Reply on: Sommelier #68832:
Ja už naoaj nevidím dôvod s tebou diskutovať, keďže proste veci, ktoré nesúphlasia s tvojimi doktrínami, proste ignoruješ. Napríklad: "tých 300 tarmvají (ktoré podľa Teba nikto ešte nevidel, ale je veľmi pravdepodobne, že budú)". Takže PODĽA TEBA (aby som to postavil do opozície s tým "podľa mňa") tie vozidlá už niekto videl? Je možné, že niektoré zo závad vymiznú, ale nejako nechápem ,akú to má súvislosť s tovjím velebením SÚČASNEJ 14T (a nie T 14, rovnako ako trolejbus nie je Tr14 ale 14Tr). Nehovoriac o tom, že v predchádzajúcej časti príspevku, adresovanej galiyoshovi, si hlásal, že "tú 14tku už nechávam tak".
A k tomu písomnému prejavu - veľmi dobre to rozlišujem. Ale ty máš nejaký blok, keď niekam nasilu implantuješ nárečie, ktoré ani nepoužívaš.
A Plynárenskej a Pribinovej som sa nevyhol - naopak, pýtal som sa ťa, ako im dopravne pomôže nejaká tangenciálna trasa, čo si nec hal (samozrejme) bez odpovede.
S499.1023
ELZA je firma evidentne schopná, projektant tiež prestáva pchať všade krátke svorky a nesymetrické výhybky, brzdí to len pán majster Vodnák so svojou náklonnosťou ku všetkému bezúdržbovému a kladivoopraviteľnému, rozjazdovým výhybkám s uhlom odbočenia 20°, pevným krížom, mechanickým krížom v rozjazdových výhybkách a tak.