a-59 je najmä pre školy, ktoré tradične začínajú aj skôr ako o ôsmej.
"ano aj, ale nerobila sa zmena pre to lebo nie su busy a chce sa usetrit?"
Je to LEN a LEN chyba magistrátu. Zmena sa robila preto, aby sa busy ušetrili. A to sa aj stalo. Ktosi tu spomínal, že vypravenosť sa znížila o 15 kĺbových vozidiel, a to je pri súčasnom kritickom nedostatku VEĽMI veľa. Myslíš, že keby bol autobusov dostatok, premávali by na tak preťažených linkách, ako sú a-68, takmer každý deň také šroty ako 4947?
Inak mi toto Tvoje uvažovanie pripadá asi podobne choré, ako uvažovanie magistrátu. V podstate z Tvojej vety vyplýva, akoby zmena systému mala vyliečiť poruchovosť prestarnutého parku. Podobne si možno na magistráte myslia, že plynofikácia zvyšuje počet dostupných vozidiel...
Keď ta skutočne vypadávanie vozidiel tak trápi (a veru, že by malo), napíš list na magistrát, nech si konečne uvedomia, že by s tým mohli aj niečo začať robiť a nielen stále nechať bez jediného slova obhajoby vláčiť DPB a zmenu linkovania po médiách.
- z L99 na L95 prestup cez frekventovanu krizovatku,
To nie je otázka linkového vedenia, ale inteligentného riešenia prestupných terminálov. V zbytku mesta to nie je lepšie...
- intervaly L59,
Nepovažujem to za systém. Ja by som totiž túto linku zrušil a pevne dúfam, že bude po postavení tramvaje do Petržalky nadobro zrušená.
- obe vraj taziskove linky zacinaju na Vysehradskej 93, 95,
To má svoje pro aj proti. Jedna linka by sa mohla otočiť napr. na Jasovskej, ale kilometricky by si to DPB nemohol dovoliť, navyše zastávku Ĺubovnianska berú iné linky.
- do niektorych busov sa nedostanes, pritom ine chodia skoro poloprazdne,
Od pondelka budú posilnené ranné špičky. Problém s kapacitou tu bol už skôr. Nie je to chyba linkového vedenia, ale magistrátu, pretože nekupuje nové vozy a nie je na čom jazdiť.
- osobne zvacsa pri jednej ceste dva krat prestupujem,
Ja som dlhé roky chodil na strednú školu v Dúbravke. Cestoval som z Ružinova. Aj keď bol k dispozícií spoj s jedným prestupom, chodil som na 2, pretože to bolo pohodlnejšie a zväčša aj rýchlejšie. Prestupuje sa všade na západe!
- Nemocnica nema !! spojenie s bus ani vlakovou stanicou,
No a? Neviem čo sa všetci vzrušujú s tou nemocnicou. Neviem o tom, že by pred reorganizáciou chodilo z Antolskej niečo na vlakovú a autobusovú stanicu (opravte ma ak sa mýlim). Okrem tohoto zmysel takéhoto spojenia je proti logike, ... just think
- zo zadu z Petrzalky nemas rychli spoj,
Nie?
L91 (Jasovská - Nový most) 9 min
L95 (Vyšehradská - Šafárikovo nám.) 14 min
L93 (Vyšehradská - Zochova) 16 min
... alebo by panstvo chcelo súkromný raketoplán?
- busy vynechavaju rovnako ako pred zmenou
Samozrejme, pretože stále jazdia rovnaké šerble, zhité, životu nebezpečné, poznačené socializmom a DPB údržbou. Za to nemôže linkové vedenie, ale magistrát, ktorý na MHD serie!
""intervaly L59" - veď je to v podstate školská linka" - nesuhlasim. Chodim obcas spojmi po 6 hod. Ano ide zopar skolakov, ale nezda sa ti ze je to trochu skoro pre skolakov na 8 hodinu? A je obojsmerne pretazena.
