Čo sa týka preťaženosti a-98 (a aj a-59, z ktorej veľká časť ľudí na Smolenickej vystúpi) na úseku Lúčanka - Smolenická, to je skutočný problém. Pokiaľ niekto cestoval každý deň na Zochovu (a že ich bola väčšina), a-95 preňho nie je adekvátna náhrada. Osobne zahustenie intervalu a-98 nepovažujem za šťastné riešenie.
Možno by stálo za úvahu v rannej špičke časť spojov a-93 (napríklad polovicu) viesť _jednosmerne_ na trase Vyšehradská - Lúčanka - Znievska - Budatínska alebo (ešte lepšie) Dolnozemská - Bzovícka - Ľubovnianska - Lúčanka - Zniveska - Budatínska. Tento problém by to IMHO riešilo efektívnejšie, než zahusťovanie a-98.
Možno by stálo za úvahu v rannej špičke časť spojov a-93 (napríklad polovicu) viesť _jednosmerne_ na trase Vyšehradská - Lúčanka - Znievska - Budatínska alebo (ešte lepšie) Dolnozemská - Bzovícka - Ľubovnianska - Lúčanka - Zniveska - Budatínska. Tento problém by to IMHO riešilo efektívnejšie, než zahusťovanie a-98.
marko
A co tak napriklad rychli spoj zo zadu z Petrzalky: zastavky Dolnozemska az Budatinska - poslat na stvorprudovku - so zast Dvory a potom az v meste. Toto je rychli spoj pre rannu spicku.
K vynechavaniu busov: Mas pravdu ale len ciastocne. Pred zmenou mi mohla vynechat 93 (myslim int 6 min). Teraz moze tiez ale aj prestupovy bus. A co mimo spicky? 93 ma 12 min intervaly (myslim rovnako ako predtym). Ale navyse mi moze vynechat aj prestupovy bus. A o alternatyvnych spojoch v minulosti ani nehovorim. Vynechala 93, nastupil som na 90. Bolo mi jedno ci prestupim na elinu na Kapucinskej alebo pod mostom.
S tym ze zodpovedne je mesto, co sa tyka nakupu novych busov - plne suhlasim. Ale tvrdim, ze pri sucasnom vozovom parku sa da dosiahnut lepsie (avsak tiez zdaleka nie postacujuce) linkovanie.