Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #55730:
jedine decko (sudiac podla vyjadrovania) si tu ty 😉

ale k faktom, kedze tebe dost znacne chybaju 🙂

zacne od spodu => zisti si informacie ohladne predlzenie trasy metra A.

ohladom businessu, ach jaj, dalsie "decke" vyjadrenie 🙂

a tie tvoj "buabua" tiez o nieco svedcia 🙂

2 mike: to myslis, ze ten predkladany navrh na elektricku co je na tejto stranke je nejaka studia ? nenechaj sa vysmiat 🙂 to je to najhorsie mozne riesenie (ak nepocitame sucasny stav 🙂
Reply on: tomas1 #55734:
dobre, tak to poviem inac - na kazdom obratisku by mala koncit len jedna linka, staci ? 🙂
Reply on: S499.1023 #55730:
No reknu to takhle. Dotycnymu sem se smal uz na metrowebu. A kdyz se objevil tady, tak sem si k pocitacu vklidu otevrel lahvovy Aranyos fácán a prinesl misku s olivama. A pak sem se ja a par lidi genialne bavili nad prispevkama, to nema ani na silvestrovsky supersou.
Reply on: si #55731:
No ano, ale na väčšine radiál máme predsa 2 obratiská. Iba na ružinovskej a papierovejPetržalskej len 1. ?
Reply on: S499.1023 #55730:
Aj Tebe všetko dobré do nového roku 2006 ❗
Adminom: že keď už je tá registrácia, nech zakážu prístup neplnoletým detiskám, ktoré píšu mnoho rokov pred tým, než začnú prvý krát rozmýšľať (a sprostými blbosťami zaťažujú aj iné fóra, naprílad NR)

A zakomplexovaným židoboľševickým metrofilom: že imhd nepodsúva žiaden názor ako jediný správny, na tejto stránke sú iba štúdie podložené reálnymi číslami a podrobnými skúmaniami a meraniami; ľudia, čo tu píšu o električke do Petržlenky ich hlavne robili.
A všetkým prispievateľom: relatívne ľahko sa rozozná príspevok, ktorého napísaniu predchádzal myšlienkový proces od príspevku, ktorý bol napísaný, či skôr strelený len tak, bezhlavo, a teda jeho informačná a praktická hodnota nápadne konverguje k nule.
? ?
Reply on: S499.1023 #55730:

