Reply on: ufo #68802:
Skôr s tou dĺžkou smeny. Keďže je všetko vypočítané tak, aby to akurát tesne vychádzalo, a teda na hranici zákonných obmedzení, a to všetko preto, aby sa čo najviac ušetrilo. A kde inde šetriť, ako na vodičoch predsa, však? Takže akákoľvek operatívna zmena by už zvyčajne spôsobila porušenie zákonníka kvôli pracovným a bezpečnostným prestávkam, dĺžke jazdy bez prestávky, a podobne... Dispečing teda za tú nepružnosť často ani nemôže, ona je spôsobená tým, ako sú zorganizované a vypočítané služby, a že sa pri ich tvorbe so žiadnou operatívnosťou jednoducho nepočítalo. A navyše, nikdy sa to tak nerobilo, bolo by to bars zložité, a cestujúci by to nepochopili, a tí pružnejší možno aj zneužili.
S499.1023
Mimochodom, to prevádzanie pseudobratislavského dialektu do písanej podoby (Pétržka, nevíš),to je teraz nejaká frajerina? Lebo na mňa to pôsobí mimoriadne slabomyseľne. Ja nehovorím nejako zvlášť spisovne ale písomný prejav si treba kultivovať.
Samozrejme, že zatunelovanie centra pomôže doprave na Karadžičovu, Kuchajdu, Tomášikovu. A ty si myslíš, že železničná tangenta Podunajské Biskupice - Devínska Nová Ves doprave na Karadžičovu pomôže?
A ešte na záver - keďže s 9111 cestujem pravdepodobne podstatne častejšie ako ty (v priemere aspoň raz týždenne sa mi podarí na ňu náhodne natrafiť), tak ti môžem reprodukovať n-krát viac negatívnych reakcií, počínajúc rozšírenou prezývkou "Vetřelec" (hoci mne práve design nevadí, ale v rámci objektivity to uvediem), cez "buzerantský salónik", rôzne povzdychy pri zaregistrovaní blížiacej sa 14T "zase ta blbá tramvaj, co v ní nejde stát" a ďalšie. Takže, pokiaľ sa TY v Poršetre cítiš lepšie, tak sa cíť. Ale nesnaž sa z toho spraviť niečo objektívne, keď to objektívne nie je.