"pri tak rozsiahlej zmene ťažko presne trafiť intervaly nových liniek, ale ako sa píše nižšie, už sa to upravuje" - neexistuju ziadne studie podla coho sa to upravovalo? A uprava typu posilnenie L98 - naco? Je preplnena iba na useku Lucanka - Smolenicka. Inak kapacitne postacuje. Tak preco nepredlzit L93 aby obsluhovala usek na ktory ludia aj tak z L98 prestupuju. Pre L93 je to +2 minuty, teda ten jeden posilovy bus (ktory ma ist na L98) by to vykryl.
""Nemocnica nema !! spojenie s bus ani vlakovou stanicou" - je tak veľmi potrebné???" - zjavne nemas predstavu pre koho je nemocnica urcena a koho "obsluhuje". Vsak je to spickove pracovisko a stretnes tam viac mimi-ba ludi ako bratislavskych. A to aj zo vzdialenosti 100-200 km od Ba! A mimichodom keby si spravil prieskum o najvacsich nastupnych/vystupnych zastavkach (nie prestupnych - tie sa daju spravit takmer hocikde) tak Antolska z Petrzalskych zast.bude na poprednych miestach (nechcem povedat ze rovno prva).
""busy vynechavaju rovnako ako pred zmenou" - to NIE JE vina SYSTÉMU liniek MHD, ale nesystémovosti obnovy vozového parku zo strany magistrátu!!!" - ano aj, ale nerobila sa zmena pre to lebo nie su busy a chce sa usetrit?
"zo zadu z Petrzalky nemas rychli spoj"
Úplne zozadu chodia a-91 a a-191 tak, ako predtým. a-95 v súčasnej trase taktiež podstatne urýchlila cestovanie do danej oblasti centra a a ja ju za rýchly spoj považujem. Predtým bolo rýchlym spojom podľa Teba čo? a-193?
"busy vynechavaju rovnako ako pred zmenou"
K LUKovej reakcii ešte dodám, že keby sa zmena nevykonala, vynechávanie spojov by bolo omnoho citeľnejšie. Je predsalen rozdiel, keď vypadne jeden spoj na linke s intervalom 3 alebo 4 minúty, ako keď vypadol na linke s intervalom 6, 10 alebo 15 minút!
Prečo všetcia tí, čo stále nadávate na vynechávanie spojov, nezačnete konečne žiadať nápravu u toho, kto je za to zodpovedný? (Malá nápoveda: Ak by to ešte niekomu nedošlo, momentálne to nie je DPB, ale najmä mesto.) Magistrát má už roky plné huby kecov o obnove vozového parku, každý rok sa objavujú správy o zaručenom nákupe vozidiel a nič z toho. Úprimne túto ignoráciu problému nechápem. Mesto si asi myslí, že autobusy k nám prídu samé alebo čo...
k tej 78... v sucasnom stave je z pohladu petrzalky uz len ako posilova linka na prekrocenie dunaja... pokial tam potiahnes nazad 88, tak posilu ti spravi ona a 78 mozes (opat) skratit. Okrem toho podla mna 78 (a obvzlast v dnesnom tvare) je taky dost divny hybrid a radsej by som ho zlucil s linkou 94 do obdoby volakedajsej 54ky. Z pohladu vychodnych oblasti mesta by to bolo zaujimavejsie (ASMN obsluhuje L202 a safarikovo nam. ak ho nepovazujem za prestupny uzol tak mam v pesej dostupnosti z Rajskej kde ide taktiez L202), zato oblast mytnej a kapucinskej uz takuto obsluhu z vychodu v sucasnosti nema...
Nad nahradou petrzalskej casti L78 sa po jej skrateni myslim nema velky vyznam zaoberat...
"intervaly L59" - veď je to v podstate školská linka...
