Reply on: marko #51063:
Vravím Ti to už asi pätstý krát a ty to dookola ignoruješ. Tak ešte raz: neostane, nevyjde. d3k0 to tu už písal -- na Antolskú je to z Lúčanky ešte ďalej než na Dolnozemskú. A je zrejmé, že na Dolnozemskú je to ďalej než na Vyšehradšku. Už len presmerovanie a-93 cez Lúčanku bez zmeny konečnej je kilometer na kolo navyše. V rannej špičke sa na a-93 točí 17(!) autobusov, poobede je to ešte viac. Keby každý spravil len dve kolá, keby mesiac mal len 20 pracovných dní, tak len TOTO Ti navýši počet kilometrov o vyše 8 tisíc ročne. Len blbé presmerovanie cez Lúčanku, a to počítam len rannú špičku. Ešte stále máš pocit, že ten JEDEN autobus, čo chcú pridať na a-98, by toto vyriešil?
galiyosha
Re #51044 Spectre: "Priznaj si to: zrušili Ti priamu linku a cítiš sa viditeľne dotknutý"
To je ale celkom pochopiteľné. Nechcem brojiť proti súčasnému systému, len faktický dôsledok pre tých, čo z juhu Lúk dennodenne cestovali napríklad na Zochovu. (To bola asi najčastejšia destinácia a a-95 v mnohých prípadoch jednoducho nie je alternatívou.)
Od Jasovskej až po Znievsku šiel priamy spoj každých 6 minút, tí z Budatínskej si ešte mohli podísť na a-94. Alternatívne sa napríklad z Lúčanky dalo ísť aj a-90 a a-95 prestúpiť povedzme na Smolenickej.
Teraz chodí od Jasovskej len a-98, ktorá na tomto úseku pomerne nelogicky supluje miestnu obslužnosť a chodí po Smolenickú preplnená. Z Lúčanky sa dá odviezť buď na Vyšehradskú alebo ísť a-99 "v smere do mesta". a-99 má však ten problém, že zatiaľ čo zo Smolenickej chodia ako a-93, tak a-94, z a-99 môžeš ísť buď na jeden autobus (ZŠ Budatínska, Lúky II), alebo na druhý (pričom ale prestup na Holíčskej má od prestupu na hrane veľmi ďaleko). Samozrejme, zákon schválnosti vraví, že vždy sa rozhodneš menej výhodne a druhý autobus pôjde skôr. (Na druhú stranu, pokiaľ by spoje nevynechávali, pri 4minútovom intervale to až taký problém nie je.) Nech sa potom nikto nečuduje, že pre nadväznú dopravu sa používa viac a-98 a tých pár spojov a-59.