáči, chcem, chcem a chcem."
Úroveň mojich príspevkov upadá spolu s mojím spoločenským postavením ?
Re #68797 S499.1023:
Dúfam, že sa Vám nikdy nepodarí uskutočniť sen o nahradení povrchových električkových tratí v CMO podzemnými - aj vzhľadom k náročnosti, neprioritnosti, ťažkej realizovateľnosti, veľkým zásahom so pamiatkovej zóny a úplnej nevhodnosti tohto kroku.
Vyhol si sa Plynárenskej a Pribinovej - ktoré som uviedol v prvom rade. Je jasné, že do oblasti Tomášikovej, Karadžičovej a Kuchajdy už električky premávajú.
Tou malou časovou úsporou, ktorú pomerne malej časti Dúbravčanov, Petržalčanov výkopom zabezpečíš chceš obhájiť niekoľkomiliardovú likvidáciu tváre mesta ? S tým, že súčasné centrá zamestnania, ktoré sú vo výstavbe sú vzdialené od električkových tratí natoľko, že sa z týchto smerov uprednostní autobus v lepšom a IGK v horšom prípade ?
K T 14 - tých 300 tarmvají (ktoré podľa Teba nikto ešte nevidel, ale je veľmi pravdepodobne, že budú) budú pravdepodobne 100 % nízkopodlažné s otočnými podvozkami - takže je dosť možné, že niektoré zo závad vymiznú. Pre mňa je podstatné, že dochádza k vývoju nových vozidiel - čo má mnoho pozitívnych dôsledkov. A čo sa týka reakcií - je to slovo proti slovu.
A k tomu písomnému prejavu. Zjavne nerozlišuješ gramatickú stránku veci od nárečia. Vieš, nie je nič krajšie, keď prídeš na fórum internetových stránok obci na záhorí a všetci tam píšu spisovne - no v nárečí.
Slovensko (okrem toho, že bolo prakticky multikultúrnou a viacjazyčnou krajinou - Prešporáci hovorili tromi jazykmi (len dnes to niekomu môže vadiť) má neskonale veľa nárečí. Nemám vôbec, ale vôbec nič proti tomu, aby sa bežne používalo, od DF počnúc po Rozhlas, Televíziu a médiá končiac. Nevidím jediný dôvod na to, aby sme používali výhradne Štúrovskú stredoslovenskú spisovnú Slovenčinu.
V tomto prípade musím zásadným spôsobom nesúhlasiť. Služby sú postavené podľa možnosti čo najdlhšie V ZÁUJME vodičov, aby si svoje hodiny odrobily za čo najmenší počet smien a nemuseli naháňať "z voľného".
A že by ti niekto dával ako dobrovoľne nejaké platené prestávky navyše alebo ako to myslíš?
Ja už živo vidím vodiča, ktorý zaťahuje do vozovne, má ešte rezervu na to, aby mohol spraviť kolo navyše, ako mu volá dispečer "Tu UAN1, päťka jedenásta, spravte ešte jedno kolo navyše za 5/6, ktorá je na poruche" a vodič nadáva dispečerovi, výpravcovi, hlavnému výpravcovi, vedúcemu prevádzky, že on nie je povinný atď.
Takže sorry, ale nič takéto nejde a primárne kvôli vodičom to nejde, na to, aby som niečomu takému uveril, som robil v BEÚS-e príliš dlho. Dobrovoľníkov a koníčkarov, ako si ty, PePa či KLF je menšina a rozhodujúcim typom vodiča je taký Salinger alebo Majling, aby som zostal v cíferských reáliách, ktorý sa bude sťažovať z princípu, aj keby mu chceli plat zvýšiť.
Vyber bude vacsi. Ak nie, ja presadzujem alternativu radsej nevolit nikoho.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023
A že by ti niekto dával ako dobrovoľne nejaké platené prestávky navyše alebo ako to myslíš?
Ja už živo vidím vodiča, ktorý zaťahuje do vozovne, má ešte rezervu na to, aby mohol spraviť kolo navyše, ako mu volá dispečer "Tu UAN1, päťka jedenásta, spravte ešte jedno kolo navyše za 5/6, ktorá je na poruche" a vodič nadáva dispečerovi, výpravcovi, hlavnému výpravcovi, vedúcemu prevádzky, že on nie je povinný atď.
Takže sorry, ale nič takéto nejde a primárne kvôli vodičom to nejde, na to, aby som niečomu takému uveril, som robil v BEÚS-e príliš dlho. Dobrovoľníkov a koníčkarov, ako si ty, PePa či KLF je menšina a rozhodujúcim typom vodiča je taký Salinger alebo Majling, aby som zostal v cíferských reáliách, ktorý sa bude sťažovať z princípu, aj keby mu chceli plat zvýšiť.