Reakcia na: marko #51049:
Stary moj, si uvedom ze najvasci problem v MHD je katastrofalny vozovy park a desne dlhe linky. Kazdy kilometer navyse robi slusne naklady. Sak si skus poratat sam co to stoji nafty. Ked to nezvladnes, tak Ti rad pomozem 93 je podla mna v pohode, 94 ju slusne alternuje. Do 93 nastupuju prevazne ludia z Luk, ta je uz na Smolenickej slusne narvana, ostatni ale v pohode nastupia do 94 a je to.
Nemozem mat vsade expresy co nikde nestoja, skus ludom okolo ZST Petrzalka vysvetlit ze 93 co ma 4 min interval bude okolo nich len prelietat ?
galiyosha
S tým cestovaním na juh Lúk v sedle je to bieda, to súhlasím. Zo Zochovej sa prakticky o 100 % zhoršil interval, pretože keď sa aj človek odvezie a-94, nemá zaručený prestup. Vystúpi na Holíčskej a zo Smolenickej mu odíde a-98. Ďalšia a-99 vynechá (nech žijú plyňáky!) a môže sa len pozerať, ako mu odchádza aj a-93, na ktorú mohol počkať už na Zochovej...
To, že a-99 nechodí na Smolenickú, je podľa mňa jej veľká nevýhoda. Neviem však, ako to riešiť... Argumentom pre súčasnú podobu bude asi spojenie oblasti Šintavskej a Jantárovej cesty s oblasťou Budatínskej a spojenie polikliniky Strečnianska so zvyškom Petržalky. (To by ale IMHO uspokojivo zvládla aj a-95.)
Na druhú stranu, na celodenné služby bývajú málokedy nasadzované poruchovejšie vozy (plyňáky nepočítam). Na to, že by mi v sedle vypadla a-93 alebo a-94, si už dosť dlho nespomínam.
"Ale tvrdim, ze pri sucasnom vozovom parku sa da dosiahnut lepsie (avsak tiez zdaleka nie postacujuce) linkovanie."
Ja som presvedčený, že bohužiaľ nedá. Nové linkové vedenie robili ľudia, ktorí o situácii majú prehľad a je podložené konkrétnymi číslami. Keby sa napríklad a-93 dala predĺžiť, určite by sa tak stalo.