No skriňou áno, evidenčným číslom nie ani prevodovkou nie.
Re #68421 citelis: No okiaľ by to bola tá suma, čo spomínaš, tak to je akurát na prevádzkové náklady (asi ako po minulé roky). Na akýkoľvek väčší nákup vozidiel by si bralo mesto podľa mňa pôžičku.
Trošku mimo tému,ale nevie niekto,či sa bude v budúcom roku robiť dáky nákup nových vozov?Kdesi som čítal,že DP má od mesta dostať dotáciu 1,7 mld. SKK,ale podľa tej sumy mi to pripadá,že to opäť pokryje akurát tak ledva prevádzkové náklady...
RE: #68395 #68392
Predstavujem si to tak ze by sme sa tu z IMHD, pripadne aj od inakade zoskupili a ako dobrovolnici nieco robili. vezmite si www.sm11.cz
najprv to mohli zistit, že ci sa da zaradit taky autobus... a s tou B732.00 co bude??? SM11??
Ozaj, a zachrania sa dake odstavene Ikarusy 280.08? viete o tom nieco?
Teraz vo Vilomeninach bude opat ucinkovat MHD , vodic T6 ,bude vyhadzovat Radicovu na invalidnom kresle ked budu nastupovat cez zadne dvere ? Minule zase tusim Flasik cpal akusi sochu do trolejbusu ?
Nie zimnú hotovosť vykonávala 2108 ako manuál, zatiaľ čo 2141 bola v premávke s vlkmi. Potom 2141 odstavili do ohrady a rozhodli o jej prestavbe na kabriolet v ÚD. Dovetdy zimhá hotovosť 2108 bola pečíslovaná na 2141, čiže stále manuál. Kabriovraosa po GO dostala #2108 a tiež manuál.(automat čo tam bol bol z Tambusu (voith)). Pozri aj katalóg vozidiel.
Ho zahlasili ako GO, lebo to aj bola GO. Neviem, či predpisy umožňujú len tak prevádzovať autobus kabriolet - teda prevádzkovú B732 bez strechy. ? a navyše, tam, ako vždy, boli nejaké čachre ešte so zimnou hotovosťou, teda ex. 2108 bola prečíslovaná na 2141, a kabroiolet, ex. 2141, teda asi na 2108; ešte k tomu pôvodná 2141 bola automat, toto všetko býva v techničáku zapísané a všetky zmeny sa musia hlásiť policajtom.
čo bude s nim netuším, nemám žiadne kontakty na kompetentných.
anija som o nom nic nepocul, ze by bol na dakej akcii, ani som hoeste neviel nazivo. To je chyba DPB, ze to nereklamuje, ze nic neorganizuje.
napr kto by nechcel ist s SM11? keby sa dalo, ja by som bol prvy. Cez vikend by mohli spravit daku linku po meste povedzme. ale da sa vselico vymysliet. Len treba mat fantaziu a zrealizovat to.
Top secret info (od d3k0a) tvrdí, že ho prihlásili ako GO, ale busy po GO musia mať nejakým nariadením motor minimálne EURO 3, či 4?, čo ale kabriovrakosa nespĺňa.
Nič nie je horšie, ako totálne bludy, klamstvá a kvázi senzácie, tváriace sa byť novinárčinou. Ani by tak nevadilo, že tam nenapísali prečo bol zrušený pôvodný nočák do sl. údolia ako to, že aj dnes nočák na intráky CHODÍ. Aj vďaka takýmto "článkom" cestujúci o tom nevedia. Na požiadanie tam zachádzajú prvé dva odchody linky 518, avšak zast. slávičie, údolie, cintorín je určená iba na výstup. Čiže študenti sa tam v nočnom čase dostanú, ale blaváci, ktorí sa chodia "na mlyny" okrem zábavy aj dobre ožrať si to môžu prešlapať k spomínanej botanickej záhrade.
A neviem ako došli k tým dvom nočným električkovým linkám v Prahe. Príklad nočnej dopravy v ostatných mestách mohli rozviesť lepšie, mohli tam spomenúť napr. aj Prešov, Žilinu, Ostravu, Plzeň,... aby Bratisdlava vyšla z toho porovnávania jednoznačne najhoršie v celom ex. ČS.
Ale cením si, že autor(ka) prišli zrejme na to, že ohľadom nočákov treba rýpať hlavne na magistrát, nie DPB. Magistrát je zodpovedný za zrušenie odchodu 2:15, kotré sa udialo v roku 1995.
No ja som ho za cele leto nevidel na ziadnej akcii a ani tu neboli fotky, pripadne informacie o tom, ze by na nejakej akcii (povedzme aj sukromnej, firemnej) bol. Mozno bol - nevravim - ovsem ja o tom neviem. A vravim - nikde tu nic o nom nebolo ani spomenute, ze by niekde bol.