Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Urbanway 2423 #251604:
Lebo označenie linky má byť nezameniteľné. Ak mám šípky E, T, A a na 20 rôznych trasách, tak je to bordel, nič viac.

Ak prečísluješ napr. výjazd 20V na riadnej trase na 20, tak to pochopí aj menej chápavý. Ak prečísluješ kosoštvorec na 20, tak to nepochopí takmer nikto. Ako zistím, že sa kosoštvorec nezmení na 30, 37, atď., ale práve na 20?

Máme takmer 80 dojazdov + výjazdov, fakt si neviem predstaviť odlišovať ich geometrickými útvarmi. Obyčajné V/D ku číslu kmeňovej linky, inverzný cieľ. MHD je pre cestujúcich a nie iba pre maníkov a šotoušov.
Reply on: B K #251592:
V #251583 si sám písal, že by na zastávkach pribudlo veľa CP, ak by neboli združené, takže v tomto sa zhodneme, že má byť len jeden CP. Ale čo je také zlé na tej šípke? Pri výjazdoch môže číslo linky dáva zmysel, keďže spoj sa napojí na bežnú trasu, ktorú ľudia poznajú. Ale ako Ti pomôže, keď na Bajkalskú príde 20 alebo 30, ktoré tadiaľ bežne vôbec nejazdia. Nebolo by pre cestujúcich jednoduchšie jednotné označenie (v podstate "nová" linka), aby vedeli, že keď im príde linka "šípka" (alebo nejaké číslo, ak nechceme šípku), tak pôjde po Rožňavskej na Bojnickú napríklad. Ľudia by onedlho brali ako ďalšiu bežnú linku, ktorej trasu by poznali.
Reply on: Andrej #251601:
Jednak si myslím že to malo minimálny efekt lebo väčšina ľudí netušila čo to znamenalo, a jednak my sa bavíme o inom probléme.
Reply on: Ma178rek #251600:
Som naň čakal takže asi nejdú. A navyše aj na zastávkach o tom píšu. Vo výprave je kvôli odvozu zamestnancov VW z nočnej zmeny.
Reply on: 810zssk #251596:
Ešte môžeš tú linku dať na druhú stranu displeja, aby sa dočasne ukázalo že ide o mimoriadny spoj.

https://imhd.sk/ba/galeria-media/107459/7839-7840-na-dojazde-do-vozovne?ghv=398&ref=ba%2Fvozidlo%2F398%2F%25C4%258CKD-Tatra-T3-7839
Reply on: Fifoman24 #251599:
Jak že nejazdia??? Však sú normálne vo výprave len nie sú online na tabuli z nejakého dôvodu ...
Prečo sa na virtuálnej tabuli zobrazujú spoje 26/25/92 keď dnes nejazdia?
Reply on: Petto #251597:
Ja vidím objednávku, nie faktúru.
Na UVO pribudla faktura na 8ks SOR NSG18 za cca 3,5 mega
Reply on: Ike #251593:
Príde mi to viac user friendly ako náhodná linka na druhom konci mesta než jazdí.
Reply on: Vladimír #251594:
To je v poriadku, CP vieš spraviť aj pre vetvu linku a proste vyberieš bod, kde sa linky oddeľujú a kváziSadisticky to opoznámkuješ. Stále je to užívateľsky prijateľnejšie riešenie ako dnešný stav, pri ktorom máš dojazdy len na neoficiálnom webe a výjazdy len v plánovači a VZT.
Reply on: Ike #251584:
V opačnom smere, v smere z vozovne by to však nebol len jeden papier.
Reply on: 810zssk #251589:
Pri vytvorení účelovej dojazdovej linky mám problém s intuitívnosťou pre bežného cestujúceho. Najčistejšie je práve použiť tie bežné označenia liniek; ostatne, tak to dlho fungovalo a problém s tým nebol, stačí len dobre odlíšiť cieľ.
Reply on: Urbanway 2423 #251590:
Veď napr. na Betliarskej by pribudol JEDEN spoločný CP.
Nechajme šípku odpočívať v pokoji.
Reply on: Urbanway 2423 #251590:
Združený cp znamená, že máš viacero liniek na jednom papieri (na tento účel netreba vymýšľať novú linku), pričom tieto linky máš vypísané v hlavičke. V regio doprave je to bežné v smere na autobusovú stanicu.
Reply on: B K #251581:
No dobre, ale veď nemôže byť jednoducho na zastávke CP linky "šípka" a autobus bude označený tiež šípkou. A ak je teda veľký problém, že v meste môže byť len jedna šípka, tak nech dajú vedľa šípky napríklad písmeno (T, J, K, H, P). Ako píšeš v #251583, tak napríklad na Trnavskom mýte ale aj Zimnom štadióne (20, 30, 40, 42, 49, 71,...), Betliarskej (68, 83, 84, 87, 93, 94, 95,...) by pribudlo nesmierne veľa CP, ktoré majú len zopár odchodov, čo asi fakt nechceme. Ak by boli všetky dojazové spoje združené do jedného CP, samozrejme ak majú ďalej rovnakú trasu, tak by stačil jeden CP, povinnosť by bola splnená, autobus správne označený a cestujúci by vedeli, kadiaľ tá šípka pôjde.
Reply on: Ike #251582:
Neoznačoval by som to existujúcou linkou, ale vytvoril pre každú vozovňu "zbernú" dojazdovú linku ktorá by sa postupne spájala z vetiev tak ako opisuješ. To je imho ideálne riešenie. V opačnom smere (z vozovne) nech to ide normálne s číslom linky na ktorú to potom prechádza.
Reply on: Joker #251579:
No ak vravíš, že linka s intervalom 15m pokaždé mešká 10, tak choď na ten skorší a ušetri 5.

Pro tip: Používaj virtuálne tabule
Reply on: Ike #251586:
V podstate píšeme o tom istom. Stačí doladiť technikálie a môže to fungovať bez väčších problémov.
Reply on: B K #251585:
Ja nehovorím o plejku, ja hovorím, že na Hroboňovej by si mal A5 navyše so združenym cp 20+30 a do tejto A5 by sa postupne smerom k vozovni pridávali ďalšie existujúce a nezameniteľné linky. Nič viac netreba, ani terčíky na oznacnikoch, ani schému doplniť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.