Čo sa týka preťaženosti a-98 (a aj a-59, z ktorej veľká časť ľudí na Smolenickej vystúpi) na úseku Lúčanka - Smolenická, to je skutočný problém. Pokiaľ niekto cestoval každý deň na Zochovu (a že ich bola väčšina), a-95 preňho nie je adekvátna náhrada. Osobne zahustenie intervalu a-98 nepovažujem za šťastné riešenie.
Možno by stálo za úvahu v rannej špičke časť spojov a-93 (napríklad polovicu) viesť _jednosmerne_ na trase Vyšehradská - Lúčanka - Znievska - Budatínska alebo (ešte lepšie) Dolnozemská - Bzovícka - Ľubovnianska - Lúčanka - Zniveska - Budatínska. Tento problém by to IMHO riešilo efektívnejšie, než zahusťovanie a-98.
Možno by stálo za úvahu v rannej špičke časť spojov a-93 (napríklad polovicu) viesť _jednosmerne_ na trase Vyšehradská - Lúčanka - Znievska - Budatínska alebo (ešte lepšie) Dolnozemská - Bzovícka - Ľubovnianska - Lúčanka - Zniveska - Budatínska. Tento problém by to IMHO riešilo efektívnejšie, než zahusťovanie a-98.
galiyosha
"zo zadu z Petrzalky nemas rychli spoj"
Úplne zozadu chodia a-91 a a-191 tak, ako predtým. a-95 v súčasnej trase taktiež podstatne urýchlila cestovanie do danej oblasti centra a a ja ju za rýchly spoj považujem. Predtým bolo rýchlym spojom podľa Teba čo? a-193?
"busy vynechavaju rovnako ako pred zmenou"
K LUKovej reakcii ešte dodám, že keby sa zmena nevykonala, vynechávanie spojov by bolo omnoho citeľnejšie. Je predsalen rozdiel, keď vypadne jeden spoj na linke s intervalom 3 alebo 4 minúty, ako keď vypadol na linke s intervalom 6, 10 alebo 15 minút!
Prečo všetcia tí, čo stále nadávate na vynechávanie spojov, nezačnete konečne žiadať nápravu u toho, kto je za to zodpovedný? (Malá nápoveda: Ak by to ešte niekomu nedošlo, momentálne to nie je DPB, ale najmä mesto.) Magistrát má už roky plné huby kecov o obnove vozového parku, každý rok sa objavujú správy o zaručenom nákupe vozidiel a nič z toho. Úprimne túto ignoráciu problému nechápem. Mesto si asi myslí, že autobusy k nám prídu samé alebo čo...
Plačte na správnom hrobe, prosím.