Reply on: Salomon #251210:
Na začiatok poviem, že rozhodne súhlasím s tým, že by sa na 88 mala zvýšiť kapacita, ale musím poukázať aj na tie spoje, ktoré uvádzaš ty:Linka 20 - jedná sa o spoje, ktoré chytajú striedanie zmien vo VW, sólo voz by to nepobral.
Linka 52 - jedná sa o prejazd z linky 59, čiže to nie je vozidlo navyše, je to len kvôli obehom.
Linka 87 - je to jedno extra poradie, ktoré slúži na návoz a odvoz študentov EUBA, sólo voz by asi nestačil (nemám osobne odsledované).
Linka 90 - netuším dôvod, zrejme bol problém s rannými spojmi, ktoré chytali začiatok vyučovania. Z rovnakého dôvodu je aj ten jeden kĺb na 88/8 a dva na 75/7 a 8.
Čiže zrovna tie spoje, čo si vypísal, asi vzduch nevozia (okrem tej 52/4, čo je ale prejazd). Za mňa je fajn, že posilňujú kapacitu cielene na spojoch, ktoré to potrebujú. Tá 88 je asi naozaj problém. Tam najviac pasovali tie 15m Solarisy, trošku škoda, že túto dĺžkovú kategóriu už nemáme, hodili by sa na viaceré linky, kde sólo nestačí a kĺb je možno trochu zbytočný. Druhá vec je, či by sa vôbec niečo ušetrilo nasadením 15m vozu namiesto kĺbového.
Salomon
DPB si robí zjavne, srandu s cestujúcich a mne sa rozum zastáva, keď to vidím. A v dobrom to myslím.
Nie sú kĺbové vozidlá na linku 88? Našiel som.
Linka 20-dve až tri poradia, priemerne. ( bezohľadu na to, či to linka potrebuje )
Linka 52-jedno pravidelné poradie.
Linka 87-nepravidelne ale je tam jedno poradie.
Linka 90- dva kusy, sú tam pravidelne.
Už nájsť iba dve vozidlá, možno jedno, kedže na linke 88 je jedno poradie.
Kde sú tí, čo vravia, niečo o vození vzduchu? Sú to tí, čo mne/nám dávajú palce dole? Veď sa predstavte? Je jednoduché dať palec dole, bez pochopenia a riadnej a slušnej argumentácie.