Reply on: marko #51063:
Vravím Ti to už asi pätstý krát a ty to dookola ignoruješ. Tak ešte raz: neostane, nevyjde. d3k0 to tu už písal -- na Antolskú je to z Lúčanky ešte ďalej než na Dolnozemskú. A je zrejmé, že na Dolnozemskú je to ďalej než na Vyšehradšku. Už len presmerovanie a-93 cez Lúčanku bez zmeny konečnej je kilometer na kolo navyše. V rannej špičke sa na a-93 točí 17(!) autobusov, poobede je to ešte viac. Keby každý spravil len dve kolá, keby mesiac mal len 20 pracovných dní, tak len TOTO Ti navýši počet kilometrov o vyše 8 tisíc ročne. Len blbé presmerovanie cez Lúčanku, a to počítam len rannú špičku. Ešte stále máš pocit, že ten JEDEN autobus, čo chcú pridať na a-98, by toto vyriešil?
Malic
Ad 99/95: prestupny uzol na Farskeho lepsie nevyriesis, proste nemas ako. Ma to dokonale T-ckovu krizovatku. 95 je z Safka smerom dole, 78 zo Safka smerom na Ovsiste a 99 z Ovsista smerom dole. Proste nikdy nevymyslis vhodne rozmiestnenie zastavok, tak aby to dolo optimalne. Kym nemas terminal, nic nevyriesis ?.
Ad 95/93: A co ze idu obe z Vysehradskej. Kazda ide inym smerom a kazda najpriamejsie ako sa da do mesta. Podla mna je to idealne riesenie. Otazne je sidlisko okolo Lubovnianskej, Jasovskej a samotna nemocnica. Tam je podla mna zvazaci bus to najlepsie co sa da urobit. Mozno by stacilo premenit konecne 99 a 98, mozno to postaci, tu sa az tak nevyznam.
Ad rychly spoj: To snad ani netreba komentovat, otvor oci ? .
Osobne denne prestupujem 4x po dva prestupy, obcas aj viac a vobec mi to nevadi a to chodim optimalne. ?