Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tr3mp #55421:
ano ma kopu obmedzeni a je zranitelna. co je pod zemou nie...

narazal som na to, ze keby sa mesto a ZSR dohodli, mohla budovat metro v konecnom variante a v docasom a zcestnom napojeni na safku ...
Ámos: Na ten vysoký podiel zelene na obyvateľa v Bratislave má vplyv aj to, že značnú časť mesta tvorí zeleň (našťasie). To však nie je vnútromestská zeleň, ktorá je na ústupe. Čo sa týka Medickej alebo záhrady pri pionierskom paláci, či Sadu J. Kráľa, nikdy som nemal pocit, že by boli málo navštevované ...

"Keby HP bol tiez len hora buriny, uz davno tam stoja vily a rezidencie." - Stav parčíku pred tunelom podľa mňa pripomína horu buriny skôr teraz 😉 Určitá časť ochranárov nemala dôvod pred výrubom protestovať - stromy stáli a na pohľad im nič nebolo ... tak čo riešiť? 😉 A ako vieš, že sa ochranári o nič nesnažili? Problémom skôr je, že činnosť ochranárov je prakticky nehonorovaná a tak sa do toho okrem pár nadšencov nikto nehrnie a vzhľadom na kopu problémov tiež nemôžu riešiť všetky (mimochodom v ochrane zelene prebehlo posledných 15 rokov dosť veľa akcií), čiže napr. taký brihády v celkom zachovalom parčíku (z hľadiska stavu stromov) nebol až tak veľmi aktuálny. Mimochodom, v takom HP majú tiež problémy s vilkami, niektorí "susedia" si už posunuli plot o nejaký kúsok na úkor parku ... inak proti výrubu parčíka pred tunelom boli zrejme aj nadšenci z HP 🙂
Vedeli ste, ze po dokonceni Eurovea by tam mal premavat trol?
http://www.ba.sme.sk/c/2527259/Ake-budu-zmeny-v-doprave.html

Re Dopravak: To je pravda. Preto ma prijemne prekvapila Eurovea.
Ale cely problem so zelenou v BA je sirsi. Zeleny len vedia kricat ako sa nici zelen, ale ked ich niekto zavola k stolu tak maju take nenormalne poziadavky ze az. Typickym prikladom je zelen pred tunelom. 15 rokov sa o ten park nikto nestaral a zeleny drzali hubu. Ked prisiel niekto, ze to kupi, nieco postavi a bude aj reko okolia, tak zacali hubovat. Co im branilo cele tie roky zorganizovat brigady a o ten park sa starat tak ako to robi skupinka nadsencov v Horskom parku? Keby HP bol tiez len hora buriny, uz davno tam stoja vily a rezidencie.
Ale to ze tu chyba koncepcia rozvoja zelene, a ze investor ktory vyrube 100 stromov by ich mal nahradit v koeficiente 1:5 alebo 1:6 a nie 2:1 ako sa to robi teraz. Ako to tu pisem, tak je mi z toho normalne blyvno.
Reply on: Ámos #55428:
no možno bejvávalo, ale stále viac a viac zeleň ustupuje betónu... ?
81-71:
To, že si komunisti mysleli, že po výstavbě metra nejsou potřeba tramvaje, byla samozřejmě blbost. Metro má své velké opodstatnění, ale na popojíždění v centru města efektivní není - velká hloubka. Návrat tramvají na Václavské náměstí je asi největší spor o tramvajích, který rozdělil obyvatele Prahy na 2 části - na zaryté odpůrce a na nadšené stoupence. Bůh ví, jak to dopadne, každopádně pravdu má ten, kdo tvrdí, že rušení tramvajových tratí v centru Prahy za komunistů byla blbost. Já si myslím, že tramvaje se časem na Václavák vrátí, ale jen do jeho horní poloviny, na Můstek a Příkopy asi už nikdy ne.
Reply on: si #55419:
No, pockaj si na skutocny stav po reko, lebo u nas na vizualizaciach je tiez plno zelene, len cestou sa to akosik zasekne.
Inak BA je mesto s jednym s najvyssich podielov zelen na obv. vobec. Akurat si vsetci zvykli nadavat, ze v meste nie je zelen, ale Medicka, Grassalkovichova, Horsky park, a ostatne parky v meste zivaju prazdnotou!
Ja by som sa chcel len spýtať že prečo v Bratislave zakaždým ked nasneží nechodia električky? To aj v iných mestách zakaždým po snežení prestanu jazdiť električky?
1.Teraz je problem v tom že výhybky zamrzaju či su upchane snehom ?
2 . nebolo by možne nasadiť na každu radialu 1 električku s pluhom? t.j 5 električiek ( dá sa pluh nasadiť aj na bežnu elinu?)
Reply on: debil #55423:
Celé rušenie trolejbusov v Banskej Bystrici je totálny nezmysel ?
V Banskej Bystrici som okrem Šachtičiek ešte nebol, a už vôbec som tam neskúšal MHD, ale z fotiek z netu usudzujem, že trolejbusy sú tam v celkom dobrom techtickom stave, trolejové vedenie nebolo postavené až tak dávno, takže tam prevádzke trolejbusov nič nebráni.
Práve naopak, mohla by sa ešte rozvíjať.

