Reply on: ufo #68802:
Skôr s tou dĺžkou smeny. Keďže je všetko vypočítané tak, aby to akurát tesne vychádzalo, a teda na hranici zákonných obmedzení, a to všetko preto, aby sa čo najviac ušetrilo. A kde inde šetriť, ako na vodičoch predsa, však? Takže akákoľvek operatívna zmena by už zvyčajne spôsobila porušenie zákonníka kvôli pracovným a bezpečnostným prestávkam, dĺžke jazdy bez prestávky, a podobne... Dispečing teda za tú nepružnosť často ani nemôže, ona je spôsobená tým, ako sú zorganizované a vypočítané služby, a že sa pri ich tvorbe so žiadnou operatívnosťou jednoducho nepočítalo. A navyše, nikdy sa to tak nerobilo, bolo by to bars zložité, a cestujúci by to nepochopili, a tí pružnejší možno aj zneužili.
hoppusmark
Myslím že je lepšie, že Beňová toľko nekecá, a pritom sa toho spraví (dúfajme) oveľa viac ako sa spravilo doteraz..
Naproti tomu Ďurkovský stále rozpráva, ako dôležitý je nosný systém, ako veľmi treba preferovať MHD, aká super preferencia sa postavila.. A čo z toho je reálne? Nič! V skutočnosti sa deje presný opak ?