"obe vraj taziskove linky zacinaju na Vysehradskej 93, 95" - ale každá ide inou trasou
"do niektorych busov sa nedostanes, pritom ine chodia skoro poloprazdne" - pri tak rozsiahlej zmene ťažko presne trafiť intervaly nových liniek, ale ako sa píše nižšie, už sa to upravuje
"Nemocnica nema !! spojenie s bus ani vlakovou stanicou" - je tak veľmi potrebné???
"busy vynechavaju rovnako ako pred zmenou" - to NIE JE vina SYSTÉMU liniek MHD, ale nesystémovosti obnovy vozového parku zo strany magistrátu!!!
Ono je to v tom, ze niekto sa snazi zo Safka, ktore na to v sucastnosti nie je stavane spravit prestupovy uzol.
Mna tam moze doviest bus, ktory chodi kazde 3 minuty, ale co potom. Pokial viem, su tam tri elektricky (jedna smer Raca, jedna Ruzinov, jedna Dubravka) ktore maju intervaly 12 - 15 minut. A okrem toho zo Safka uz chodi iba 50. Nie je to trochu slabe na prestupny bod. A kapacita zastavok je tiez dost obmedzena.
Odmietam platit, ale som cestny a svedomity, ? , takze som si tu elektricenku kupil. Asi naposledy v zivote, lebo ked som ju kupoval, tak som este netusil ake zmeny nastanu. ?
Som sa rozhodol reagovať na prekné slová ktoré mi uštedrili ludia ktorí ma vobec nepoznaju....
ad S499.1023:Ako hovoril aj Andy jeho intrernetový prejav je iný a o dosť tvrdší ako osobne a to je môj príklad....Mal som tú česť ťa osobne spoznať a vyzeral si tiež dosť tvrdo ale nie až tak že mi budeš zbytočne nadávať ako teraz.Ako som už napísal s TeBeCe-m si to vysvetlím mimo imhd....A som rád že ANI JEDEN MILÝ ČLOVEK SA MA NEZASTAL TO TEDA ĎAKUJEM....
Však nadavky na mňa S499.1023 sa Ti nevtrepali ani do jedneho prispevku (BMko mi hovoril že Ti mám vykať ale to len osobne cez net všetkým Tykám a samozrejme vramci slušnosti som aj mal v pláne Ti vykať).
ad FOBUST : aspoň jeden človek čo sa ma zastal
ad Beus : však aj ty ma raz spoznáš a čo sa týka tej úcty .... úctu mám ku všetkým na tejto diskusii ale len do určitej miery ked to je este mozne ale ked ma uz niekto fakt vytočí tak úcta bokom....Viem že som si to asi rozhádzal u viacerých ľudí na fóre
ktorých som chcel osobne spoznať a teraz už radšej nie lebo by to pre mňa asi dobre nedopadlo ale aspoň už som si spravil názor na pár ľudí na fóre ? ? ? ?
Ten system mi si budes musiet vysvetlit. Ja som ho nenasiel.
Ak povazujes za system:
- z L99 na L95 prestup cez frekventovanu krizovatku,
- intervaly L59,
- obe vraj taziskove linky zacinaju na Vysehradskej 93, 95,
- do niektorych busov sa nedostanes, pritom ine chodia skoro poloprazdne,
- osobne zvacsa pri jednej ceste dva krat prestupujem,
- Nemocnica nema !! spojenie s bus ani vlakovou stanicou,
- zo zadu z Petrzalky nemas rychli spoj,
- busy vynechavaju rovnako ako pred zmenou
-... a je toho dost
Takze kde je system?
