Osobne si myslim, ze najvacsia rezerva u DPB je v oddeleni tarifnej kontroly. 25 revizorov na cca 660 tis. cestujucih DENNE je zalostne malo. Mam kopec kamaratov, ktori ani necvikaju ani sa nebrania kontrole. Vedia, ze maximalne raz za rok ich revizor skontroluje a tak maju rocnu elektricenku za 40€.
Viac revizorov moze mat len dva efekty a oba su podla mna zelane:
1) zvysia sa trzby, pretoze sa uz ludom nebude oplacat jazdit nacierno
2) cierni pasazieri opustia MHD a tak bude zvysok cestujucich spokojnejsi.
No tomuto sa Odd. tarifnej kotroly brani ako cert krizu. Tých 25 vagabundov tam by prislo o obrovsky zdroj prijmov. Menej ciernych pasazierov by znamenalo menej na vyplate. A tam uz predsa konci vsetka sranda ?
ano tvoja nekritickost v zmysle schopnosti kritickeho zmyslania. kritizovat neznamena ociernovat ci o niecom sa negativne vyjadrovat.
A na tych vozidlach je take skvele to, ze vyhrali sutaz. To je alfa a omega vsetkeho.
Zacni sa venovat normalnej praci, sprav zo seba multimilardara a ked uz budes mat naozaj vela, prid do Bratislavy so stedrou ponukou, ze budes financovat DPB. A potom si kupuj busy ake chces.
Toto uz neni normalne co robi voz 1104, take trhanie novym vozom , prosim vas komu napisat, nech s tym uz daco robia.
? ? ?
Ci je to zbytocne dakam pisat, mam sa tomu šerblu vyhybat ? Nech si ho bere 2.DP a nech je z neho 2121 resp. nech ho daju fixne na 57čku s prejazdami na N33
? ? ?
Bohužiaľ, aj to sa môže stať. Brňáci nás varovali, že tie vozidlá nie sú na komerčnú dennú prevádzku, ale len na občasné predvedenie. Ak chceme robiť z toho komerciu, máme si vyrobiť repliky. A myslím, že majú pravdu. Tie vlastnícke práva sa možno časom utrasú, veď tie vozy boli bratislavské, ale až čas ukáže.
Zase si to nepochopil ??? Mas trochu rozum , rozmyslaj torchu, preco si asi Presov nastavil pocet dveri na 5 pri klbaku. No predsa aby zarucil takmer 100% vyhru SORu kedze ako jediny vyraba tento typ vozidla . Nejde mu ani tak o tie dvere , no chce jednoducho SOR . Hoc v sucasnosti uz vyraba dany typ vozidla aj MAN a Ikarus - no Presov to uz vypisal davnejsie - t.j. nic ine ako SOR nedostanu.
A fakt neviem skade si nabral ze Citelis 10,5 M má 8 sedadiel v NP časti. Ako sorry , dnes som pocul uz plno haluzi pocas natacania Adela show, ale toto si zabil. ?
Dvojstovák, o ktorom je reč, nebol len tak rozdaný, ale musel byť po ukončení prevádzky dvojnápravových električiek v Bratislave ako múzejný exponát odovzdaný do "federálneho" Technického múzea v Brne. Boli tam odovzdané dva dvojstováky, jeden išiel po čase do šrotu. Tento je v takom stave, v akom bol odovzdaný. Snaha o jeho znovuzískanie zo strany DPB tu stále je. Jediný historický voz v dobrom stave je vlečniak SGP č. 101. Lenže: vedenie DPB sa už roky chce pochváliť historickými vozidlami pri všelijakých akciách, ale na ich opravu nevyčlení žiadne finančné prostriedky. Leda že by zapracoval nejaký sponzor(i). Čo sa týka SANOS-ov tam je niekoľko problémov technických a hlavne tiež finančných. Je to na dlhšiu diskusiu.
Ámos
Viac revizorov moze mat len dva efekty a oba su podla mna zelane:
1) zvysia sa trzby, pretoze sa uz ludom nebude oplacat jazdit nacierno
2) cierni pasazieri opustia MHD a tak bude zvysok cestujucich spokojnejsi.
No tomuto sa Odd. tarifnej kotroly brani ako cert krizu. Tých 25 vagabundov tam by prislo o obrovsky zdroj prijmov. Menej ciernych pasazierov by znamenalo menej na vyplate. A tam uz predsa konci vsetka sranda ?