A že to primátor BB odsúhlasil, tak to je už moc ?
Reply on: mack #55415:
Ani nie, len treba vedieť kde stáť a kam hľadieť 😃 Risk je zisk 😉
Neviete, neuvazuje bratislavsky magoriat o odkupeni nepotrebnych trolejbusov z Pazravej, ked ich SAD Zvolen vraj nechce prevadzkovat ?? ?
Reply on: hoppusmark #55396:
Konečne mi info o tejto kampani osvetlilo to, že prečo, som v 1 tramvaji, keď som bol predvčerom vo Wien videl nápisy po anglicky. Inak musim povedať, že to vyzerá v reáli celkom dobre.
Reply on: aquila #55420:
Myslíš, že je celá povrchová doprava nanič, keď ju rozhádže sneženie? Načo ale potom rekonštruujeme železničné koridory a budujeme diaľnice, keď tie sú podobnými výkyvmi počasia takisto ovplyvnené, niekedy dokonca ešte fatálnejšie?
presne, tunak je vidno, ze cely plan nadzemnej urovnovej elektricky, ako sa tu prezentuje na imhd.sk je uplne na pikacu 🙂

vo viedni aj napriek uplne inej starostlivosti o cesty a odhrananiu nie len ciest ale aj chodnikov teraz je vsetko mozne, len nie kalamita 🙂

a to hlavne vdaka bezproblemov fungujucemu metru 🙂
Reply on: m@rtin #55417:
hmm aj stromy tam maju svoje miesto, nie ako u nas ze pomaly vsetku zelen v meste zlikviduju a kazdy kusok miesta bud zastavaju alebo zadlazdia...
Reply on: m@rtin #55417:
Mne sa to samozrejme páči, ja by som bol skor zvedavy na nazor napriklad laminatky alebo dakoho, kto tvrdí, že subeh metro-tram je neefektívne a zbytocne. Proste, kto neuznava tuto formu doplnkovej dopravy v takomto prevedeni. Ku prikladu diskusia o BA-metre a subeh Dubravskej a Racianskej radialy. Metro a hned nad nim tram, metro predsa nema take huste zastavky ako tram, takze nechapem, preco su podaktori proti takymto rieseniam ?
Ámos:
http://www.izdoprava.cz/image/200512171548_persp1.jpg
http://www.izdoprava.cz/image/200512171548_persp2.jpg

Tato vizualizace přestavby Václavského náměstí je vítězný projekt, který by se měl realizovat do pěti let. Magistrát vypsal výběrové řízení na přestavbu Václavského náměstí, do kterého se přihlásilo asi 30 architektů. Rozhodnutí o přestavbě padlo nedávno. Zadání znělo tak, že projekt má počítat v budoucny i s tramavjemi, ale nikde nebylo dáno, že při přestavbě tramvaje budou. To vše záleží na tom, jestli je Pražané budou chtít nebo nebudou chtít. Myslím si, že nakonec vše dozraje k referendu. Ale tato varianta projektu je konečná a takto by mělo Václavské náměstí vypadat. V první fázi rekonstrukce náměstí se, ale s tramvajemi nejspíš počítat nebude. Je to pouze má domněnka a zrovna tak je možné, že se v roce 2010 tramvaje na VN vrátí.
Reply on: Spectre #55410:
Pri mojej frekvencii používania MHD (tak 2x za mesiac) by to bola dosť zlá investícia 🙂
Reply on: Spectre #55410:
Pri mojej frekvencii používania MHD (tak 2x za mesiac) by to bola dost zlá investícia 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.