Takže BM teraz si sa prejavil ako múdry človek s múdrou rečou len skús porozmýšľať ako sa oni resp.:vysokoskolsky vzdelany TeBeCe spravali včera som sa o tom rozpraval s Andy-m že hádky musia byť veď aj s Andy-m som sa pekne pohadal a na ďalší ďen sme normalne pokecali osobne a vysvetlili si to navzájom....Dúfam že podobne to dopadne aj s TeBeCe-m že raz si to vysvetlíme vidíš že Tí ľudia čo ma tu poznajú osobne už vedia ako sa veci majú...A čo sa týka tých lístkov chytil som od Roba taký syndróm že už nechodím absolútne bez lístka ale
držím ho v ruke a keby dačo tak CVAK...Ty si si asi nevšimol že som furt sedel pri strojčeku...Ja si vážim všetkých ľudí na fóre ktorí sú normálni a nechcem si to u nikoho rozhádzať lebo raz sa s ním možem stretnúť a ? ? .Tak by som rád prijal nejaké iné
internetové spojenie na icq alebo msn resp.:skype na TeBeCe-ho aby som si to s ním mohol vysvetliť toť vše ? ? ? ?
Pre Beus, Amos Keynes ale aj ostatnych:
Chcem este raz rozobrat L99.
1. Usek Ovsiste - Farskeho sluzi na zvazanie ludi prevazne cez Stary most. To znamena moze tu ist priama linka na Safko (byvala 88, teraz asi inac pomenovana).
2. Usek Terno - Matador - ZST Petrzalka (a dalej cez Zaporozsku a do mesta) by sa mohla obnovit L90.
Tymto dvom linkam budu stacit kratke busy z L99.
3. Usek Technopol - Lubovnianska L98 (presmerovanie cez Holicsku).
4. Usek po Antolsku L93.
5. Usek Halova - Farskeho. Ten obsluhuje L84.
Argumentovat ze sa zlepsilo spojenie s Antolskou je typu pribudol mi jeden spoj z Ba do Ziliny cez Kosice. Podobny nazor vyjadril aj Amos Keynes:
"Obyvatelia Luk VII a VIII a navstevnici a zamestnanci Nemocnice ju nemaju vyuzivat na cestovanie na Jungmanovu,... ale ako priblizovadlo k L98 a L95 na z. Lucanka, k L93 k Tescu alebo k L94 a L68 na Holicsku. Kazdy kto snou cestuje dalej nielenze straca cas, ale je aj trochu hlupak."
A pre beus: Jeho citat: "Vsetci "odbornici" by ju len rusili, lebo nevedia pochopit jej ucel, a najma jej trasu."
Ozaj neviem pochopit preco nespravit priame linky do mesta ked to ide. A netvrd mi ze je to horsi navrh. Ak ano preco?
Skuste sa vyjadrit co je na mojom navrhu zle. A to ze podla mojho nazoru je L99 umelo spravena.
A este linka z Ovsista na Safko by odlahcila L95 - cim sa usetria dlhe busy.
V každej zastávke s francúzkym prístreškom je mapa všetkého.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
galiyosha
"ano aj, ale nerobila sa zmena pre to lebo nie su busy a chce sa usetrit?"
Je to LEN a LEN chyba magistrátu. Zmena sa robila preto, aby sa busy ušetrili. A to sa aj stalo. Ktosi tu spomínal, že vypravenosť sa znížila o 15 kĺbových vozidiel, a to je pri súčasnom kritickom nedostatku VEĽMI veľa. Myslíš, že keby bol autobusov dostatok, premávali by na tak preťažených linkách, ako sú a-68, takmer každý deň také šroty ako 4947?
Inak mi toto Tvoje uvažovanie pripadá asi podobne choré, ako uvažovanie magistrátu. V podstate z Tvojej vety vyplýva, akoby zmena systému mala vyliečiť poruchovosť prestarnutého parku. Podobne si možno na magistráte myslia, že plynofikácia zvyšuje počet dostupných vozidiel...
Keď ta skutočne vypadávanie vozidiel tak trápi (a veru, že by malo), napíš list na magistrát, nech si konečne uvedomia, že by s tým mohli aj niečo začať robiť a nielen stále nechať bez jediného slova obhajoby vláčiť DPB a zmenu linkovania po médiách.