Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BA2301 #251265:
Pristavať tan odbočovací pruh na priame odbočenie z Brnianskej by nemusel byť problém, stredový pás je dostatočne široký (akurát neviem, čo by to spravilo si signálnym plánom).
Skôr by ma zaujímalo, či sa neplánuje v tomto mieste https://maps.app.goo.gl/onrUf1kVC8PUvSq8A rozšíriť násyp, aby za križovatkou pokračovali dva pruhy a nebolo tam to krátke zúženie do jedného (VDZ vyznačiť tak, aby z toho bolo bezkolízne napojenie). Aj keď je pravda, že v tom prípade by musel byť aj smer Lamačská cesta -> Mlynská dolina riadený kvôli prechádzaniu chodcov
Reply on: BA2301 #251265:
Dosť smutné.
Reply on: BA2301 #251265:
Ja len dodám, že pri výstavbe sa plánovalo, že tam bude mimo úrovňová križovatka. Dokonca tam boli nachystané slepé pruhy (do nejakého roku 2002, preto do križovatky ustúpi 2+2 pruhy ale asi 200 m za križovatkou vznikal resp koncil ďalší pruh).
Reply on: andrejandrej #251264:
Na Patrónke sa nedá (už od dôb predrevolučných) odbočiť vpravo na Mlynskú dolinu pretože tam naplánovali (v dobách predrevolučných) odbočenie okolo malej skupiny rodinných domov - t.j. najprv vpravo a potom vľavo priamo na Mlynskú dolinu. Urobili to tak preto, aby nebola blokovaná križovatka a nebolo treba rozširovať cestu o odbočovací pruh.

Problém je ale v tom, že hustota premávky narástla a tá odbočka, ktorá bola pre kde-tu nejaké auto na odbočenie, nestačí, pretože jej prekáža kolóna na Kramáre a z Kramárov. Zrejme by to potrebovalo doplnenie svetelnej signalizácie, ale asi ani tá by nevyriešila malú kapacitu Riešenie preto treba hľadať v riešení dopravy cez Kramáre.
Prečo sa vlastne nedá odbočiť na Patrónke z Brnianskej smerom doľava na Mlynsku dolinu?
Reply on: csepka_3 #251257:
Na druhej strane by mohli odrádzať prebiehačov 🤪🌹🏃‍♀️
Reply on: Viliam22 #251259:
Konečne.
Reply on: _martina_ #251260:
Aky je dlhodoby plan neviem (minuly rok sa hovorilo ze uz mali vsetky skoncit), ale toto uz nie je aktualny stav - od polovice oktobra su opat nasadene denne, 7835+36 a 7845+46 stabilne na ranne poradia 7/1 a 7/12, ostatne ako ZV podla potreby. Jedine co je teraz odlisne je ze na L7 nejazdia poobede a celkovo sa tam vyskutuju v mensom pocte v porovnavani s predprazdninovym odbobim.

7837+38 je udajne na prehliadke, ci sa nakoniec dokonci, alebo pojde preco ako za starych cias 7725 a 7730 sa este uvidi.
Neviete niekto ako sa počíta do budúcnosti so súpravami T3G? Pozerám, že od septembra sa do premávky dostávajú len veľmi zriedka, max. ako ZV.
Magistrat ide dovrzat preferenciu v Dubravke:
Na všetkých križovatkách v Dúbravke tiež aktuálne pripravujeme úpravu riadenia spojenú so skrátením čakania na bočných smeroch a so synchronizáciou zeleného signálu na hlavných smeroch.
Reply on: csepka_3 #251257:
Skor by som povedal, ze ked budu cez zimu dlhodobo kropene slanou posypovou breckou, tak si ich dlho neuzijeme 😁
Reply on: Color #251254:
Tie ruže sa možno tak rozbujnia, že autíčkari budú mať vylepšený lak.
Reply on: Joyki #251253:
Áno, práve to na mňa vyskočilo:

🌿 V stredovom páse na Staromestskej sme uprostred veľkého presádzania kríkov!

🪴 Na tomto mieste donedávna rástol vtáčí zob, ktorému sa však v stredovom pruhu veľmi nedarilo. Preto sme sa rozhodli presadiť ho na vhodnejšie miesto s lepšími podmienkami. V sobotu 9. novembra sme kríky premiestnili zo Staromestskej na Panónsku.

🌹 Čo nahradí vtáčí zob na Staromestskej? Krásne ruže! Sú odolnejšie, čo znamená, že sa im tu bude dariť a zároveň ešte aj skrášlia tento priestor. Aby sme minimalizovali dopravné obmedzenia, výmenu substrátu a výsadbu ruží budeme realizovať počas najbližších dvoch víkendov.
Reply on: Color #251250:
Budú tam ruže
Reply on: samkoh #251251:
Ja som cestoval z BA na SC, Žel. Stanica (nie Stn.!), a vodič po AS SC si to zamieril rovno do Blatného, vynechal polovicu mesta. Tak som sa ozval, že ale ja chcem ísť na stanicu, tak teda, že sa otočí, no ale odmietol som a vystúpil som na Tehelnej a počkal 529 s odchodom o 10 minút.
O 3 minúty ale preletel s tým 645 späť do mesta (nezastavil), teda išiel vykonať vynechaný úsek. Buď proaktivne, alebo sa mu ozvali z dispečingu.
Bol to stredoazijcan, takže možno nemá ešte úplne zafixované cesty (na 645 sú spoje, ktoré vynechávajú žel stanicu, alebo uz len boli?)
Minulý týždeň poobede prejazd 605+645 smer Čataj zastavil v SC na AS na B-čku namiesto E-čka, aj keď E-čko nebolo obsadené vozidlami, lež cestujúcimi. Do toho keď som na to pri nástupe vodiča upozornil, odpoveď bola v zmysle "No dobre". Následne som poslal sťažnosť do Arrivy a odpoveď mi síce došla nezvyčajne rýchlo, ale zamerali sa na to "No dobre". Ani slovo konkrétne o tom, že vodič má zastavovať na správnom nástupišti...
Reply on: B K #251245:
Vôbec netuším, vyzerá to všeliako.
zeby tzv. "upokojenie" dopravy v podobe zuzenych jazdnych pruhov?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.