Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #163974:
Myslím, že nikto si tu nemyslí, že máme svetovú špičku. Skôr si tu dosť ľudí uvedomuje, že informačné systémy DPB nepatria medzi to, čo je potrebné v najbližších rokoch kompletne meniť.
Reply on: Valec #163974:
Co sa toho bocneho displeja tyka.. som presvedceny, ze pri vybani celeho vozoveho parku ti to kludne vyrobi aj BUSE. Problem je, ze taketo velke LCD displeje (alebo co to je) stoja velke peniaze, pricom podla mna nejde celkom o efektivne vynalozenie prostriedkov. Ale netvrdim, ze to nevyzera pekne (hoci sa mi o nieco viac paci riesenie z 15T).
Reply on: Valec #163972:
Pre lenivších vypichujem z galérie k článku najzaujímavejšie fotky:

Zaujímavá kombinácia odbavovacie systému (MOC a EMTest):
http://www.vlaky.net/upload/galeria/004525/121164.jpg

A pre tých, čo si myslia, že infosystémy ktoré máme sú svetovou špičkou:
http://www.vlaky.net/upload/galeria/004525/121182.jpg
(výrobcom je BUSTEC, pravdepodobne nejaká odnož BUSE, ale ako pozerám, tak produkty má zaujímavejšie) ?
Reply on: Vladimír #163971:
On samozrejme v Presove bol. Prstom na mape.
Reply on: no.ev.di. #163928:
Mám tri otázky:
1. Bol si niekedy v živote v Prešove?
2. Viezol si sa tam niekedy MHD?
3. Máš nejaké relevantné informácie o prepravných nárokoch, ktorým tamojšie trolejbusy čelia?

Ďakujem za odpoveď.
Reply on: Joyki #163927:
prečo masaker na 93, keď vlastne budú vyblokované ostatné (električkové) smery? 😉 myslíš si, že každý teraz pôjde 93 a nie na bus/tbus smerom "dolu"?
Re #163936 Ruslan: lolo angažoval komparzistu na hĺbenie vlakového tunela 😉
Re #163957 Ámos: ale nech si idú nakupovať, kedy chcú, keď nemôžu spať, len nech človek "zadarmo" neblokuje miesto "platiacemu", ktorý sa ani nedostane dovnútra...
Reply on: no.ev.di. #163964:
este ohladom tych novych 5dverakov , su to nove typy vozidiel , pokial SOR nebude mat daco navrch, Ikarus mu moze uz aj cenovo konkurovat. MAN este asi nie
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: no.ev.di. #163966:
V predložených materiáloch (Návrh riešenia, Príloha) sa hovorilo o povrchovom vedení a jednotnom priečnom reze bulváru, čo znelo veeeľmi nebezpečne. Preto sme sa (OI Lepšia doprava) snažili presadiť pasáž v zmysle toho, že treba bezkolíznu trať a tam, kde nie je možné urobiť MÚ kríženia, musí byť preferencia. Takže aj v tomto smere je prijaté uznesenie výrazným vylepšením toho, čo bolo pôvodne navrhované.
Reply on: Martin Fundárek #163961:
a to chcú mať na tej trati do Petržalky fakt úrovňové križovania, či to iba tak dakto polemizuje? Lebo úrovňové križovania sú fakt blbosť. Konečne šanca mať bezkolíznu trať a oni začnú vyskakovať s takouto volovinou.
Reply on: Solider #163959:
nie, ale od veľkosti mesta sa odvíjajú aj nejaké nároky na vozidlá... Niekde môžeš robiť MHD s 12m vozidlami typu C a postačujú kapacitne v pohode a niekde ti nestačia ani Béčkové mestské vozidlá pomaly.
Reply on: Petto #163944:
v Banskobystrickom som nebol, no skús ten Prievidzský 10.5-metrák ?

Ja viem, že Prešovský DP to nastavil pre SOR, no keď to poviem, čo sa zmení? Nič, iba tu budem za blba, čo dookola melie to isté. Prešováci nech sa vozia aj vo fúrikoch alebo aj inde, stačí mi MHD v BA na rozrušenie, nepotrebujem aj iné ☺ a inak MAN a Ikarus začali s 5-dverákmi až nedávno? ?
Reply on: Petto #163952:
Netreba ani jedno, ani druhé, treba napísať konkrétne poznatky (deň, čas, linka, poradie a čo vodič robil) a poslať to vedúcemu 1. DPA, prípadne aj hlavnému výpravcovi. Niektorí vodiči fakt nevedia jazdiť s týmito autobusmi, plynulá jazda a hlavne brzdenie do zastávky bez trhania jazdy im nič nehovorí. Nerešpektujú retardér.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: dopravak123 #163942:
Oni asi pod "spoločným projektom" myslia TEN-T.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: aquila #163867:
C - mesto dosť ťažko ovplyvní termíny pre tunel TEN-T, takže ich vyhodenie je namieste.
#163870 810zssk: B nezachovali - trvalosť tam nebola, doplnil ju až Uhlerov pozmeňujúci návrh.
Reply on: All1111 #163926:
Už len hrb a je to dokonalé. ?
Reply on: no.ev.di. #163928:
Veľkosť mesta je merítkom pre počet dverí, ktoré si môže dopravca u výrobcu objednať?
Osobne si myslim, ze najvacsia rezerva u DPB je v oddeleni tarifnej kontroly. 25 revizorov na cca 660 tis. cestujucih DENNE je zalostne malo. Mam kopec kamaratov, ktori ani necvikaju ani sa nebrania kontrole. Vedia, ze maximalne raz za rok ich revizor skontroluje a tak maju rocnu elektricenku za 40€.
Viac revizorov moze mat len dva efekty a oba su podla mna zelane:
1) zvysia sa trzby, pretoze sa uz ludom nebude oplacat jazdit nacierno
2) cierni pasazieri opustia MHD a tak bude zvysok cestujucich spokojnejsi.

No tomuto sa Odd. tarifnej kotroly brani ako cert krizu. Tých 25 vagabundov tam by prislo o obrovsky zdroj prijmov. Menej ciernych pasazierov by znamenalo menej na vyplate. A tam uz predsa konci vsetka sranda ?
Reply on: kecho #163863:
ku.va ked uz to tak musim napisat ale do toho o kolej ides nakupovat sa ani komunisti nestarali.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.