? Konečne tým tupóňom niekto napísal, však to sa nedalo čítať čo tu popísali. Deti...
Reply on: tomas1 #55726:
pokial nemas na radiale 2 obratiska tak je jedno ci ti po nej premava 1 linka alebo 10, stale budes mat rovnaku kapacitu na oboch jej koncoch
Reply on: Red-Hawko #55293:
Ty tie kapacity z čoho cuciaš? Vlastný rozum by pri tom používať nešlo:-P?
Re #55294 Quakeman: Osobne si síce myslím, že *****asie čelo je nevídaná zvrátenosť, ale keď už je 22 novokáčerov *****asích, tak by som ešte tých pár dorazil, nech vyzerajú rovnako. A inak, čísla som už počul veľakrát a všelijaké, ale dúfajme... A dúfajme aj, že tie T3P budú aspoň sčasti Wane...
Re #55352 Max: Osobné čísla už veľa rokov nie sú trojmiestne, nie je žiadna linka, ktorá by nemala výdrže a ak by sa išiel na niečo takéto vodič sťažovať, tak by ho určite nevyrazili. Takže, zhrnuté, Tvoj príspevok je od začiatku do konca nezmysel:-P.
Re #55370 SZKV: Volá sa to rytmický zákon, čiže striedanie krátkych a dlhých slabík.
Re #55386 Presbourg: Samozrejme, že "my" Wiener Linien nič neplatíme. Kde si na to prišiel?
Re #55396 hoppusmark: Musím povedať, že tá SK električka je veľmi pekná a našiel som tam v tých slovenských prekladoch len jednu chybičku, skôr preklep (Artemedia).
Re #55398 Presbourg: Ty máš veľké komplexy a si prudko neomylný, čo?
Re #55418 81-71: Buď si ma s niekým mýliš alebo si ma zle pochopil. Ak na to nejaké mesto (napr. Praha) má, tak som všetkými dvadsiatimi za súbeh. Ale stavať v BA metro (ktoré aj tak ešte aspoň 30 rokov nebude) tam, kde už sú električky, nota bene na segregovanom telese, je hádzanie perál sviniam.
Re #55420 aquila: Čo to trepeš?
Re #55434 aquila: ČO TO TREPEŠ???
Re #55449 aquila: Buahuahuahuahuahuahua.....
Re #55459 Red-Hawko: A počul si niekedy o tom, že na svete existujú rôzne jazyky? A že v niektorých z nich sa Slovensko povie Slovakia a v iných zase Slowakei a ešte v iných napríklad Félvidék:-P?
Re #55460 Presbourg: Ešte väčší komplex, než som si myslel.
Re #55478 Presbourg: Ty si možno myslíš, že máš čím rozmýšľať. Ale nič nenaznačuje, že by tomu bolo tak.
Re #55483 Presbourg: Čím viac čítam, tým je mi to jasnejšie. Si chruňo.
Re #55508 Presbourg: Prečo webmaster tohto chumaja, čo raňajkoval rádio a každého tu bezmyšlienkovite uráže, hoci ten najväčší trkvas, ktorého otec sa sem len toť prisťahoval zo Žitného ostrova, je on, nevymaže?
Re #55510 aquila: Áno, všetci normálni brňáci sú nadšení z toho, že banda zakaždúcenumodernizačných momotov chce odťahovať stanicu na predmestie. Netrep o tom, o čom si lůen v televízore videl. Inak, takú otázku som miánule pár známym kládol - čím to bude, že čo zástanca metra v BAS, to rúra ropovodná? Ešte taký sommelier alebo yale, tí aspoň vedia ako-tak argumentovať a majú to v hlave v poriadku, metrovagón je na hranici, ale toto tu, to je des....
Re #55514 Presbourg: Hehe, vrana k vrane sadá, tupoň tupoňa si hľadá:-D.
Re #55515 Presbourg: Ty zakomplexovaný chudáčik...
Re #55517 Presbourg: No ty si tam musel spraviť Slovensku reklamu...
Re #55518 PvvS: Že se s těmi chudáčky impotentními bavíš...
Re #55531 Presbourg: Ty ŽEBRÁK!!! Zdochni! Ty chudák! Smrť by ti bola vykúpením!
Re #55535 Spectre: Tipneme si? 12? 13?
Re #55556 Ámos: Názor na žebráka Presbourga máme rovnaký.
Re #55579 yale: To sa ale zásadne mýliš. Nič takého sa na tomto webe ako jediný správny názor neprezentuje. Tu sa prezentuje, že metro by bola dobrá vec, ale NIE SÚ naň peniaze. Opakovalo sa to tu desiatky, možno stovky krát. Si schopný to pochopiť, alebo Ťa mám priradiť k Pofrancúzštelej Bratislave a Lacnej Minerálke Z Karlových Varov?
Re #55593 aquila: Ty máš pojem o "businesse":-D? Šuhajko môj maličký, tu diskutujú ľudia, čo sa obchodom živia a nie len pubertálne detičky ako ty....
Re #55651 Presbourg: Práve si napadol človeka, čo ti dobre chcel, čím si opätovne dokázal, aké NIČ si.
Re #55682 yale: Zaujímavým spôsobom odporuješ sám sebe. Rozostavanie diery je zárukou jej dokončenia, ale rozostavanie ľahkého koľajového systému je zárukou jeho nedokončenia?
Re #55684 aquila: O predĺžení trasy A na letisko ešte nebolo rozhodnuté, ale aquila už vie, kedy bude stáť aj koľko bude stáť.
Re #55708 petert: Zasa píšeš príspevky ožratý, modrogum?
Reply on: slovanista21 #55727:
nejak divne to napisalo oprava:

93/10-4802,4842,4837

11/4-7901/2,/6-7843/4

99/1-4874,/3-3640,/4-3623,/5-3145,3606,4100
Reply on: untrop #55693:
Neboj sa ,už sa na tom pracuje...
Z dneska:
3,1,2006

