Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #163981:
Teraz dufam zartujes?? O dotyku sa este mozne ako-tak bavit, ale snad mi nechces povedat, ze plnofarebny displej je vyhoda.
no.ev.di. : upresnenie "cúvania". Aby som Ťa ešte uviedla na správnu mieru: veta s cúvaním bol slovný zvrat, používaný medzi profesionálnymi vodičmi. S linkovými autobusmi sa v premávke cúva minimálne. Slovný zvrat sa používal v zmysle, ak niekto tvrdošijne obhajoval niečo, s čím nemal praktické skúsenosti, bolo mu jednoducho povedané, aby to netvrdil, keďže profesionál má viac nacúvané ako dotyčný najazdené dopredu. Táto poznámka nemala byť na zneváženie, možno skôr na zamyslenie - prípadne na jemnú korekciu niektorých svetáckych vyjadrení. Ďakujem za pochopenie. ?
Reply on: Valec #163979:
BS100 je rozhodne lepsie ako EMTrest palubaky.

A ako to preboha suvisi s tbus tratami?
Reply on: Valec #163977:
Aj CapaCity su lepsie ako SOR, ale to neznamena, ze bol dobry napad ich kupit.
Reply on: Valec #164000:


To som rád, že má. A existujú aj invalidní dôchodcovia bez preukazu ŤZP?
Reply on: JeJe #163998:
Ak má preukaz ŤZP, tak má.
Reply on: no.ev.di. #163997:
Žiadny. Týmto som chcela naznačiť, že niekto, kto so SORom nikdy nejazdil, nemôže relevantne posúdiť ani vyhlasovať, že SOR je APRIORI nanič. ? Že SOR treba posudzovať komplexne, nie jednostranne. Autobus je pre cestujúcich - ale nie je to LEN o cestujúcich. Na každej značke či type nájdeš prvky kvalitné aj menej kvalitné. Napríklad MBCC je z hľadiska vodiča špička - ako cestujúcej mi však nevyhovuje, len kvoli jedinému prvku, kvoli centrálnemu klimatizačnému obehu, ktorý v priestore cestujúcich reguluje a nastavuje automat. Preto ale nevyhlásim, aký je to drahý šmejd, lebo stovkám ďalších cestujúcich centrálny klimatizačný obeh vyhovuje/ neškodí. SOR 18BN je oproti CC krok dole, ale ponúka oveľa vyšší komfort pre vodiča ako Karosy, napríklad aj v takom malom detaile, že kabína "sa podobá" mercedesovej usporiadaním tlačidiel, čo vodičovi uľahčí život pri presadaní z jedného typu do druhého; je možné si napríklad prispôsobiť kokpit na mieru.. Oproti prvým SORom z hľadiska vodiča ubudlo v nových typoch pol milióna mätúcich kontroliek, pre cestujúcich pribudla nízkopodlažnosť. Z hľadiska vodiča mi veľmi vyhovovala prvá séria automatických "kindervajec", bol to nepomerný pokrok oproti Karosám a prvým kutáčovým SORom. 18BN je dostupnou, nie ideálnou možnosťou. On vyhral tender, preto je tu. Je pre cestujúcich - ale je aj o vodičoch a prevádzkových nákladoch. Treba ho preto posudzovať s nadhľadom.
Reply on: AAA #163993:


Vie niekto ako je to s invalidnými dôchodcami? Má napr. 40-ročný invalidný dôchodca dopravu zadarmo? Dúfam, že áno ...
Reply on: Z #163988:
aký má súvis rozhodnutie dopravcu čo bude kupovať s tým, že si s ním cúvala? ?

Re #163991 tbus: fakt zaujímavé... čiže budeš mať klbáky 5 dní v týždni vo vozovni iba tak odstavené, hej? ? už dakto navrhoval, že Trnava by mala mať klbáky a zotreli ho s tým, že je to blbosť aby iba kvôli špičke počas školského roka, kupovala SAD TT klbák, keď im bude mimo špičky a cez víkendy stáť. Moc vymýšľaš ? stačia kĺby, iba zlepšiť interval. Až bude interval s kĺbami 3-4min, potom hovor o nasadzovaní dvojklbákov.
Reply on: no.ev.di. #163985:
Figu vieš tak ty. A čím ďalej tým viac ľutujem, že sa príspevky od teba a reakcie na ne nedajú skryť, lebo mám aj inú robotu, ako tu čítať každý deň 100 príspevkov, z ktorých je 80 o tebe.
Reply on: AAA #163993:
Upresňujem: pod slovíčkárením som myslela dôchodca 69 a dôchodca 70+. ?
Reply on: Joyki #163933:
Možno logickejším ťahom (obsluha Šafka) by bolo dočasné nahradenie 210 a-busom s trasou Šafko - Dostojevského rad - Karadžičova - Račko - stanica.
Reply on: Z #163898:
Čo je slovíčkarenie? Jednoducho toto cestovanie zadarmo na základe dovŕšenia veku je absolútne neadresné. Človek s minimálnou mzdou, ktorý poctivo pracuje a má čistý príjem nižší ako dôchodca musí platiť a dôchodca nemusí? A presne ako ti povedal Valec, nijakú inú službu nemá dôchodca zadarmo.
Ujo Google ponúka pohľad na niektoré megabusy/tbusy, hľa: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=458494
Reply on: no.ev.di. #163986:
Prečo by dvojklbáky museli povinne jazdiť aj cez víkend? Predsa aj v súčasnosti v skoro každom meste (a aj na prímeste) sú linky kde sú cez PD kĺby, a cez víkend krátke vozidlá, a kĺby cez víkend stoja v garáži. Tak v Prešove by jazdili dvojkĺby, a cez víkend kĺby ?
Reply on: Ruslan #163989:
Ad: Lokomotíva - bolo by skvelé, ak by sa to podarilo, tá lokomotíva je skvost. ?
Reply on: no.ev.di. #163985:
Potom uvádzaj kontext, aby nám naivným niečo neušlo. ? ?

Och, a moja naivita mi veľmi pozdvihla úroveň dobrej nálady. ? Naivne som sa totiž domnievala, že skoro 22 rokov praktických vedomostí a tiež spolupráce s Dopravným podnikom Bratislava budú stačiť na to, aby som Ti mohla skúsiť v niečom oponovať. ? A konkrétne so SORmi mám nacúvané, koľko Ty navozené... ?
Reply on: Valec #163979:
No to som prehliadol, že to ide z eurofondov. Keď to zaplatia druhí, prečo nie...
Reply on: Vladimír #163984:
si si istý, že aj cez víkend by sa tam uživili tie dvojklbáky pri zachovaní rovnakého intervalu? Aj v BA sa uživil dvojklbák, no iba v špičke. Vlastne aj v sedle, no predlžovali by sa potom intervaly, čo je nežiadúce. Chceš mi povedať, že pri 10min intervale s klbákom na t-bus linke by si už v Prešove bil na poplach a kupoval dvojklbáky? Nestačí kúpiť normálny kĺbový t-bus a skrátiť interval z 10 na 7-8. V Bratislave máme frekventovanejšie t-bus linky ako 201 či 202, alebo ešte častejšie premávajúce a-busy 21,31+39,68,93,94,95 a 98, a kto požaduje dvojklbáky?! ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement