Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #251224:
To by ti zase rozhádzalo interval.
Reply on: david11 #251223:
To sa da riesit aj s 55 prip obmedzit len polovicu spojov 65 na Panty. Napriklad spoje smer Raca nemusia zachadzat na Panty, len tie smer Vrakuna alebo opacne. Ucelove spoje kludne mozu ostat. Tiez som tam brigadoval dakedy daaaaavno a mali sme sluzobak priamo na Hlavnu stanicu o 22:15.
Reply on: pressburger #251222:
Aby sa zrušila zachádzka L65 k bývalému mäsokombinátu museli by sa najskôr odtiaľ odsťahovať firmy a sklady kam denne dochádza kvantum ľudí. DM centrála tam má večer aj služobák s L53 myslím.
Reply on: david11 #251221:
Ja verím, že po zrušení L59 po sprevádzkovaní električky sa obnoví L55 minimálne v špičke (prestup na električky na Detvianskej) a ak by sa zrušila zachádzka L65 k Mäsokombinátu tak aj celodenne🙄
Reply on: Salomon #251214:
Tá 52/4 je účelovka. Návoz deciek z Rendezu do škôl. Je to iba jedno pol kolo z Vajnor do Rače. Ráno by sa určite uživili aj posilové spoje z Rybničnej do Rače. L65 jazdí dosť nepravidelne vďaka zápcham a L59 ide posledná smer Petržalka ešte pred 7:00. Končiace L59 by som dal ako vložené spoje L65 po Tbiliskú a odtiaľ do vozovne cez Rendez ako L56. Teraz ráno smer vozovňa J. Dvor stoja v kolóne po celej Rybničnej s minimom cestujúcich.
Reply on: Huitzilopochtli #251216:
Nebolo by rozumné viesť časť spojov na 29 iba po Devín a ušetrené 1-2 vozidlá by sa mohli použiť nejako inak?
Reply on: upravovač fotiek #251217:
To už je fakt problém sa pozrieť do susednej sekcie? 🤔
https://imhd.sk/tt/doc/sk/23768/Trnava-otestuje-k%C4%BAbov%C3%BD-autobus
Reply on: upravovač fotiek #251217:
Ako pisu v tom clanku, idea je preverit prejazdnost klbaku, nie testovat konkretny typ. Asi vzali to jedine, co im kto bol ochotny pozicat.
Aj ked Trnava uz klbove autobusy prevadzkovala, takze neviem, ci sa tamojsie pomery odvtedy tak radikalne zmenili...
upravovač fotiek

upravovač fotiek

Reply on: ES499.0001 #251215:
SOR NB18 je ešte v ponuke výrobcu? Keď ho idú testovať...
Reply on: Fifoman24 #251213:
Také porovnanie možno platí v DNV, ale treba si potom vystihnúť niektoré spoje 29 v úseku medzi Devínom a Riviérou a užijete si cca rovnakú kultúru.
Reply on: TomJ #251211:
Ďakujem za vysvetlenie a súhlasím, že 15m vozidlá by sa tu uživili. Zobral si mi to z úst a tvrdil som to dávnejšie, tiež. Ja, nie som zástancom slova, či vozidlo vozí vzduch a ani som to nikdy netvrdil. Naozaj som to len myslel v dobrom lebo 88, potrebuje kapacitnejšie posilniť. Ale keď vidím na linke 90, na vlastne oči kĺbové vozidlá a dnes som videl linku 52, tak ma to naozaj, nahnevalo! Linka 75 tiež, potrebuje kĺbové vozidlá. Tie Vodíkové, mohli kľudne, dať na linku 67, tiež to je blízko k plničke. Najprv mali urobiť zázemie pre takéto vozidlá a až potom niečo chcieť.
Reply on: Ike #251212:
Ja cestujem linkou 20 každý deň a dovolím si tvrdiť že aj mimo špičky je plnšia ako L29, ktorá niekedy ide od VW5 do Devína bez zastavenia.
Reply on: TomJ #251211:
Ja len doplním, že tie vybrané poradia linky 20 boli vôbec najpreplnenejšie spoje v celej Bratislave, preto sa tam dali kĺbaky.
Reply on: Salomon #251210:
Na začiatok poviem, že rozhodne súhlasím s tým, že by sa na 88 mala zvýšiť kapacita, ale musím poukázať aj na tie spoje, ktoré uvádzaš ty:
Linka 20 - jedná sa o spoje, ktoré chytajú striedanie zmien vo VW, sólo voz by to nepobral.
Linka 52 - jedná sa o prejazd z linky 59, čiže to nie je vozidlo navyše, je to len kvôli obehom.
Linka 87 - je to jedno extra poradie, ktoré slúži na návoz a odvoz študentov EUBA, sólo voz by asi nestačil (nemám osobne odsledované).
Linka 90 - netuším dôvod, zrejme bol problém s rannými spojmi, ktoré chytali začiatok vyučovania. Z rovnakého dôvodu je aj ten jeden kĺb na 88/8 a dva na 75/7 a 8.
Čiže zrovna tie spoje, čo si vypísal, asi vzduch nevozia (okrem tej 52/4, čo je ale prejazd). Za mňa je fajn, že posilňujú kapacitu cielene na spojoch, ktoré to potrebujú. Tá 88 je asi naozaj problém. Tam najviac pasovali tie 15m Solarisy, trošku škoda, že túto dĺžkovú kategóriu už nemáme, hodili by sa na viaceré linky, kde sólo nestačí a kĺb je možno trochu zbytočný. Druhá vec je, či by sa vôbec niečo ušetrilo nasadením 15m vozu namiesto kĺbového.
Nedalo mi a tak zase raz, idem poukazovať na fakt!
DPB si robí zjavne, srandu s cestujúcich a mne sa rozum zastáva, keď to vidím. A v dobrom to myslím.
Nie sú kĺbové vozidlá na linku 88? Našiel som.
Linka 20-dve až tri poradia, priemerne. ( bezohľadu na to, či to linka potrebuje )
Linka 52-jedno pravidelné poradie.
Linka 87-nepravidelne ale je tam jedno poradie.
Linka 90- dva kusy, sú tam pravidelne.
Už nájsť iba dve vozidlá, možno jedno, kedže na linke 88 je jedno poradie.
Kde sú tí, čo vravia, niečo o vození vzduchu? Sú to tí, čo mne/nám dávajú palce dole? Veď sa predstavte? Je jednoduché dať palec dole, bez pochopenia a riadnej a slušnej argumentácie.



Reply on: si #251203:
Ale veď to je asi lepšie ísť po Brnianskej, tam väčšinu času nie je 20 minútová kolóna ako na Kramároch.
Reply on: 810zssk #251206:
Však som ani nemyslel vizuálnu krásu 🙂
(Ok, mohlo to tak vyznieť. Skôr som smeroval k elegantnému a plynulému dopravnému riešeniu. Nie som zastánca mimoúrovňového presúvania chodcov, ale koľajová dráha pod zemou - navyše na jednej z top frekventovaných križovatiek - má zmysel.)
Reply on: Color #251205:
To by bolo celkom zaujímavé riešenie a ako bonus by vznikol podchod pre chodcov aj pod Račianskym mýtom, čo by zjednodušilo prestup z autobusov na električky.
Reply on: Color #251205:
Neviem či zrovna tie viedenské podzemné zastávky by som nazýval krásnymi 😃 Čím nenamietam mimoúrovňové riešenie, len si myslím že sa dá spraviť aj krajšie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.