Reply on: yale #55630:
Svojou prvou poziadavkou si uplne zablokoval moznost akejkolvek vystavby NDS v Bratislave. Nikto netvrdi, ze ak by bola elektricka hned zakopana a potiahnuta bud do Race, alebo KV alebo Ruzina v plne segregovanej trati, ze by to nebol rozvojovy impulz. Samozrejme ze bol a bol by silny, ale jednoducho toto mesto na to nema. A je jedno, ze stat mal vyclenenych 17mld na tazke metro, lebo za tych 17mld by si sa nedostal ani za Dunaj a mesto dalsich 17 mld. nema.Re #55640 Presbourg: Vytiahol si niekedy nos z Bratislavy? Asi nie. Skus si kupit listok do Viedne Eurolines, vystup na Sudtiroler platz a pozri si ako tam vedia elektricky rychlo a na kratkom useku vliezt pod zem. Alebo mas pocit, ze v centre maju byt tie stanice nejako hlboko? To preto aby sme mohli tri minuty farat do stanice tak ako v Prahe? Opat opakujem skus ist do Viedne, vyhladaj si miesta kde elektricka prekonava krizovatky podjazdom, je tam rovno aj zastavka. A potom si to skus predstavit, tak plytko zapustene aj u nas v Bratislave.
O.K. nebudem sa ti starat do toho co ty mas s niekym. Ty sa mi vsak nestaraj do toho co si myslim o tebe. Po tych vyrokoch si pre mna fasista.
Re #55643 untrop: Ale prosim ta. KDH by robilo bordel keby nechcel stat dat na kostol. MHD ich absolutne nezaujima. Ved sa pozri kto vedie DPB a z akej strany je. Keby im na BA zalezalo, rychlo najdu niekoho ineho. To iste sa tyka aj bojov o to aby BA bola samostatna zupa. KDH to nepovazovalo za dolezite riesit.
drink
Kapacita je najdôležitejší parameter pri rozhodovaní, to sa Ti zdá hlúpe? Navrhni teda iné parametre. Alebo povedz, že do Dúbravky budú napríklad jazdiť súpravy s kapacitou 500 os. a zástavky budú každých 500 m.