1/7-7785/6
3-7084
5/13-7109,7955/6,7841/2
11/4-7901/2,/6-7843/4
12/3-7828/7
14/12-7104,7115
17-7055
29-3510(suzobak ursinyho-13,50)
68-4510,4804
84/1-4952,4210
87/5-1613,1804
93/10-4802,4842,4837
94/8-4806(suzobak farskeho-14,30),4940(klasika)
95/1-4846,/6-4841,/11-4814,/15-4945,/16-4944,4213,4801,4849,4209,4954
96-2704
98/6-1621,1622,1803,1509,1806,1915
99/1-4074,/3-3640,/4-3623,/5-3145,3606,4100(klasika)


? ? ? ? ?
Reply on: si #55704:
1 linka na 1 radiálu je BLBOSŤ, pretože ako tuším laminátka pred časom písala, na konci radiál budeš mať neuveriteľne premrštenú kapacitu - a to si v BA nemôžme dovoliť. Jedine, že by mali niektoré spoje skrátenú trasu (napr. na račianskej radiále by každý druhý končil pri ŽST Vino)
Ad električka do Petržalky:

Opäť sa tu diskutuje o tom, čo sa tu preberalo už miliónkrát..
Je jasné, že v súčasnej dobe je metro nerealizovateľné, resp. keby sa začalo realizovať, určite by sa nedokončil ani 1. úsek..
Druhá vec je, že načo bude Petržalčanom metro(kvôli ktorému budú musieť fárať do podzemia a aj tak ho budú mať ďaleko od domu), keď skončí na Kamennom... To bude musieť každý minimálne 3 krát prestupovať!!!! (ja som za prestupný systém, ale nie až tak prehnaný!!! ? )

Takže prosím, riešte radšej to, kedy sa už tá električka (ktorá sa zatiaľ zapojí na trať na Šafku) konečne začne stavať lebo tento stav je už neúnosný..
Diskutovať sa dá stále: napr. na tému, ktorý z troch variantov električky v Petržalke je najleší (podľa mňa úrovňový)...

Výhoda električky bude predovšetkým v tom, že to už bude naozaj aký-taký nosný systém a keď sa už v Petržalke bude musieť niekto dopraviť autobusom k električke a prestúpiť na ňu, tak ho tá električka už aspoň odvezie priamo do Karlovky/Rače/Ružinova/na Zlaté Piesky a neskončí na Šafku...
Mal som sen o petržalskej rýchlodráhe v roku 2008:
Električka s gumovými kolami ťahaná konským superzáprahom po dnešnej trase 95-ky !!!!!!! ?
Reply on: Red-Hawko #55717:

1. Lenže tu ide aj o bezpečnosť cestujúcich...
2. Keby sme takto rozmýšľali tak by sme vlastne ani nemuseli mať MHD lebo "aj tak ju niekto ničí" a vlastne nemuseli by sme ani chodiť do školy, lebo "v 80. roku života ti to bude aj tak naprd..."

?
Reply on: Red-Hawko #55717:
nulty obchvat bratislavy spada do kompetencie mesta.

stat bude stavat za statne len D4 t.j. od hranic z rakuskom - siesty most popod slovnaft a napojenie na D1 (je viacero variantov)

ale pokracovanie od D1 cez vajnory _tunel_ popod karpaty az napojenie na D2 pri krizovatke stupava je v kompetencii mesta a BSK. tunak mas mapku

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=356
Reply on: Matej Balog #55716:
No dobre, tak tu je výprava:
prac. dni/víkend/prázdniny
1: 10/6/8
2: 10/5/9
3: 6/4/6
4: 10/6/8
5: 13/8/11
6: 4/3/3
7: 4/0/0
8: 6/4/5
9: 15/5/8
11: 7/4/6
12: 6/4/5
14: 6/3/5
17: 6/0/0

