Reply on: Spectre #51044:
Doteraz som bol zvyknuty raz prestupovat. A dvakrat to je VELA.Ja nehovorim, ze odvsadial vsade - ale si zober L93 a L94. Myslim si ze sa daju navrhnut lepsie. Ked L94 obsluhuje usek od Smolenickej po Dvory tak preco musi L93 stat na kazdej zastavke v tomto useku? Co ju namiesto toho posunut viac do zadu (Antolska al. Dolnozemska)? Ja tvrdim su to 2-3 minuty navyse ked pojde na tieto konecne a to sa da usetrit prave tym vynechanim zastavok. A zaroven odlahci L98.
galiyosha
S tým cestovaním na juh Lúk v sedle je to bieda, to súhlasím. Zo Zochovej sa prakticky o 100 % zhoršil interval, pretože keď sa aj človek odvezie a-94, nemá zaručený prestup. Vystúpi na Holíčskej a zo Smolenickej mu odíde a-98. Ďalšia a-99 vynechá (nech žijú plyňáky!) a môže sa len pozerať, ako mu odchádza aj a-93, na ktorú mohol počkať už na Zochovej...
To, že a-99 nechodí na Smolenickú, je podľa mňa jej veľká nevýhoda. Neviem však, ako to riešiť... Argumentom pre súčasnú podobu bude asi spojenie oblasti Šintavskej a Jantárovej cesty s oblasťou Budatínskej a spojenie polikliniky Strečnianska so zvyškom Petržalky. (To by ale IMHO uspokojivo zvládla aj a-95.)
Na druhú stranu, na celodenné služby bývajú málokedy nasadzované poruchovejšie vozy (plyňáky nepočítam). Na to, že by mi v sedle vypadla a-93 alebo a-94, si už dosť dlho nespomínam.
"Ale tvrdim, ze pri sucasnom vozovom parku sa da dosiahnut lepsie (avsak tiez zdaleka nie postacujuce) linkovanie."
Ja som presvedčený, že bohužiaľ nedá. Nové linkové vedenie robili ľudia, ktorí o situácii majú prehľad a je podložené konkrétnymi číslami. Keby sa napríklad a-93 dala predĺžiť, určite by sa tak stalo.