Poznámky:
L2: cez prac. dni do cca 19. hod 6 poradí, poradia 7 - 10 obsluhované sólami, premávajú od 19.hod.
L2: v so - ne por. 2/5 robí iba 1 kolo ráno a poobede, okrem toho aj na linke 6 1 kolo ráno a poobede
L3: cez prac. dni škol. roku v úseku ŽST Vin. - Rača aj striedači
L5 v so - ne por. 5/5 robí kolá z Rače aj na 3/5 a 11/5
L6: cez prac. dni aj prázdniny aj striedač
L7: kachny ráno robia L17; mimoriadne premáva cez jarné prázdniny s 3 poradiami
L8: v so - ne 1 poradie (8/6) robí kolá aj na 14/6 a 9/6
L11: cez prac. dni ráno tam 1 kolo spravia dupláky z 9/12 a 9/13 (po sebe), popoludní sú tam striedači v úseku ŽST Vin. - Rača
L12: cez prac. dni aj šk. prázdniny sú striedači v úseku K. Ves - Pri Kríži
L17: jedno poradie pokračuje ako L14/10, pri L17 (17/5) som ho nezapočítal; 17/6 pokračuje ako vozovňový záložák v Kraksňanoch; vodič 17/7 robí potom striedača pre L3, por. 1 - 4 robia popoludní L7; linka sa vypravuje mimoriadne cez jarné prázdniny, a to so 6 poradiami.
Reply on: Red-Hawko #55717:
"Aky je vlastne rozdiel medzi elektrickou a metrom? Hmm? Lebo mam pocit ze sa tu pletie 5te cez 9viate. h? Nieje to nahodou tak ze metro je podzemou (preto sa to vola asi 'underground') a elektricka na/nadzemou." - Nie metro v zásade nemusí mať ani meter trate pod zemou a naopak, električka môže viesť aj v tuneli. Dovolím si citovať definíciu metra z urbanrail.net, ktorá môže pomôcť tým, ktorí v tom nemajú jasno:

What is a metro? A subway? An underground?
1) An urban electric mass rail transport system, i.e. it is primarily used to move within the city
2) Totally independent from other traffic, rail or street traffic
3) High frequency service (maximum interval approx. 10 minutes during normal daytime service)

Obviously a metro does not have to be underground (this is why I prefer this term to 'subway' or 'underground' or 'U-Bahn' as all these terms imply a tunnel), it can also be elevated or at grade. A metro does not necessarily use heavy rail technology, therefore the Docklands Light Railway or the Lille VAL are full metro services, with the only difference that their capacity is smaller according to the needs of the city/area they serve. It's also irrelevant whether the metro runs on steel wheels or rubber tyres, is monorail or conventional double rail, uses third rail power supply or overhead wire, is fully automated or has a driver, has standard, narrow or broad gauge.

There are many mixed forms nowadays and probably there will be even more in the future. In Europe (especially Germany and the Benelux) light rail systems (Stadtbahn, Premetro) have been bridging the gap between metros and trams for some decades now and provide, in most cases, a perfect service in their city. For the time being I can only cover these mixed systems (which I'd like to refer to as metroTrams) in Europe only, although also in America and Asia more and more networks of this kind are being built.
Reply on: Red-Hawko #55717:
su neake problemy s mysql a srnka netusi preco to robi take chujoviny ako to robi, takze ak sa zadari tak do stvrtka dam dokopy druhy stroj na databazu...
Aky je vlastne rozdiel medzi elektrickou a metrom? Hmm? Lebo mam pocit ze sa tu pletie 5te cez 9viate. h? Nieje to nahodou tak ze metro je podzemou (preto sa to vola asi 'underground') a elektricka na/nadzemou.

Re #55694 Technopol: Ale ked budes chciet ist na zastavku metra tak sa musis trepat 2-3 minuty dole pod zem... ❓

Re #55699 hoppusmark: ale potom by niekto 'vykopol' tu kameru, to radsej nech daju miesto skla drevene dosky...

Re #55701 tr3mp: re: 4odsek: Ale tam asi maju miesto na vyvedenie tunela na povrch.. a ako som pochopil tu sa ludia zhodli/hadaju ze sa nebude robit podzemna draha lebo je drahá, a riesi sa tu ci prejde elektricka pod alebo nad dunajom.

Re #55556 Ámos: "Re #55501 aquila: "Nie, nie je rozdiel ci kopes jeden tunel alebo dva naraz" - vies o tom ze si prave povedal ze 1+1=1 !!?

Re #55657 ivanbuto: Preco si myslis ze nulty obchvat Blavy bude financovat mesto? Vsak to bude dialnica... takze plati stat a aj dake euro-fondo-cashe na to pojdu.

Ps: Admin: V poslednom case (cca5dni) mi stranku nacitava dooost pomaly a obcas vypise 'Nemôžem sa pripojiť k databáze!'

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.